Hi Dames, Even een vraagje, mijn cyclus is allemaal rare dingen aan het doen. ben 2 maanden altijd netjes na 28 dagen ongi te worden, maand 3 werd het 29 dagen, toen ging het naar 31, 33 en laatst naar 35 dagen. Ik weet het begin en het einde niet meer ... Nu dacht ik zaterdag dag 32 ongi te worden mbt deze cyclus, hier had ik bruin bloedverlies bij het vegen, zondag en maandag heb ik best wel heftig en veel bloed verloren, maar voornamelijk oud bloed .. Vandaag dinsdag niets meer, geen drupel. Dit is niet hoe mijn ongi normaal verloopt, veeeel te kort ook. Als ik uit ga van mijn laatste cyclus is vandaag pas mijn NOD. Ik ben zo in de war nu en hou het allemaal niet meer bij. Hoe heftig kan zo'n innestelingsbloeding zijn ? Is het mogelijk dat dit een innestelingsbloeding was, vrouwen die spreken uit ervaring?
Ik heb vorige week donderdag alleen wat waterig bloed gehad met afvegen en ook maar 1 keer. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Maar het zette niet door en afgelopen zondag een knaltest voor het eerst! Bij mij begon het ook altijd met bruin en oud bloed soms een dag of twee en soms dan even niets meer om vervolgens echt door te zetten tot een echte menstruatie. Deze keer nu het eindelijk raak is geen bruin/oud bloed gehad......Een innestelingsbloeding komt vaker niet voor als wel...
pff heb zo veel kwaaltjes dat ik het niet meer bij hou.. vandaag om de 15 min naar het toilet lopen, uit het niets een verkoudheid, last van een bloedneus en nog allerlei kleinigheidjes.. Maar ondertussen weet ik niet meer wat er echt is en wat er tussne mijn oren zit heb ik de indruk .. of misschien zijn het dingen waar ik anders wel vaker last van heb maar dat ik het nu persé wil linken aan een eventuele zwangerschap .. ik word er gek van, maar alles roept bij mij grote vraagtekens op
Heb al getest maar dit was voor ik de bloeding kreeg, denk dat ik dit weekend nog eens test. Was gwn een rare bloeding, heb geen krampen gehad, sechts 2 dagen en niets van klonters, het was mega lopend, nx slijm ofzo (sorry voor de details) maar het was gewoon een heel rare ongi :s en stel me er toch een aantal vragen bij :s