Dit heb ik dus ook.. Ik heb woensdag met matcare getest en dacht toch een heeeeel vaag rose lijntje te zien, maar dat weet ik niet zeker. Gisterochtend weer getest en weer een heeeeeel vaag lijntje.. Nu weet ik het niet meer... Ik denk dat het negatief is, maar ik zit nu al op dag 17 na mn eisprong. Vaag zeg... Dit geeft wel veel onzekerheid!
Ik denk toch dat ik maar weer een andere test moet gaan proberen. En nu maar hopen dat ik snel weer eens ongesteld word Maar zodra ik een test vind die absoluut geen streepjes geef laat ik het meteen weten want dit is wel heel vervelend, zeker omdat ik ook maar niet ongie word. pfff wat een gedoe allemaal he... liefs
Wat raar dat bij jullie de matcare testen vage streepjes geven! Ik heb er ook regelmatig mee getest, maar echt geen streepje te zien hoor, helemaal wit! Behalve de laatste keer dan
Volgens mij is een hele dunne lijn bij clearblue negatief. Bij mij wel tenminste. Moet echt een brede lijn komen!
Ik heb besloten om voorlopig gewoon niet meer te testen. De 27ste moet ik naar mijn internist voor controle voor mijn schildklier, met haar ga ik ook mijn zwangerschapswens bespreken. Ik zal eerst wel even horen wat mijn internist zegt over de situatie. Ik hoop in ieder geval niet dat ik een jaar moet wachten tot mijn menstruatie opgewekt kan worden. liefs
Als je schildklier niet goed werkt, kan dat ook je cyclus beinvloeden. Dus eerst dat maar even afwachten en mocht het niet helemaal goed zijn, dan moet dat eerst op orde zijn. Mocht het wel goed zijn, dan wordt je als je ongeveer een half jaar niet ongesteld bent geweest meestal wel doorgestuurd. Maar zo ver is het natuurlijk niet, grote kans dat je cyclus snel op gang komt.
De reden dat ik bang ben dat mijn cyclus niet op gang komt is omdat ik eerder een jaar niet ongesteld ben geweest, er gebeurde gewoon helemaal niks. Maar gelukkig gaat het wel goed met mijn schildklier, ik kom regelmatig nog bij mijn internist voor controle maar meestal voel ik het zelf ook duidelijk als het weer niet helemaal goed gaat. Liefs
Ik wil nog even zeggen dat die digitale Clearblue inderdaad wel at prijzig is, maar je hebt voor dat geld wel meteen 3 teststrips. Omgerekend zijn ze per stuk dus niet eens zo heel duur. Misschien toch het proberen waard? Stel dat je inderdaad zwanger bent, dan is het goed om dat zo snel mogelijk te weten, toch? Succes in elk geval!