Hey Meiden, Wie gaat er ook varen in de zomer? Wij hebben sinds aug vorig jaar een boot van 8 meter en zijn er uiteraard helemaal verliefd op Wie van jullie gaat er nog meer lekker varen met de vakantie? Ik ben bezig met een leuke route uitstippelen maar vind het vrij lastig om te bedenken welke kant we op gaan. Ik ben benieuwd of er nog meer hier zijn die lekker gaan varen?
Leuk! Ik heb vroeger met mijn ouders veel gevaren. Zij wonen in de Weerribben dus daar is het erg leuk om langs te varen. Verder richting Volendam is ook leuk. Of het Lauwersmeer.
Kijk dat is een leuke tip! Ik heb een route uitgestippelt tot aan zwolle, dus dan kunnen we inderdaad nog verder! We hebben 3 weken de tijd, dus dat komt helemaal goed.
Wij hebben vroeger een boot met eilandje gehad in de vinkeveense plassen. Vond ik als kind prachtig! Helder water, veel zwemmen, vissen, bbq en verschillende eilanden met speeltoestellen en afgeschermde strandjes. Gaan nog vaak terug met een gehuurt mini bootje, gewoon ff lekker d'r uit. Veel plezier!
Wij hebben ook een boot, een sloep van 7 meter. Helaas kunnen we daar niet mee op vakantie omdat er geen slaapplaatsen op zijn. Wel gaan we graag dagjes weg. Heerlijk varen over de Linge en af en toe de Merwede of Waal op. De kinderen vinden het geweldig om van de boot af te springen om te zwemmen. Krijg zin in de zomer zo haha!
Wij gingen vroeger in de zomer elk weekend weg met de boot en ook nog minstens 3 weken in de vakantie. Echt zulke fijne herinneringen aan! Wij bleven in Friesland