altijd zere borsten voor Nod en nu niks?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door typje, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hallo Dames,

Ik heb pcos en zoals je bij de banner leest zijn wij al een poos bezig voor een brusje
    nu hebben wij pauze genomen en proberen het zolang zelf.
    Ik voel mijn eisprong elke keer erg duidelijk, erg last van de rug aan een kant met uitstraling buik, lies en been. En de week erna begint dus altijd de gevoelige borsten en stopt een dag voor nod en word dus altijd dan ongie.

Maar nu zit ik op 4 dagen voor Nod en helemaal niks.
    wel een wat licht trekkerig gevoel onder in de liezen en af en toe wat in de onderrug

Ik ga volgende week een test wagen maar vroeg mij af of er meer dames zijn die dit hebben gehad. Kan natuurlijk iets hormonaals zijn.

Grts

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

De ene maand heb ik last van m'n borsten rond de eisprong, soms voor m'n menstruatie, soms tijdens. Het verschilt altijd bij mij.

Ik heb eigenlijk altijd lichte buikpijn (wat steken) rond m'n eisprong en voordat ik ongesteld moet worden. En soms hier en daar tussendoor.

Geen pijl op te trekken dus :p

Ik heb altijd zoiets van: m'n lichaam doet maar wat zij wil, zolang ik maar een regelmatige cyclus heb.

Dit is voor jou natuurlijk anders omdat je pcos hebt, maar ik zou zeggen: maak je niet te druk :)

Deel Deze Pagina