Hoi Meiden, Gisteren vroeg iemand mij of ik geen last had van ontspiralen na het verwijderen van mijn koperspiraal. Nu heb ik zelf hier en daar gelezen dat na het verwijderen van een koperspiraal je direct vruchtbaar bent en een normale cyclus hebt, maar verder spitten in dit forum kwam ik een verhaal tegen van iemand die 2 maanden niet ongi was geworden doordat zij haar koperspiraal had laten verwijderen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd! Dank jullie.. en geniet van de zon
Ik heb daar geen last van gehad. Die van mij is nu ongeveer 2 maanden geleden verwijderd en ben gewoon weer op de normale tijd ongesteld geworden. Wel een heeeeel stuk heviger, ben er nu opeens ziek van. Dacht dat het met spiraal heviger werd dan je normale menstruatie. (vond 'm toen namelijk ook al heviger). Maargoed, mijn dokter zei ook dat je cyclus gewoon verder gaat en je direct zwanger zou kunnen raken. In een koperspiraal zitten geen hormonen, dus je hoeft niet te ont-hormonen zeg maar. Dus laat die zwangerschap maar komen! Ik zie dat jij overtijd bent? Of je banner nog niet aangepast?