meestal krijg je idd wel veel spullen van anderen...zelf weet niemand verder dat we gestopt zijn met de pil...behalve me beste vriendin...dat willen we graag zo houden want we willen geen praatjes enzo...
Ja die mazzel hadden wij dus wij hebben voor 150 Euro een kamertje kunnen kopen,althans bedje&commode dan,alleen de commode moeten ze nog bezorgen aangezien die man een hernia had,maar ze wonen hier in de buurt op 10 minuten rijden bij ons vandaan,en ik ben nog niet zwanger dus Maar wat ik leuk vind,koop ik gewoon...simpel zat. Doe ik nu ook als ik een broek in maat 146 zie en ik vind hem mooi hang ik hem nog weg(de oudste groeit nu 140 in ) En verder hadden we eigenlijk niet zo veel meer van onze 2 oudsten,dus zullen we nu wel weer helemaal opnieuw moeten beginnen,maar dat vind ik juist leuk.
hoi hoi wij hebben ook al een kinderwagen (zo'n hele ouderwetse silvercross waar ik zelf ook in heb gelegen) een wiegje, een komode (die gaat de hele familie door, heeft mijn opa gemaakt) en een box, en nog een paar dingen en laatst heb ik een hele zak met babysokjes gekregen echt heel schattig die heeft mijn vader allemaal bewaard heel veel liefs samantha
ons babykamertje komt van www.speurders.nl en voor 250 euro had ik een ledikant, commode en strandkastje! (alles in strandstijl; in 't offwhite) We waren van te voren wel 'ns in babywinkels gaan kijken, maar de kamertjes die wij leuk vonden waren rond de 1000!! Ja doei, dat vind ik dus echt belachelijk. Zolang liggen ze er niet in en ik steek dat geld ook liever ergens anders in. (of op spaarrekening!) De kinderwagen hebben we wel nieuw gekocht, maar de mc weer niet.
oh, ik koop trouwens ook heel veel kleertjes via marktplaats. (voornamelijk Mexx; vind dat 'n heel mooi merk en in de winkel betaal je er zoveel voor!!) werkt prima en vaak ziet 't er als nieuw uit!
ik koop nog niks voor dat ik zwanger ben...je weet nooit! ik heb wel een hele mooie zilveren speeldoos (draaimolen met paardjes) gehad van m'n moeder...ik was al zo lang verliefd op dat ding en...ik heb 'm dus al gekregen
Hoi Hoi Het is wel een verleiding om iets te kopen als je nog niet zwanger bent en iedereen moet doen wat goed is maar ik hoef bijna niks te kopen want ik hb alles al zelfs de babykamer is nog intact het behang Maar alleen ik wil nog wel een nieuwe maxi-cosi en dat doe ik dan als ik zwanger ben oja ik ben het nu al haha maar goed dames het is nu de 3de voor mij en zou wat kleren betreft ook alles nieuw willen maar ik heb alles nog van een meisje en een jongen en word gekeken of het nog aan kan en zo niet gooi ik het weg ik wil wel met de tijd mee en als het echt oud is nee dan hoeft het ook niet Indey
Ik zou ook niks vooraf kopen. heb ik ook niet gedaan. Heb pas wat gekocht toen ik mijn eerste echo heb gehad met 10w5d. En nu ik 18w5d ben vind ik het soms nog steeds wel spannend om spullen te kopen. Ik zou het ook erg pijnlijk vinden dinegn al in huis te hebben terwijl je nog niet zwanger bent. Bij ons heeft het 13mnd geduurd voordat ik zwanger was, moet er niet aan denken dat er dan al spulletjes in huis zouden staan.
dat is waar en mijn gevoel zegt als je het in huis heb duurt het alleen langer voor je zwanger bent maar dat gevoel is bij iedeerreen anders en ik heb geluk dat ik alles al in huis heb het staat er al haha maar het word ook onze 3de spruit Indey
Nee! Ik ben zeer bijgelovig en ik heb het idee dat je dan iets negatiefs over je afroept... Gelukkig heb ik dat ook niet gedaan want bij mij blijkt er van alles aan de hand te zijn. De vraag is zelfs of wij uberhaupt aan kinderen mogen denken in ons leventje......Tja en dan had ik daar mooi gezeten met al die babayspullen. Ik zou het dus NOOIT doen.....
Ik ben hier ook veel te onzeker voor! Stel je voor dat je geen kinderen kan krijgen of dat het nog een hele tijd duurt.......... Ik ben er ook te bijgelovig in en zal ook zeker geen spulletjes van te voren aanschaffen; maarja heb er ook helemaal geen ruimte voor trouwens
Ik koop ook nog geen babyspulletjes, ik moet eerst nog zien of het ons wel lukt om zwanger te worden. Als ik een kadootje voor iemand moet kopen dan vind ik het wel heerlijk om tussen de babykleertjes te snuffelen. Groetjes Senna
Wij hebben ook nog niks gekocht, maar ik heb pas wel een catalogus van een babyzaak aangevraagd, zomaar om ns door te bladeren en ideeen op te doen. Babyspullen kopen beginnen we pas mee als ik een paar weken zwanger ben.. Ik ben niet bijgelovig, maar ik vind het erg voorbarig om nu al te kopen, straks lukt het niet om zwanger te worden en dan doe je je zelf alleen maar pijn als je die spullen steeds ziet.. Gr. Jorietje
ik hoor het al er zijn genoeg verstandige mensen maar ik zie dat senna een vruchtbare dag heb vandaag kom op meid even goed klussen komende dagen haha ik hoop dat het je lukt deze maand Indey
ik vind niet dat ik onverstandig bezig....ik ben zelf niet bijgelovig...mocht ik niet zwanger kunnen raken dan kan ik altjid anderen er nog blij mee maken....maar ik ga niet van het negatieve uit en vind het leuk om alvast rond te snuffelen....maar ieder zijn mening verder....
Meid je moet doen wat je hart je in geeft en wens je sterke en veel snuffel plezier en dat je leuke dingen mag tegen komen Liefs Indey
Ik zou nooit van te voren spullen kopen....toen ik zwanger was (is helaas misgegaan) had ik ook nog niks gekocht, ik wilde eerst de eerste echo afwachten. Ik denk maar zo: leuke babyspullen zijn zo gekocht en het lijkt me echt niks om er maanden (of nog gekker, jaren) tegenaan te moeten kijken. Maar ja, ieder zijn ding, nu ik niet zwanger ben geef ik liever geld uit voor mezelf ook leuk! Groetjes, Anakin.
Ik koop ook nog niets...Zijn al een tijdje bezig en wie weet hoe lang het nog gaat duren. Ik ben er zo al genoeg mee bezig en wil niet elke keer ook nog met die leuke babyspullen geconfronteerd worden. Eenmaal zwanger en een beetje zekerheid zal ik met heel veel plezier gaan shoppen. Nu geniet ik nog ff van het kadootjes kopen voor anderen zo nu en dan...