Altijd zere borsten na eisprong, maar ook in de maand dat je zwanger was?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986CHANTAL, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik slik al jaren geen pil meer en heb al een tijd last van pijnlijke borsten vlak na eisprong tot aan menstruatie.
    Wij zijn nu in ronde 8 en dacht dat het deze maand weleens raak kon zijn. 8 mei had ik een knalpositieve ovulatietest en dag daarvoor, dag zelf en dag daarna gevreeën. Maar ook nu sinds paar dagen last van zere borsten. Nu is mijn vraag of iemand/jullie ook altijd last heeft van deze kwaal maar ook last had toen je zwanger bleek?

Ik lees nml op forums dat sommigen juist geen last van zere borsten hadden de maand dat ze zwanger zijn worden.

Bedankt vast!

2. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb 2 maanden geleden een (vroege) miskraam gehad maar had daarvoor altijd vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie last van mijn borsten wat steeds erger werd naarmate ik dichtbij mijn menstruatie kwam. De maand dat ik zwanger was had ik inderdaad juist geen last van mijn borsten, deze begonnen 2 dagen voor mijn NOD pas pijn te doen.

Vorige maand (de maand na mijn miskraam) had ik ook geen last van mijn borsten en deze begonnen ook pas twee dagen voor mijn NOD pijn te doen maar ik was niet zwanger.

Symptomen zeggen gewoon niet altijd wat en ik zou me daar niet teveel op fixeren. Ieder lichaam is anders en de symptomen bij elke zwangerschap kunnen weer anders zijn.

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb alles al meegemaakt haha zere borsten tot NOD. Pas 2 dagen voor nod. Helemaal niet. En de ene keer was ik zwanger en de andere x niet. Dus t zegt me niks.

Alleen heb ik t nu ook een beetje steken sinds ei en dat verbaasd me weer dus hooelijk positief

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Normaal pas meestal een week voor mijn menstruatie tot na de menstruatie. De keer dat ik zwanger bleek had ik al zere borsten vanaf eisprong.. en was het zooo beu! Haha.

5. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Tijdens deze eisprong ontzettend zere tepels, na m'n ei begon dat over op m'n borsten.. Heb 3 dagen voor m'n NOD posi getest, op dag van NOD nega, dus het is misgegaan.. Dat was zaterdag, nu mijn bloeding maar nog steeds gevoelige borsten (sinds gister gevoelig ipv pijnlijk)

6. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ik had voor de noD ook enorm last van men borsten.. In de maand dat ik zwanger was ook weer veel pijn in de borsten dus ik ging er maar zo vanuit dat het niet raak was.. Tot ik ineens 2 hele dikke blauwe aders kreeg toen kon ik ook aan men borsten voelen dat de pijn anders was.. Lastig uit te leggen maar bij mij voelt de pijn in de borsten nu ik zwanger ben anders dan rond men ei en menstruatie

7. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik moet het ook gewoon maar afwachten, maja toch die nieuwsschierigheid hè....

23 mei is pas mijn nod dus dan weet ik meer.

Groetjes Chantal

Deel Deze Pagina