hallo ik ben bijna 38 wken de baby loopt al op ongeveer 43 weken. de baby is aan grote kant maar ik had van de week al ongei gevoel en nu 2 dagen diaree maar sinds gister avond (vannacht weg en vanmorgen) maar sinds vanmiddag weer buikpijn . niet echt steken maar ook geen krampen en is niet over heel mijn bnuik maar op verschillende plekken en soms wel tegelijk en soms neit. er zit geen regelmaat in. het laatste uur wel paar keer gehad en harde buik wat zou dit zijn. _________________
Dat je baby mischien niet te lang meer op zich laat wachten... Wie weet.. Bij me oudste is het ook ongeveer zo begonnen. Voelde me de hele dag al niet lekker en volgende ochtend kon ik al van haar genieten.. Ben benieuwd.. Succes en sterke straks.. Grt Jeanney
Jeetje....hoe groot is je baby nu dan? Dat zou dan rond de 52 CM moeten zijn? Laten ze je dan wel uitlopen als de kleine zo op de groei voorloopt? Hoop voor je dat t doorzet...spannend hoor!
hey was een beetje weg maarnet voelde ik het weer maar de baby zit nu op ongeveer 8 pond en ze laten me lopen tot nu toe dan tot 41+3 dus niet helemaal op t eind maar wel ver maar ja hoop dat t snel komt. bel straks gewoon gync op en vraag het