Wij gaan komend weekend een weekend nasr Centerparcs in de Eifel. We hebben via prenatal geboekt, hebben dus een babypakket/cottage. Wat zijn dingen die ik niet moet vergeten? Staat er een box in zo'n huisje en heb je daar ook een boxkleed in. Krijg je beddengoed bij het babybedje? Alle tips zijn welkom.
Beddengoed nemen wij altijd zelf mee. Helemaal voor kids. Das toch beetje de geur van thuis wat bij onze kids de slaap bevorderd Box heb geen idee ben nog nooit een huis met box tegengekomen. Wat wij altijd deden is een kleed mee en op de grond meestal hebben ze ook losse bankkussen s die kun je er ook onder leggen lekker warm Zwemluiers zou ik wel proberen mee te nemen als dat je plan is. Zijn op. Zo parkvaak dduurder. Veel plezier
Vergeet ook niet een slot voor de kinderwagen als je gaat zwemmen of iets, kun je hem mooi veilig wegzetten
S was 6 maanden toen we in cp heijderbos zaten, viphuisje maar geen extra babypakket Er zat een ledikant in het huisje. Hadden ook campingbedje mee just in case ledikant te krakkemikkig zou zijn. Maar campingbedje als box gebruikt uiteindelijk. Ik had de babyligsteun voor in bad mee genomen. Aankleedkussen, zwemluiers en de zwemband, swimtrainer rood.
jaaaa echt niet vergeten want je gaat zonder wandelwagen naar huis... bij het zwembad heb je vaak haken of stangen waar je hem aan vast kan hangen misschien een gezellig spelletje ofzo om te doen s avonds als de kleine ligt te slapen en jullie in het huisje zitten?
Wij zijn net een weekje in een bungalow park geweest (3e van het jaar.. we worden zo burgerlijk) en we hebben weer enorm genoten. Wij nemen altijd eigen matras en beddengoed van de kleine mee. De rest is allemaal "vergeetbaar". En als je gaat zwemmen: een baby zwemband.. ook ideaal. Lekker samen dobberen. Veel plezier!!