Aangezien ik vanaf morgenmiddag weg ben tot na nieuwjaar wil ik iedereen alvast een heel goed uiteinde wensen. Dat iedereen zijn dromen in 2008 uit mogen komen, vol plezier, geluk, gezondheid en natuurlijk een mooie zwangerschap of bevalling. Meiden ik zal op 31 december om twaalf uur aan jullie denken, knuffel conny
Bedankt Jij ook alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je wensen ook maar uit mogen komen Liefs wolly
Thanx.... Jij ook alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.. en dat het nieuwe jaar al je wensen laat vervullen.
hallooo allemaal ! bij deze wil ik ieeeedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, en een positief 2008 ! @ de zwangere meiden , wens ik een mooie en vlotte zwangerschap, en heel veel gezondheid toegewenst! @ de meiden die klussen & meiden op de wachtbank, wens ik een heel mooi vruchtbaar & gezondheid in 2008 en dat je gauw positief mag testen ! xxx
ook vanuit hier de beste wensen voor jullie allemaal en dat we volgend jaar weer zo op elkaar kunnen rekenen in goede en slechte tijden... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ook van mij de beste wensen, een goede gezondheid, en een vruchtbaar 2008, en heel veel leesplezier op zwangerschapspagina!
Hier ook de beste wensen. Een mooi jaar met je kinderen als je die al hebt en anders een vruchtbaar en zwangervol 2008 voor de dames die zwanger willen raken!