Wij willen in de toekomst nog wel een kindje En we zitten alvast te verzinnen. Wat past bij Giulia? Bij een meisjesnaam niet een S als 1e letter want dan zou het kindje vreemde initialen krijgen (sms of ssm) Het moet wel Italiaans zijn of Italiaans klinkend
Michella kunnen ze niet goed uitspreken in Italië. Aangezien de kindjes de helft van de familie in Italië hebben wonen moet het dus uitspreekbaar zijn
sjonge, echt iets voor jou om daar al over na te denken! maar een ideetje van mijn kant: meisje: Alessa, Beatrice, Brigida, Celia, Cinzia, Dafne, Donata, Jongen: Attilio, Carlo, Celino, Constanzo, Elisio, Enzo, Fabio, En ga zo maar door... hierbij de link waarvan ik deze namen heb. http://www.behindthename.com/nmc/ita.php Succes met bedenken en hopelijk krijgen jullie ooit nog een tweede kindje aan wie je de naam kan gaan geven!
@ Linka, Lola staat al in mijn rijtje @ Arri, Alessia hebben we ook staan en Birgitta had ik zelf dus je zit wel in de buurt Ga eens ff op die site neuzen! @ Lauwie....Laura grapjas
Maria wordt de 2e naam bij een meisje Voor een meisje, 2e naam Maria, 3e naam Seraphina. Voor een jongen, 2e naam Elpiedio, 3e naam Juan Dus het moet daar bij passen hahaha
Wat dacht je van Davide of Enzo voor een jongen? En Mila of Paola voor een meisje? Ella is natuurlijk altijd mooi groetjes, Elle
@ Ellen Enzo, zo heet mijn zwager en een neef van mijn vriend (de halve familie trouwens ) En Mila stond ook al op ons lijstje hihi We hebben tot nu voor meisjes: Lola Vera Nina Mila Stella Alessia Voor een jongen: Massimo Fabrizio Chiro En mijn vriend vind Francesco leuk maar ik ben bang dat dat wordt afgekort naar Frans