Altijd verkouden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo dames,

Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden en eigenlijk vanaf een maand of 2 verkouden.........
    Hij ademt altijd zwaar en je hoort ook altijd dat er iets in zijn neus zit.

Toch mankeert hij verder niets en zijn z'n longetjes schoon want die heb ik al 3x na laten kijken. :)

Niezen doet hij ook vaak en een loopneus duurt bij hem vaak 2-3 weken.
    Dan ademt hij 1-2 weken vaak iets minder zwaar en daarna dient de volgende verkoudheid zich weer aan......

Herkent iemand dit??? Is dit wel normaal?

Hij heeft trouwens ook wel last van eczeem en gaat sinds hij 12 weken is 1x per week naar het KDV.

2. Maia

Maia Niet meer actief

heeft denk ik met het kdv te maken, mijn meisje had dat ook en dat was na ongeveer 15 maanden eindelijk over. Ze pikken daar natuurlijk alle virussen e.d. op.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook altijd verkouden totdat de neusamandel is geknipt afgelopen mei en sindsdien niet meer verkouden geweest.

4. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, mijn zoontje is nu zes maanden oud en lijkt ook al maanden licht verkouden. Hij ademt vooral 's nachts soms zwaar en we horen ook vaak dat zijn neus vol zit bij het ademen. Het gaat niet echt over. Niezen en een loopneus heeft hij niet. Ik hoop dat dit normaal is en te maken heeft met het opbouwen van weerstand. Overigens gaat mijn kleine pas vanaf volgende maand naar het kinderdagverblijf.

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Helaas blijven ook alle virussen veel langer hangen met een normale zomer was dit al veel minder, alleen door deze weer en temp verschillen hebben de volwassenen hier ook veel meer last van. Dus blijf geduld houden en het kvd werkt hier ook heerlijk aan mee.

6. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hier ook sinds dat hj 2 weken oud is constant verkouden.
    Een maandje terug zijn we naar het Sofia geweest voor controle (niet hiervoor) en heb ik het ook genoemd. Ik ben namelijk allergisch voor katten en daar hebben we er 2 van.
    Ik ben er dus heel alert op dat hij niet dezelfde allergie heeft want dan gaan ze de deur uit.
    Van allergie was zeker nog geen sprake gaf de kinderarts aan, maar de verkoudheid was te wijten aan zijn reflux!
    Door het vele spugen maakt zijn lichaam meer slijm aan in neus en keelholte om de boel te verzachten.

Het zou dus kunnen zijn dat als je kindje reflux heeft, het hiermee te maken heeft.

7. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid is vanaf dat ze naar het kdv ging (3 mnd) veel verkouden geweest. Ze had een piepende en rochelende ademhaling en daar zijn we uiteindelijk voor in het ziekenhuis beland. Nu gebruikt ze al ruim 6 maanden preventief 2x daags een puffer met Flixotide. Hier doet ze het heel goed op en we hebben geen benauwde dochter meer gehad! Als ze deze winter goed doorstaat gaan we van het voorjaar proberen af te bouwen. Ze zal dan inmiddels behoorlijk wat weerstand hebben opgebouwd en hopen we dat ze het zonder hulp aankan!

Deel Deze Pagina