Laatst hebk al een polletje Namen neergezet maar er zat 1 naam niet tussen en dat is brandi die staat best wel hoog bij me maar stond niet in de pol, schande!! Wat vinden jullie van de naam?
ik keek eerder altijd storage wars en die vrouw daar heette ook Brandi / Brandy en toen ik haar naam voor het eerst hoorde dat ik echt jeetje echt niet mooi vooral niet voor een kind uit NL Denk dat de nederlanders ook gaan zeggen brandie
Ik vind het niks omdat zo'n naam in Nederland meestal niet goed wordt uitgesproken,echt op z'n NL zeg maar..
Brandy, bailey, wiskey... Ik vind het hondennamen. Zou mijn kind ook geen asociatie met alcohol willen meegeven.
Uh ok. Of ik die intentie wel heb al is de betekenis "brandenwijn" nog altijd beter dan Vagina of piemel Maargoed voor mij is t dan mijn dochter. . Niks geen drankje
Bedankt allemaal! Meningen verschillen altijd natuurlijk maar dit valt mr allemaal wel tegen hahahahaha. Mijn dochter heeft een naam die niet of nauwelijks voorkomt in Nederland dus dst maakt t ook een beetje moeilijk zou er zegmaar geen "katrien" bij kunnen doen. En voor een jongen? Pff geen 1 naam die ik zou kunnen verzinnen.. stom he
Ik vind Brandi / Brandy wel leuk. Juist omdat je het niet vaak hoort. Shanti vind ik bijv. ook een leuke naam. Het moet wel passen, daarom ben ik wel benieuwd naar de naam van je dochter.
Nee, sorry. Ik vind het echt niets. Overigens had ik ook direct de associatie met alcohol. Hoe wil je het uitspreken dan? Brandie (op z'n Hollands) Brendie (op z'n Engels)
Weet niet of ik dr naam wil blootgeven ivm meelezers maargoed die meelezers weten t dan ook al of t is natuurlijk een bevestiging dat ik t ben hahahaha. Anders ff in prive
Vind de naam niet zo.. Hier nog wat ideetjes: Abigail (Abby) Aila / Isla Alex, Alix / Alyx Alice / Ellis / Elles Amelie, Emily Ara, Aria(h) Ashlin Aubrey, Audrey Aurora Ava / Eva Aveline Brenna, Brynna Brigid Brynn Calliope (Callie) Camilla Cara(h) / Kara(h) Carys Cassidy (Cassy) Celia, Cerelia Charlot(te) Chloë Claire Cléo / Cleo / Clio Dahlia Danica Darcy / Darci Dawn Delia Delphine Eden Eliza / Ilaiza Ellen Elva Esa / Asa Eva / Iva Eve / Ief Fawn Faye Felicity Fiona Flora Florey / Florie / Flory / Florrie / Florry Gaia Gemma Grace Gwyneth Harlow Hazel Hebe Hollis Holly Ianthe Imogen Indira, Indra Iona Iris / Yris Isis Isolde Ivy Jade / Jayde Jana, Jane Jaya Jillian Joan Jocelyn Josie Juliet Juno Kaitlyn Kate, Katie Kaylin Kit Kyla / Kaila Kyra / Keira Laila Lara Laurel, Lauren Leah Leya / Lia Lila Lilith / Lillith Linéa / Linnéa Loire Lora Lorelei, Lore Lorna Lotte, Lotta, Lottie Lucy Luna Lyssa Maia Matilda Maya Melea, Milea Morgan Myra / Maira Myrna Nell Nessa Niamh Nila Nina Nola Nora Olivia Pax Phaedra Priya Quinn Rae / Ree Rhea Rosaline Rose Ruby Scarlett Selene Shannon Signy Stella Tamar Tanith Tara(h) Taryn Tasmin Tess Tibbi / Tibby Uma Verley / Verlie Victoria Violet Vivian Willa Wren Xanthe Zea / Zia Ziva Zoë / Zoey