Hallo! Ik heb (bijna) vier weken geleden mijn Implanon laten verwijderen. Nu lijkt het of ik mijn eisprong heb, of iets anders?? Ik heb al ongeveer vier dagen enorm pijnlijke borsten, en dan vooral mijn tepels die enorm branden. Die herken ik alleen van mijn zwangerschap, en erna. Nooit gehad bij een eisprong. Ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn libido is ook erg hoog geweest, een aantal dagen. Kan het zijn dat het een eisprong is/was? Ik vind het nogal lang duren haha..
Als je denkt dat het je ei is zou je een ovulatietest kunnen doen. Of een zwangerschap test .. Spannend ! En veel succes
Een zwangerschapstest zou wat voorbarig zijn ben ik bang, mijn man en ik hebben vorige week Dinsdag alleen onveilig gemeenschap gehad. Ik probeer meer te verklaren waar dit pijn in mn borsten wegkomt Ik ga gewoon afwachten denk ik tot ik mijn menstruatie krijg. Dan kan ik daarna aan de pil. Toch bedankt voor je reactie
Ik heb in maart mijn implanon laten verwijderen en sindsdien eigenlijk bijna elke dag gevoeligere borsten gehad, soms echt héél pijnlijk, vooral mijn tepels. Tijdens de implanon had ik daar alleen last van als ik ongesteld moest worden. Toen ze het meest pijn deden kreeg ik na een paar dagen ongeveer 5 dagen héél licht bloedverlies. Verder geen menstruatiekwaaltjes. Misschien dat er bij jou ook zoiets aan de hand is?
Dit zou goed kunnen. Misschien dat het temaken heeft met de hormonen die je lichaam nu moet verwerken tot je lichaam weer ''normaal'' is? Ik hoop maar dat ik niet zoals sommige vrouwen een half jaar tot een jaar moet wachten op mijn menstruatie.
Een paar dagen en soms zelfs al na één dag na mijn eisprong beginnen mijn borsten zeer te doen. Dit houdt aan tot mijn menstruatie en wordt ook elke dag wat pijnlijker. Eerste dag van menstruatie neemt het weer af. Wellicht is dit bij jou nu ook aan het gebeuren? (Tijdens de pil had ik er geen last van)