Dankjulliewel! Heb zonet wat shilling oil op mijn buik gesmeerd, en die voelt nu stukken beter aan! Voordat de visite komt maar even een redbultje en dan gaat het vast wel goed komen.
Gefeliciteerd Fijne dag vandaag.. Ik heb ook geen kater. Was de bob gister. Heerlijk wakker worden zo. Manlief heeft wel vast een kater
Gelukkig niet ! Het is ook alweer 5 jaar geleden dat ik een echte kater heb gehad.............ik mis het niet.
Ik heb uiteraard ook niets gedronken, maar heb wel al sinds gisterochtend loeiende hoofdpijn, alsof ik een kater heb. Dat vind ik wel een beetje oneerlijk. :s
@Consider; gefeliciteerd meis! Hier geen kater, een paar glaasjes cava gedronken en dat was het. Weet niet hoe mijn vriend zich voelt, die heeft ongeveer evenveel gedronken, maar heeft veeeeeeeeel sneller een kater dan mij.
Gefeliciteerd!! Succes met weer fris en fruitig worden!. Hier valt het gelukkig mee ondanks toch wel een beetje teveel drank. Nou ja mag ook wel een keertje!
Ik drink niet als de kinderen er zijn. Nou ja ik lieg.. ik heb over de hele avond 1 drankje op. Maar meer hoef ik dan ook echt niet. Vriend ligt nu nog wel te slapen, heeft wel iets meer op, maar ook hij heeft het wel netjes gehouden.
Pff, net wakker. Moe!!! M'n hoofd wil heel graag ondersteund worden, m'n buik zeurt. Dus: brak... O, Waarom...?
Een kater is een groot woord, maar heb wel zo'n lichtelijk hoofpijngevoel wat zo op de achtergrond mee sluimert. Heb een x aantal wijntjes op , maar was ook al erg moe, dus die hakken er dan behoorlijk in.