ik heb uiteraard niet gedronken, maar de 5 uurtjes slaap voelen wel als een kater. Ik was als hondsmoe gister en daar heeft oud jaarsnacht geen goed aan gedaan. Daarnet wel een powernapje van een uurtje gedaan en dat is wel goed bevallen eigenlijk. consider: gefeliciteerd!!
Geen kater na 1,5 fles tonino..en 6 uurtjes slaap. Kleine meid ligt nu in bed en ik ga ff een uurtje op de bank.
Gister 3 glaasjes prosecco gedronken dus gelukkig aan deze kant ook geen kater!! Voor de dames met "lichtelijke" hoofdpijn en een wee gevoel op de maag veel succes hoop dat het weer snel over is. @Consider: Van harte gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!!
nee ik heb geen kater. Heb ook niet zo heel veel gedronken. Ik wilde lichtelijk nuchter blijven. Maar goed 5 uurtjes slaap is niet heel veel...
Nope geen last van een kater gelukkig(nou ja, heb eigenlijk wel last van een kater maar dat is de kat die vervelend is). Ben alleen een beetje sloom dus duik zo nog even mijn bed in.
Nee ik drink sowieso niet en nu helemaal niet natuurlijk. Maar ik ben toch redelijk gaar, 3 uurtjes slaap is echt te weinig, maar goed, dochterlief is snipverkouden dus ik kan niet veel meer verwachten. Gelukkig nog wel even vanochtend 2 uurtjes kunnen slapen.
hahahaha die had spruitjes gegeten de visite voeld zich hier nogal thuis dus we hadden nu 3 mannen die aan het stinken waren
geen kater, half glaasje bubbels en manlief reed dus die heeft 2 slokken bubbels gedronken.. maar wel zo sloom.... elk jaar lijkt dat wel , ondanks een redelijke nacht.. 6 uurtjes is voor ons heel normaal.
Hier geen kater want heb niet veel gedronken, wel fors slaapgebrek Gingen tegen 5u naar bed en waren om 8.45 weer op. Nu even alledrie slapen en dan óp naar het volgende (verplichte ) nieuwjaarsbezoekje.
geen kater, wel de nodige drankjes .. Vriendlief had last van hetzelfde probleem als mrsNuke haar man.. Denise kwam vanmorgen bij ons op de slaapkamer en het eerste wat ze zei was: bahhhhh het ruikt hier naar eitjes, ik lust geen eitjes haha (dat zegt genoeg over de rotte lucht die naast mij hing )