Dag Dames! Ten eerste wil ik even zeggen dat de site er leuk uit ziet! En lekker overzichtelijk! Ik kan nu over 10 dagen testen... Ik ben nu in ronde 5 en heb er niet echt een goed gevoel over. Mijn NOD is precies op mijn verjaardag, 22 aug. Dus het zou natuurlijk wel super zijn, maar ik denk dat ik gewoon weer mijn regels krijg We moeten maar weer afwachten, maar we hebben deze maand niet zo heel veel geklust. Voor mijn ei hebben we wel een paar keer geklust en op de dag dat ik mijn ei had (denk ik tenminste) hebben we ook geklust. Maar daarna nog niet echt. Ik ben wel eens bang dat ik zelf denk te weten wanneer mijn ei is, maar dat dat eigenlijk helemaal niet klopt, maar ik heb wel een regelmatige cyclus... Ik wil liever ook nog niet tempen omdat we nog niet zo lang bezig zijn... Nou ja we zien wel weer. Succes iedereen! Liefs Farfan
Je weet het niet, wij hebben ook niet veel geklusd, maar goed. Het is altijd afwachten en spannend, ook al doe je er van alles aan. In ieder geval wel heel veel succes. Gr. Jose
Hoi, waarom ga je niet proberen om het met de maybe baby te doen. Deze heb ik ook gekocht voor 24,- en je kan hem zo vaak als je wilt gebruiken, dus niet zoals die andere ovulatietesten die zo prijzig zijn en maar eenmalig te gebruiken zijn. Ik vind het ideaal. Groetjes Irina
Volgens mij heb ik net gelezen dat dat een soort microscoopje is waarmee je je slijm goed kunt bekijken, en dan kun je aan de hand van voorbeelden die erbij zitten in een boekje zien of je slijm vruchtbaar is of niet. Klopt dit? Liefs Farfan
Ik heb er vorige week ook naar gevraagd, de meningen zijn verdeeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... op#1286075
[/quote] Hoi, de maybe baby is een soort microscoopje met een lensje, ziet eruit als een lipstick zodat niemand weet wat je heb. Je kan hem het beste gebruiken als je net uit bed komt voordat je gedronken, gegeten, gerookt of je tanden hebt gepoetst. Je smeert een beetje speeksel op het lensje die je eraf kan halen en laat het tot zo'n 10 min drogen voor je hem kan bekijken. Daarna doe je de lens weer terug in de huls. Onderaan zit een knopje, als je daarop drukt en door de lens kijkt zie je groen licht. Als je in de vruchtbare periode zit vormt je speeksel een bepaad structuur (VARENSTRUCTUUR). Als je in de overgangsfase zit van onvruchtbaar naar vruchtbaar kan de structuur gemengd zijn met kiezeltjes en varen, in deze fase kun je dan ook al zwanger raken, tijdens je eisprong heb je een varenstructuur dan. Ben je niet vruchtbaar zie je alleen maar kiezeltjes en je kan hem zo vaak als je wilt gebruiken. Ik heb er baat bij en ik moet nog 3 daagjes afwachten of het gelukt is. Mijn gevoel en lichaam zegt van wel, maar toch even wachten tot ik kan testen dan weten we het zeker. Groetjes Irina en ik hoop dat je het een beetje snapt.
Hee Farfan, mijn NOD is ook 22 augustus... Kunnen we samen aftellen naar die dag... Weet je meid... Veel klussen is uiteindelijk ook geen garantie hoor. Je hoort vaak van stellen die er zo obsesief mee bezig zijn, dat het lichaam onder stress staat en dat het ook steeds op niets uitdraaid. Uiteindelijk heb je maar één goede zaadcel en één goede eicel nodig om zwanger te maken hé. Wie weet is die éne keer om "niet-gefocust" seks gehad te hebben, wel genoeg geweest om een babietje te maken 8)
hoi hoi. spannend he dat wachtend. Ben je ook van plan om op je verjaardag te testen? Kan me namelijk voorstellen dat als je negatief test er gelijk een schaduw over je verjaardag heen valt. Succes met wachten !
ik had vandaag mijn vruchtbaarste dag..... hebben deze maand om de dag geklust en de lsstste 2dagen elke dag....het gekke was dat vandaag alles bleef zitten haha ik blijf wel altijd even liggen maar dan drupt nog bijna alles eruit maar nu echt niks haha heb er een goed gevoel bij grtjes en succes allemaal!
hoihoi ik heb ook mijn nod 22 of 23 ik ga meer uit van de 22 want ik begon de 25 ste met menstrueren brak alleen echt door op de 23 ste.... Dus ik kan ook samen met jullie wachten ik heb alleen nu wel allemaal dingen die ik anders niet heb....Veel afscheiding wit erg dun en vanavond even rose....en last van minder weerstand.....Dus ik hoop.... Ik ga de 23 of 24 ste pas testen denk ik als ik dat vol hou hoor want het liefst zou ik dat nu al doen.... Nou duimen maar met elkaar.gr heidi
Hallo allemaal! tja ik weet niet zeker of ik op mijn verjaardag ga testen, aan de ene kant is mijn verjaardag dan wel een beetje verpest ja als het neg is. Het is inderdaad waar dat het niet altijd goed hoeft te zijn als je echt elke dag gaat klussen. Dan ben je er zo mee bezig (ik dan tenminste) Dus we wachten wel weer af maar voel me helemaal niet anders dan anders dus het zal wel niet. Trouwens waar kun je die maybe baby eigenlijk kopen? Bij de DA ofzo? Liefs Farfan
Erg he dat wachten? Mijn NOD is ook 22 aug.. en heb er nu ook al moeite mee.. Wil dat de tijd zooo snel gaat en dat we mogen testen hihi.. Wel balen als ik ongi zal worden
ik vind de dagen ook al zolang duren gelukkig heb ik nog geen test in huis anders kon ik me vast niet bedwingen hihi.Nou nog twee daagjes en dan komt manlief thuis en dan donderdag lekker uit eten en misschien een bios pakken maar dat zien we nog wel en dan vrijdag komen de meiden weer thuis zaterdag naar mijn schoonzus.en dan zondag etc nog wat verzinnen en dan moet ype woensdags weer weg en ik denk dat als ik dan vrijdags nog niks geen ongi gevoel heb dat ik dan ga testen.Zou het zo gaaf vinden als het zo was want de vruchtbare periode daarop zit ype in een hotel dus dan wordt het ook niks......Maar zal vast wel niet meteen raak zijn...
Hé Far! Spannend hè weer wachten...wij zitten nog in de klusfase. Had vanochtend een heel positieve ovutest. Dus ff en dan kunnen wij ook weer wachten. Ik ga voor je duimen meid! Liefs, Iwish