alvast naam vertellen

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik denk dat ik t alleen aan mn ouders zou vertellen en beste vriendin

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik vind ook dat iedereen dat helemaal zelf moet weten. hihi ik schreeuw het liefste vd daken dat we een mannetje krijgen. Naam weten we nog niet en dat houden we wel geheim.
    Maar ik vind het wel heerlijk om er dus over te kunnen praten met familie en vrienden :)
    Ieder zijn ding dus :)

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    geslacht zou ik wel laten weten aan iedereen, maar de naam absoluut nog niet.. ik ben al zo twijfelachtig, laat staan dat ik dan later met een andere naam kom.. :confused:

4. Milla

Milla Niet meer actief

Over het geslacht zijn we nooit geheimzinnig geweest. De naam houden we lekker voor ons zelf!

5. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Wij houden het voor ons zelf. We weten wat het wordt en hebben al een (voorlopige ?) naam.

Ik vind het erg leuk om het een verrassing te laten zijn.

We zijn erg blij met wat het wordt en genieten er ook echt van. Heerlijk om dat met z'n tweetjes te hebben.

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij wisten van beide kids het geslacht,dit hebben we alleen aan de ouders en broers en zussen verteld .De namen hebben we geheim gehouden.Ik vondt het leuker om mensen te laten raden en dan kijken wie het goed hadden.Maar iedereen moet dit voor zichzelf weten of ze beiden al willen vertellen of niet.

Liefs,Claudia

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij deden dat ook, zodra we wisten dat het een meisje werd mocht iedereen dit weten en ook melde we toen meteen de naam. de namen waren voor dat we wisten wat het werd al bekend een jonge jesse en een meisje alicia. dus toen we vertelde dat het een meid werd was ook meteen de naam bekend.
    in mijn omgeving word altijd wel het geslacht bekend gemaakt maar de naam blijft geheim tot aan de geboorte maar bij ons dus niet

Deel Deze Pagina