Ohh pffff, ik weet dat ik te vaak test maar was (en ben!) zo bang dat het mis gaat, dat ik op deze manier nog controle probeer te houden, ofzoiets. Ik heb sinds Februari een verkleinde maag en dus hartstikke bang dat het mis gaat omdat ik niet voldoende eet, en mijn verloskundige vond het nog niet nodig om mij extra begeleiding te geven (want: het is nog zo pril.. GRR!!:x) Ik hoopte dus op een streepje dat nog donkerder of minstens net zo donker zou worden, maar hij is lichter dan gisteren. Nou was dit in tegenstelling tot gisteren ook niet de eerste urine, maar toch heb ik nu lichte paniek Zou ik vanavond nog een keer testen of niet?
Ik was ook zo n stresskip hoor dus snap heel goed waarom je zoveel test. Ik denk dat je urine gewoon niet geconcenteerd genoeg was nu bij de laatste test. Vanavond gewoon weer een testje doen.
Je zegt t zelf al.... Niet eerste urine, en daarvoor wel gok ik... Dus kan je de testen niet met elkaar vergelijken. Ze liepen mooi op, morgen ochtend met EERSTE urine testen en hij is vast donkerder Je bent zwanger en wat betreft eten, dat minimensje is een parasiet en pakt wat hij nodig heeft... De enige die last heeft van die maagband ben jij omdat je meer trek/ honger zult hebben... Maak je niet druk! Ontspan, want dat is goed voor jullie allebei
Zou morgen nog even testen met je eerste urine, nu is het moeilijk te vergelijken. Het beste is dan weer dezelfde tijd. Maar 07:00 op zondag is wel echt vroeg haha! + dat niet eten is niet erg hoor. Tot 9/10 weken heeft je kindje een rugzakje mee met voeding. En ik heb bij beide amper gegeten tot 20 weken. Alleen maar gespuugd en vloeibaar eten, en dat bleef er niet in.
Op een gegeven moment worden je testen ook lichter,had ik ook dan heb je zoveel hcg dat de test het niet aan kan. Maak je niet te druk!
hier ook veel moeten spugen.... kon niet eens water binnenhouden, was geen probleem gelukkig. de kleine pakt wel wat ie nodig heeft. enne stop met testen, je maakt je alleen maar gek zo
Relax!!!! Voor jullie beide beter! Hardstikke zwanger hoor! Morgen je laatste test doen met ochtendurine... Dus nee niet vanavond al.. als t streepje dan vanavond nogsteeds licht is duurd wachten tot maandag heel lang! En stress is sowieso nooit goed! Take care! 😘
Probeer rustig te blijven. Je hebt keurige testen. Lukt het om helemaal niet meer te testen? Je bent zo te zien hartstikke zwanger. Geniet ervan en gooi je ongebruikte testen in de prullenbak. Zo maak je jezelf gek en dat is zeker niet goed voor de baby hoor. Als het niet goed zou zitten, kun je er helaas helemaal niks aan doen. Ik hoop dat je de knop om kunt zetten en van het goede nieuws kunt genieten in plaats van maar testjes te blijven doen.
Je hebt hele mooie testen! Zoals de andere dames ook zeggen het is niet te vergelijken, want de andere testen zijn met ochtend urine. Als je het echt niet kunt weerstaan doe dan morgen ochtend met de eerste urine weer een test. En probeer anders de knop om te zetten. Je bent zwanger!! Stress is overigens ook niet goed! Gefeliciteerd meid!!