Alvast vakantie boeken voor na de bevalling?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door rijo, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik ben in maart uitgerekend en we zouden graag eind juni een of twee weekjes op vakantie willen, mits alles goed gaat. We gaan dan met de auto en zullen dan in een huisje of appartement verblijven. Zouden jullie dit nu alvast boeken (er is nu nog veel keus qua accommodatie), of afwachten hoe het allemaal gaat en t.z.t. voor een last minute gaan?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Ik ben eind feb uitgerekend en normaal boeken wij in Januari. Nu gaan wij ( als we gaan) voor last minute. Er is vast genoeg te vinden en dan valt het niet zo tegen als het om wat voor reden dan ook niet kan. Ik bijt mij nogal vast in de vakantie, vakantie is echt mijn ding waar ik het hele jaar naar uit kijk. Maar met een kleintje weet je niet hoe het gaat lopen.

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Ik zou het pas na de bevalling boeken. Als je je goed voelt, dan is er heus nog wel wat te vinden. En als er iets niet helemaal lekker loopt, of jij ligt in de kreukels, dan is het wel fijn dat je niets geboekt hebt.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zou ook even afwachten. Even kijken hoe jij je voelt en hoe de kleine het doet.

5. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Wij hadden gewoon iets geboekt. Ik had er vertrouwen in dat het allemaal wel goed zou gaan. Naïef misschien, maar ik sta graag positief in het leven. Er kan tenslotte altijd wel iets gebeuren, daar is niet alleen een bevalling voor nodig. Wij zijn naar Oostenrijk geweest. Had ik me dus nog iets minder fit gevoeld, dan hadden we lekker wat meer in en om het appartement gebleven. Maar ik voelde me top, dus heerlijk de bergen in geweest elke dag.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Ik zou wachten met boeken.
    Ligt er beetje aan hoe je kindje is.
    Als je een baby hebt die veel huilt is het ook niet fijn om weg te gaan

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Je kunt hest via expedia of zo boeken waarbij je vrij laat kunt annuleren zonder kosten!

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik was in maart uitgerekend en we hebben voor begin juni gewoon een vakantie geboekt van te voren. Met de kinderen naar Gran Canaria gevlogen toen. Gewoon doen. Gaat het niet is daar ook wel een oplossing voor!

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Ik vond juist de vakantie met dochter toen 4 maanden supermakkelijk! Dus ja ik zou gewoon boeken. Wagen/draagdoek mee en ee. Thermosfles voor alvast verwarmd water en je kunt alles doen.
    Na drie maanden zijn er erg weinig die nog niet hersteld zijn en na drie maanden ben je heus wel gewend aan je nieuwe gezinslid :)
    Tuurlijk doen!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Ik zou afwachten, ook vanuit persoonlijke ervaring. Mijn oudste huilde de eerste 4/5 maanden non stop overdag. Nou, dat is voor niemand leuk.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook afwachten. Vooral omdat je in juni wil gaan, dan zijn de schoolvakanties nog niet begonnen, dus dan is er tegen die tijd echt nog genoeg te vinden.

12. Veera

Veera Niet meer actief

Ik zou echt wachten. Had r zelf niet aan moeten denken om met een krijsende baby op vakantie te gaan, weg ontspanning..

13. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik zou wachten. Kijkend naar mijn kinderen en mijn herstel van laatste bevalling had het niet gegaan. Wij zijn die jaren dus helaas niet weg geweest.

Deel Deze Pagina