Ik ben vanmorgen begonnen met aan het wennen raken met tempen. Wacht op mijn onttrekkingsbloeding die binnen een week kán komen. Of ben ik nu te vroeg met het beginnen met tempen? Heb wel eens midden in de prikpil getemd op vaste tijden een weekje lang maar toen was die temperatuur heel hoog! 37,3 en 37.4 enzo. Nu was ie vanmorgen 36,6 graden Celsius. Zou eigenlijk 22 april een nieuwe prikpil halen maar afgezegd. Kun je eigenlijk zien aan een tempcurve wanneer je onttrekkingsbloeding eraan zit te komen, of zeg ik nu iets doms?
Dat kan je nu nog niet zien. Je kan alleen uit je tempcurve halen wanneer je ei was, wanneer er een mogelijkheid tot zwanger zijn us en wanneer je ongi wordt. Onttrekkingsbloeding kan je niet zien omdat je nu nog hormonen in je lichaam hebt wat tempen onbetrouwbaar maakt. Dus.... wachten tot je onttrekkingsbloeding komt en dan vanaf dag 1 gaan tempen. Elke ochtend op hetzelfde tijd, nog voor je je bed uit komt en rectaal(via de billen) je temp opnemen. Dus thermometer op je nachtkastje leggen.