Ik zou toch gaan de tijd dat je weg kan op een dag is dan zo kort. Maar moet zeggen dat uk overal sliep. Ondertussen net 2 en valt ook op de bank in slaap. Zou het niet te vaak doen in de week maar wel uit proberen, draagzak, wandelwagen,auto.
Met 5 maanden ging ik nauwelijks weg. Ze lag alleen maar te krijsen, net zo lang tot ze uit de wagen gehaald werd. Echt zo hard dat mensen zich ermee gingen bemoeien Maar slapen?? Echt niet. Ze kon uren zo doorgaan tot het uitje alweer voorbij was. Dus dat ze maar moeten wennen vind ik zo kort door de bocht. Ze kunnen nog niet praten en zelf kun je nog niks uitleggen, het resultaat was dus alleen maar een ongelukkig gezin en een verpest uitje Nu ga ik wel overal heen, het liefste na een slaapje maar als dat niet kan ga ik alsnog. We gaan nu namelijk op de fiets en op de fiets slaapt ze WEL
Probeer het eens uit Ga er gewoon eens op uit en zie wat er gebeurd. Ik vind het soms ook lastig om een goede balans te vinden tussen 'wat ik wil' en wat mijn dochter nodig heeft/blij van word, maar het lukt best aardig. In de wagen slaapt ze niet zo lang, maar ik weet nu dat ze best 1 kort slaapje in de wagen kan doen, als ik haar daarna maar gelegenheid geef om wat langer te tukken (thuis in bed dus). Dan kun je echt flink wat uur op stap. Ze geniet nu ook echt heel erg van uitjes, vind alle nieuwe indrukken en mensen interessant. Ga het dus gewoon eens proberen, wat is het ergste wat kan gebeuren?