Twijfel help!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissT, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Pfff kan niet slapen! Heb vanaf begin van de avond erge rugpijn!
    Nu ga ik net in bed liggen en voel dat ik ook best licht gevoelige tepels heb! Niet extreem hoor maar best gevoelig!
    Nu is bij mij ook pco geconstateerd en ben ik al sinds nov niet meer ongi maar vraag mij toch echt af of ik Miss stiekem toch zwanger ben? Durf eigenlijk ook geen test te doen, bang voor een teleurstelling...

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh wat spannend voor je. De enige manier om erachter komen is een test doen. Veel succes
    groetjes

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja de enige manier om er achter te komen is toch echt een test doen. Succes!

4. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Meid, vervelend dat je in zo'n positie zit.
    Maar zou toch even een testje gaan doen zodat jezelf ook weet waar je aan toe bent!

5. MissT

MissT Niet meer actief

Ja ik ga vanmiddag even een testje halen.. werd vanochtend wakker en ze zijn nog steeds gevoelig... maar ben niet misselijk of iets dergelijks..

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ben benieuwd..ik moet morgen(hopelijk niet) ongi worden en ik heb ook pijnlijke tepels en borsten..

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    heee

Ik weet zins vrijdag dat ik inverwachting ben en geloof me ik heb nergens last van....heb nu 4 testen gedaan en ben echt zwanger dus alles kan!!!!

8. MissT

MissT Niet meer actief

Nou mijn test was negatief helaas :(.. heb mezelf weer gek lopen maken denk ik.. zucht.

Deel Deze Pagina