leggen jullie bescherming neer op de autostoel? En wat gebruiken jullie daarvoor? Ik rij zelf geen auto, maar mijn vader is op het moment zo'n beetje mijn persoonlijke chauffeur. Maar hij heeft net een nieuwe auto, en om de een of andere reden is hij nooit vergeten dat mijn moeders vliezen in de auto gebroken zijn. Dus hij begint zachtjes aan wat nerveus te worden...
Als hij graag wil dat je wat neerlegt zou ik het wel nu gaan doen. Je bent de 37 weken door dus in theorie kan je bevalling nu gaan beginnen. Ik zou gewoon zo'n celstofmatje die in je kraampakket zitten op de passagiersstoel neerleggen.
Whahaha, mannen! Lekker praktisch Idd, zo'n celstofmatje is het handigst. Een vuilniszak kan ook, maar dat neemt niks op zeg maar. Zo'n matje absorbeert ook nog het e.e.a. Maar als je kindje ingedaald is, zul je waarschijnlijk geen enorme plons verliezen hoor! En het meeste zal dan opgenomen worden door je kleding (vaak behoorlijk dik in de winter!). Idd gewoon nu mee beginnen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het nooit gedaan heb
Ik had een vuilniszak in de auto maar werd gek van dat ding dus uit de auto gegooid haha in de gang. Toen me vliezen braken en ik naar het zh ging toch maar vlug effe dat ding gepakt
De kleine is al helemaal ingedaald, dus ik verwacht ook geen enorme plons ofzo. Maarja, het is natuurlijk niet onze eigen auto, dus ik denk dat ik idd zo'n celstofmatje neer leg, da's een goed idee.
ik had een celstofmatje in de auto liggen. Gewoon in het dashbord kastje, dus als ik hem nodig had kon ik het zo pakken. Toen de bevalling was begonnen en de vk me vliezen had gebroken, toen moesten we naar het ziekenhuis. Heb toen ook maar een celstofmatje onder me billen gedaan.