Ik voel me echt niet sexy!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dayenne, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ben nu 22 weken zwanger, en sinds een paar weken voel ik me echt niet sexy meer. Mijn buik groeit, wat ik echt prachtig vind. Maar ik voelde me mooier met mijn strakke buikje... ;)
    Verder hoor ik mensen zeggen die mijn billen dikker vinden worden...Mijn vriend vind het alleen maar geweldig (hij houdt van dikke billen) maar ik zie alleen maar de cellulites :(.

Ik ben o zo trots op mijn zwangerschap, maar het is echt funest voor mijn seksleven!
    Wie herkent dit en wat kan je eraan doen? Ik moet zeggen dat ik ook niet echt sexy lingerie heb (ik slaap in eva-kostuum of met een joggingbroek aan), zou het schelen als ik dat zou halen? Ik wil me mooi voelen voor mijn vriend want hij vind mij geweldig maar hoe lukt dat?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi hoi!

ik weet niet of sexy lingerie je momenteel zal helpen om je mooi te laten voelen.... Dat moet je echt zelf uitvinden..
    maar je kan ook gewoon door je hormonen niet zo lekker in je velletje zitten en dan kan je er met kleding weinig aan veranderen denk ik...
    troost je met de gedachten dat je mannetje je nog wel heeeel mooi vind! en misschien voel jij je dan ook weer wat mooier...

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hihihi... Klinkt bekend... Ik zag me in de vorige zwangerschap ook geen sex hebben met die dikke buik.... En mijn man vond me geweldig sexy... :D Nu gaat het nog wel, maar ik denk dat het nog wel gaat komen, helaas...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lingerie niet geprobeerd heb, ik heb normaal eigenlijk ook nooit sexy lingerie aan... Onderbroeken van de Hema zitten veel lekkerder,... :) :)

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik voel me ook totaal niet sexy hoor ! en me man die vind het helemaal geweldig en vind me super aantrekkelijk ( kan me er niets bij voorstellen ) .
    Misschien werkt vor jou de tip van de lingerie ? ik heb afgelopen vrijdag een nationaal verwen mezelf dag gehouden hahaha eerst lekker shoppen daarna naar de kapper en toen lekker me nagels laten doen heeeerlijk was dat ! voelde me iet sexyer maar wel een stuk beter !

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou voel me absoluut niet sexy! :evil:
    Vooral die moooie striae op mijn buik maakt het helemaal erg :rolleyes:

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh zo herkenbaar :) Ik voel me ook niet meer sexy maar m'n mannetje vind me zo ontzettend aantrekkelijk...m'n haar zit niet en ja als je haar niet goed zit heb ik meteen een bad day :( moet nodig eens naar de kapper maar ik haat kappers. En ik slaap s'nachts gewoon in m'n eva kostum of gewoon een slip met topje er boven. Sexy of niet m'n mannetje word nog steeds opgewonden van me :) :) en ook ik vind het afschuwelijk die cellulitus ( of hoe je het ook schrijf ) op m'n boven benen, had ooit mooie strakke benen daar is niet zo veel meer van over maarja over +/- 8 weken krijg ik er iets moois voor terug :)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik herken het niet... Ik voelde mezelf best wel sexy tijdens mijn zwangerschap :) Mijn vriend vond dat trouwens ook ;)

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou, ik ben echt helemaal verlopen hoor! Ik voel me een soort broedmachine/olifant achtig wezen.
    Maar weet je, het kan me niets schelen eigenlijk. Dat komt wel weer!

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt voor alle reacties!

@Mamamakka, ik heb laatst ook zo'n dag gehouden. Mooie (zwangerschaps)kleding gekocht, mijn nagels laten doen (acrylnagels) en naar de kapper gegaan. En het werkt zeker!

@Starry, ja daar heb ik ook last van. Mijn haar is helemaal uitgezakt, en als ik opsta met een slechte coupe dan is mijn hele dag verpest. Ik ga dinsdag even naar de kapper, heb er ook een hekel aan maarja ik wil me wel mooi voelen!

@Vlinderbloem hihi ja zo voel ik me precies! Echt zo'n broedmachine maatje olifant...

Ik ga denk ik binnenkort maar even weer zo'n verwendagje houden...En dan even kijken voor leuke nachtkleding.
    Allemaal bedankt voor de tips.
    En ik weet dat ik er iets prachtigs voor terug krijg hoor! Daar heb ik alles voor over. Tis alleen een beetje knudde soms hihi. Al die hormonen de hele tijd :).

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh nog een vraagje.....Is dit een fase van de zwangerschap of hou je dit tot je weer strak in je vel zit?

11. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik voel me ook echt niet sexy...het is dat mijn mannetje nog aanstalte maakt om te vrijen en ik vind dat ook fijn anders zou ik elke dag bijna in een dip zitten. Maar sexy voel ik me in de verre verste niet...dikke billen, armen, boven benen etc. etc...

Ach ja, het is dat een mooi wondertje in ijn buikje groeit. Na de bevalling er weer tegenaan gaan :D

12. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

integendeel ik voel me juist mega sexy een mooie dikke buik grotere borsten alleen men poep die is ook dikker geworden en dat vind ik minddeer

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dat mijn borsten groter zijn vind ik ook geweldig hoor! :D Ben daar keitrots op haha.

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    heel herkenbaar ! voel me op in deze weken niet bepaald sexy.. in het begin van de zwangerschap wel maar nu dat ik op het laatst loop en dat ik er een klein beetje zat van ben , totaal niet .. ben super blij met de zwangerschap en trots op mijn dikke buik(maar wel met traie!) maar loop de laatste dagen alleen maar in jogging/huispakken.. ( als ik de deur uit moet niet hoor !) het is maar net of ik een goede dag heb..

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Magdalena ja als ik thuis ben loop ik ook alleen maar in joggingpak...Nu ook.
    Als ik andere mensen zie in van die pakken dat ziet dat er kei leuk uit, maar bij mij vind ik het vreselijk staan. Voel me er zo uitgezakt in.

Sorry hoor meiden, maar ik moet even klagen. Ben zo trots op mijn buik, maar ik wou dat ik me ook mooi voelde. Pff en ik moet nog veel weken haha. Als het nu al zo erg is.....

16. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, ik denk dat het voor veel vrouwen wel herkenbaar is hoor.

Voel me zelf de ene dag lelijk en dik en rond en de andere dag weer wel mooi... Mijn vriend vind me super zo met mijn dikke buikje en grote borsten en kruipt heel vaak lekker tegen me aan (deed ie altijd al hoor :) ).

Het enige dat bij mij werkt is er gewoon met hem over praten. Hij laat dan weten wat hij ervan vind en ik wat ik ervan vind. Die meningen hoeven niet hetzelfde te zijn en dat is dan ook okay.

Merk dat het wel helpt om de gedachte dat je jezelf dik en niet mooi vindt maar gewoon los te laten. Klinkt misschien bijna tè simpel, maar het werkt wel. Het is nu eenmaal even niet anders en als je steeds bezig bent met de gedachte dat je dik en niet mooi bent, dan is dat zonde van de tijd, toch ?

Leuk is om van die dikkere maillots te kopen en van die leuke wijde shirts erop (die net onder je borsten getailleerd zijn) met een strak t-shirt eronder. In felle vrolijke kleurtjes enzo. Of een strak stretch jurkje met een fel gekleurde band eromheen. Beetje leuk maken voor jezelf.

Mijn buik zit nu nog niet in de weg met vrijen, maar binnenkort wel, denk ik... Gewoon maar creatief mee omgaan dan. Kan me niet goed voorstellen dat ik niet zou willen vrijen met mijn vriend, alleen maar omdat ik me even niet sexy voel... Hij vind mij wel aantrekkelijk (en als hij dat zegt dan geloof ik dat ook) en dat is voor mij gewoon een fijn idee. Verder gaat het erom dat ik het fijn vind om hem te voelen en te genieten van het gevoel dat hij van me houdt en graag met mij wil vrijen.

Is soms gewoon moeilijk te accepteren dat je lichaam er anders uit gaat zien en anders gaat voelen dan je gewend bent... Maar is allemaal voor een goed doel en als het kleine wondertje er eenmaal is, komt het vanzelf weer terug zoals het was (met een beetje hulp van de sportschool misschien :p .. hihi).

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoezo is je zwangerschap funest voor je sexleven als je vriend je geweldig vindt? Dat zit dan echt tussen jouw oren!

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Omdat het wel van 2 kanten moet komen ;).
    En het zit inderdaad tussen mijn oren, dat is juist mijn probleem. Ik voel me zo rete onzeker tegenover mijn vriend...

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat jammer joh! Geloof je vriend nou maar; zwangere vrouwen ZIJN mooi (en dus sexy)! ;)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind de sex juist nu nog lekkerde :p
    maar begrijp wel dat je je nu niet sexy voeld,maar meis kom op een zwanger vrouw is toch super :D:D:D.en ook sexy

Deel Deze Pagina