alvast inkopen doen....??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liiaatje, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Vandaag hebben we de eerste pakken luierTJES aangeschaft.
    Gelijk 4 pakken en elke keer nemen we wat mee..

Wie doet dat ook, aangezien luiers niet zo goedkoop zijn en je ze veel moet gebruiken.. Beter eerst alvast een voorraadje kopen..

en ik heb er al 1tje uitgehaald...

OW WAT SCHATTIGGG EN ZO KLEIN.. echt mini luiertjes.... :):)
    Ik kan niet meer wachten...

2. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Ik heb het ook gedaan hoor. Je kan het nu beter missen, er komen straks al genoeg kosten aan!

3. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    klinkt wel als een goed idee, mja je weet niet hoelang ze in welke maat blijven, of leg je alleen voorraad van de kleinste maat aan??
    scheelt straks in de kosten natuurlijk enorm..

4. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Ik heb op advies van een vriendin. 3 pakken van maat 1, 2 en 3 in huis. Hoop dat ik er goed aangedaan heb.
    Ik heb alleen laatst ook weer een gratis pakje luiers van het kruidvat gehad met de bon van internet en volgens mijn schoonzusje krijg je ook weer een bon bij 1 van de babyboxen.

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van de week 3 pakken active fit gekocht in maatje 3 ( Dat was de enige die ze nog hadden ). Ze waren bij onze ah 5 euro per pak ipv 9,99. Dat kon ik dus niet laten liggen :)

En de volgende keer dat er weer luiers in de aanbieding zijn ( binnen nu en 5 maanden ) sla ik een grote voorraad in hoor

6. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    Ik heb ze ook in de aanbieding gekocht. Het valt mij alleen nu op nu je er op let, dat er elke week wel ergens luiers in de aanbieding zijn.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik doe het nu ook al.
    aangezien ik niet verwacht dat zoonlief zindelijk is als zn brusje geboren wordt zal ik gemiddeld zo'n 8 pakken per maand nodig hebben.
    Dus dan is nu al de aanbiedingen afgaan geen slecht idee.

ik denk alleen dat 1 pak maat 1 genoeg is, die krijg je in de pakketten dus ik koop vooral maat 2 daar zat zoonlief tot 2,5 maand in dus een pak of 6 koop ik en dan nog een pak of wat maat 3.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb dit ook gedaan.
    Vaak heb je bij aanbiedingen dat je er naar toe gaat en weer op is in jou maat.
    Ik was bij de etos die dicht bij appie zit en de actie was 2 halen 1 betalen.
    Ik was nog goed te been en mam was erbij en ik heb toen een kar met een grote kop erop aan luiers gekocht. Voor oudste zoon en voor de jongste.
    Ik heb van 1 niet teveel gekocht, van 2 wat meer en 3 heel veel, daar blijven ze lang in is onze ervaring. 4 en 5 ook, maar dat draagt onze oudste zoon.
    Ik had voor ruim 250 euro luiers (anders ruim 500). Voordeel is dat ik voorlopig geen luiers meer hoeft te halen. Dus geen acties meer achterop lopen en misgrijpen en met pakken te lopen dragen en 2 kids.
    Ik ben er heel blij mee! goede investering

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, 't is maar goed dat wij dit niet gedaan hebben, want dan had ik twee pakken maatje 1 weg kunnen gooien. Van maat twee hebben we wel meerdere pakken gebruikt hoor. Ik denk dat we die ongeveer twee maanden nodig hebben gehad. Inmiddels zit hij alweer een tijdje in maat drie.

Wij hadden eerst pampers newborn en toen hij daar niet meer inpastte zijn we overgegaan op baby-dry. Laatst had ik weer zo'n kortingsbon, maar toen hadden ze maar twee pakken baby-dry in de juiste maat. Ik heb toen ook een pak activ-fit meegenomen. Ik ben blij dat dat maar één pak was! Die luiers stinken echt vreselijk als ze nat zijn.

Ik zou dus wel oppassen met het aanleggen van een grote voorraad of luiers ver vooruit te kopen. Voor je het weet heb je een bepaalde maat niet meer nodig. Of je hebt luiers gekocht die helemaal niet fijn blijken te zijn. Als je de aanbiedingen in de gaten houdt, hoef je nooit te ver vooruit te kopen en kn je toch wel ergens goedkoper aan luiers kopen. Ze zijn namelijk echt erg vaak in de aanbieding.

10. brenda1976

ik zou ook maar 1 pak 1 kopen, tenzij je weet dat het een klein kind is. 2 een paar pakken en 3 heb je veel en lang nodig!
    Tja ik zweer bij huggies, dus ja ik had al de ervaring.
    Ik vond pampers erg fijn, maar nu niet meer nu ze vernieuwd zijn.
    maar het is erg persoonlijk en afhankelijk van het type kind.
    brenda

11. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja wel slim, maar koop niet teveel maat 1! Mijn dochter was hier binnen 1,5 week uitgegroeid en ik heb behoorlijk wat weggegooid. Maat 2 zitten ze een stuk langer in. En mochten ze toch lang in maat 1 zitten, is een extra pak zo gehaald.
    Anders is het ook zo zonde en zeker niet goedkoop :)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook volop luiers ingeslagen :D

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb 1 pak nog gekregen en bijna een half pak. We gaan eerst wel eens kijken hoever we hier mee komen. We kunnen snel genoeg naar de winkel nieuwe luiers halen.

Succes iedereen

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb van te voren 2 pakken van mt 1 gekocht, 2 pakken mt 2 en 2 pakken mt 3... ik zou het gewoon doen, kosten komen er nog genoeg. Hoef je daar de eerste tijd niet naar om te kijken.

15. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier niks vantevoren ingeslagen. Ja, 2 pakken maat 1 en that's it. Eerst maar eens kijken welke luiers fijn zijn, hoor hier namelijk hele wisselende verhalen over en schijnt ook per kindje afhankelijk te zijn.

Aanbiedingen genoeg inderdaad. En in ons huishoudgeld moeten we er straks gewoon rekening mee houden, net als met de voeding (en we hebben het echt niet breed, maar luiers heb je jaren nodig, dus de kosten komen toch wel)

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook wel ingeslagen, maar wel na ervaring met de luiers bij de oudste. En dan nóg is het een beetje 'link' , omdat niet alle luiers even goed zitten bij alle kinderen. Ze lekker door, of krijgen uitslag van één of ander merk. En dan is het dus weer zonde...

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Volgens mij is het zo dat er altijd wel ergens een aanbieding is... ik ben niet zo van het inslaan.... heb alleen wat pakken met die kruidvat bonnen gehaald, dat omdat dat gratis was!

Kijk maar naar shampoo of wasmiddel.... als ik ergens een aanbieding zie, heb ik ook de neiging in te slaan, terwijl als je wasmiddel op is, er ook wel weer een neiuwe aanbieding is!

Ik zie het nut er dus niet zo van in!

18. brenda1976

nou 2 halen 1 betalen is niet vaak! vaak wel 3 halen 2 betalen.
    daarnaast is het vaak uitverkocht! in iedergeval ik heb dat wel vaak.
    Rij ik er naar toe, krijg je te horen het komt morgen weer binnen.
    Ik heb er z;on hekel aan, vooral als je met 2 kids er naar toe moet. tja dan is voor mij de actie al waardeloos, want als ik 2x er naar toe moet rijden ben ik mijn winst al kwijt.
    Daarbij vind ik het heeeeeeeeeeerlijk dat ik luiers gewoon op zolder kan pakken en niet hoeft te slepen elke week met luiers.
    Maar dat is mijn mening. Want met een baby en kind van 2 gaan er veel luiers doorheen in een week. (toch gauw 3 pakken)
    En ik heb geen zin om elke keer de acties achterop te lopen.
    Maar ligt er misschien ook aan waar je woon. We hebben hier alleen appie en kruitvat. Woon je dicht bij een winkelcentrum met veel winkels of je gaat er elke week gewoon winkelen en neem ze dan mee dan is het misschien weer anders.
    Maar voor ons werkt dit prima! Ik heb ze wel op maat liggen, dat is wel handig.
    groeten, Brenda

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier ook zo hoor. bij de eerste ook gedaan, we deden elke keer wel iets meenemen, luiers, billendoekjes enz.

nu ook weer. je hebt wel genoeg aan 2 keer maat 1. maat 2 gaat ook snel alleen vanaf maat 3 doe je er iets langer mee maar goed..ik heb voor nu alleen nog maar maat 1 gekocht. billendoekjes ga ik ook zo halen..daar kan je nooit teveel van hebben :D

20. brenda1976

hier op zolder liggen ook dozen billendoekjes, ik vind die van pampers erg fijn!

Deel Deze Pagina