Julie. Ik zou heel graag jullie mening willen horen over wat jullie van de naam Julie vinden en wat jullie associaties daarbij zijn. Ik blijf maar twijfelen....hormonen?
Prachtige naam! Net gezin, lief vrolijk kind en ook een naam die prima bij een volwassen vrouw past. Niet meer twijfelen, doen .
Op zijn Frans of op zijn Engels uitgesproken? Op zijn Frans vind ik het mooist. Op mijn werk hadden we ooit een Vlaamse stagiaire die Julie heette. Een heel lieve en vrolijke meid. Een positieve associatie dus.
Lief dat jullie allemaal even reageren 😊 Wij willen het uitspreken als Djulie, dus op zn engels. Oh ik vind het zo moeilijk, ik kan totaal geen beslissingen meer nemen nu ik zwanger ben, ik twijfel over alles.... gaat dat nog over na je zwangerschap? Haha
Leuke naam. Ja, als de bevalling is geweest ben je vooral blij dat het kind er uit is. De naam zou je dan een rot zorg zijn. Enige waar je nog aan denkt is de kleine vast houden en hopen dat je lichaam zich weer snel hersteld.
Heel mooi Is de 2e naam van mijn jongste meisje. Wij spreken het uit als Zjuulie, maar Djulie vind ik ook mooi.
Mooie naam! Onze dochter heet zo, wij spreken het uit als Zjulie. Ze is vrolijk, eigenwijs en ondeugend.