Morgen vieren wij de 1e verjaardag van onze tweeling! Het is van 9 tot 5 uur. Omdat ik niet de hele dag in de weer wil zijn vroeg ik me af of ik het volgende al vanavond kan klaarmaken, en dan tot morgen middag in de koelkast afgedekt kan laten staan? Het gaat om : hamrolletjes en rolletjes boterhamworst met augurk erin en stukjes kaas met zilveruitje. Zat te denken dat ik de kaasblokjes wel vast kan snijden maar er nog geen uitje op doe. De rest heb ik kant en klare tapas hapjes dus daar hoef ik alleen maar de verpakking van open te maken. Kortom het gaat om die rolletjes dus...
Ik zou de rolletjes de dag zelf maken. Lijkt mij dat het zuur en vocht van de augurk de boterhamworst en ham er anders niet lekkerder opmaakt.
Ja hoor zou ik gewoon alvast klaar maken. En voor de kaasstukjes met zilveruitjes inderdaad alleen nog maar de kaas in blokjes snijden. Denk dat het nog hardstikke lekker is morgen.
ja hoor dat kan prima als je er huishoudfolie overheen doet en in de koelkast zet. Aluminiumfolie kan normaal ook, alleen bij mijn nichtje haar laatste feestje heeft gek genoeg de aluminiumfolie afgegeven aan de hapjes kon ze een deel weggooien, heb ik zelf nog nooit meegemaakt, maar zou nu dus ook eerder voor huishoudfolie kiezen
Dankjullie voor de felicitatie! Ik denk dat ik het vanavond laat klaarmaak, is het morgen niks, dan is het jammer heb dan nog genoeg andere dingen!
Crap, nu heb ik zin in boterhamworstrolletjes met augurkjes... Alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!
Ik maak ze ook met voorbedachte reden, kan er zelf niet vanaf blijven nu ik zwanger ben, zit regelmatig savonds op de bank, pot augurken en een pakje boterhamworst haha.. Schaam me wel een beetje hoor!
Oh maar dat komt me bekend voor hoor. Normaal kom ik er eigenlijk nooit aan.... maar tijdens de zwangerschappen