Ik heb ondertussen een lijstje gemaakt met jongens namen. Sommige zijn heel anders dan de namen van m'n andere kids,maar dat maakt me niet zoveel uit. Maar heb nog niet het idee dat DÉ naam ertussen zit Ik ben erg benieuwd naar de namen van jullie zoontjes,Mss dat ik daar wat meer inspiratie uit haal...(en andere dames) Kom maar op met die mooie namen!!
Hier nog geen kinderen maar wel lijstje klaar Levi Liam Jesse Sander Milan Wesley Melvin Jurgen Pascal Sam Samuel Daan Aron
Onze oudste heet Pepijn ons 2e ventje twijfelden we tussen : Jochem Matthijs Siem maar inmiddels zijn er er al n hele tijd uit . Nog 6wk dan weet de rest vn de wereld t ook
Onze zoons heten David en Marcus. Ook op het lijstje stonden: Oscar Abel Ruben Tobias Robin Arthur Lucas Tom Casper Nathan
Onze zoon heet Max, voluit Maximilian. Wij wilden graag een internationale, lange naam die afgekort kon worden. Ook op het lijstje stonden Sebastian en Christopher.
Mijn zoons heten Dave en Tim. Als mijn dochters, jongens waren geweest, zouden ze Damian en Max hebben geheten.
Mijn zoontje heet Leon, mochten we een 2 kindje krijgen gaat die Timo heten. 2e naam van leon is peter en voor een evt 2e zijn we nog niet uit de 2e naam