Stiekem begin ik te hopen dat m'n lief en ik binnenkort aan onze ouders kunnen gaan vertellen dat ze opa en oma worden. Natuurlijk willen we er iets leuks van maken. Wat hebben jullie voor bijzonders gedaan?
ik heb Elyesa een roos laten afgeven aan oma met daar een kaartje aan waarop stond "ik wordt grote broer"
Bij ons was het echt een wonder,we hadden het nooit meer verwacht. Ik heb mijn moeder huilend opgebeld! Niet zo origineel over de telefoon maar ik was helemaal in shock van blijdschap!
Ik had voor de opa's en oma's een peuterpotje gekocht (was bij wibra 2,50) daar voor de oma's een bol roze wol en een bol blauwe wol met 2 breinaalden erin gestoken. En voor de opa's een dikke sigaar erbij gedaan. Daarbij nog een kaartje met de tekst" begin maar met breien en sigaar roken, want ik kom eraan hoor! xxx jullie kleindkind." Dit leuk ingepakt!
wij hadden ze uit genodigd voor een etentje onder het mom van we hebben al een tijdje geen familie diner gehad en onder de borrel melde we dat we nog wat te melden hadden...nu dachten ze aan trouwen maar niet aan een kleinkind maar toen we dat zeiden schooten ze allemaal vol....
Wij hebben gebeld dat we kwamen eten en dat we pizza mee zouden nemen. Bij de pizzaboer om een extra doos gevraagd en die gevuld met beschuit met muisjes. Je kunt je de gezichten vast wel voorstellen toen ze de doos open maakten. Was echt super!
bij mijn eerste zwangerschap wachte ik tot me moeder naar de wc ging en legde vlug de test op haar stoel. toen ze terug kwam ging ze zitte zonder te kijke staat weer op en gooit de test op tafel. even later kijkt ze er raar naar pakt het op en begint kei hard te huile haha. was zo leuk om te zien. ze kon het niet gelove. helaas werd dit een mk met 11 wk. toen ik 6 maanden later weer zwanger was ben ik heel voorzichtig naar me moeder gegaan om te vertellen dat de test een 2e streep had maar ik me mond er over wil houden nu nog. dit begreep ze wel maar me buik groeide zo hard dat het onmogelijk was om geheim te houde.
Wij hebben voor onze moeders (we hebben allebei geen vader) in een envelop een kaart van een cartoony heteluchtballon (de kaart had ook de vorm van de ballon) en hierop gezet: ik ben onderweg! Bij de kaart hadden we babysokjes gevoegd. Ze hadden allebei bij het openmaken van de envelop de kaart nog niet gezien, maar wel de babysokjes, dus dat was al duidelijk genoeg!
Wij wisten het vlak voor sinterklaasavond. We hebben mijn ouders een gedicht gegeven wat ze in 2006 van sinterklaas kregen
als wij het gaan vertellen (het moet eerst nog maar eens raak zijn.. pfff) dan geven wij een EHBO koffer (eerste hulp bij oppassen) Idee heb ik hier ook van de site. Toen we net bezig waren zei ik tegen mijn man, nou als ik een test doe en die is positief dan gaan we het meteen vertellen aan de ouders! Maar nu, na 6 rondes heb ik veel meer het gevoel dat het heel erg speciaal is wat ons dan gebeurd en het dan nog wel een aantal weken voor ons zelf willen houden! Lekker stiekum genieten! hihi Groetjes!
Lekker cliché: sokjes inpakken en geven. Vooral bij mijn vader en zijn vriendin werkte dat heel leuk en goed. Eerst gewone cadeautjes voor mijn vader's verjaardag en toen nog een klein pakje voor zijn vriendin. Binnen no time iedereen in tranen, heel gaaf! Groetjes Six
Hier hetzelfde, ik kwam er net voor Sinterklaas achter dat ik zwanger was. Ik heb voor mijn man de test ingepakt in een Sinterklaaspapiertje. Voor mijn ouders en schoonouders hebben we de echofoto's opeens tevoorschijn getoverd. Met een fles alcoholvrije champagne.
Ooh, ik ehb echt leuke ideetjes opgedaan. Wij hebben het nog niet verteld, maar gaan dit wel binnenkort doen. Blijven vertellen allemaal, ik vind het heel leuk om te lezen!
heb hier op de site iets leuks gezien wat k ook wil gaan doen als t raak is. een fotolijstje met daarin een gedicht: je kan me nog niet horen je kan me nog niet zien in (juni?) word ik geboren mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?
wij wisten half november dat er een kleintje op komst was. Dus wij hebben met sinterklaas chococlade letters gegeven met de letters O- P/M- A En dan eerst de letters P A en M A en later allebei de O erbij T duurde even voordat de kwartjes vielen, maar errugg leuk
Bedankt voor de tips en de ideetjes, wij gaan bedenken hoe wij het gaan vertellen! Mijn schoonouders worden voor het eerst opa en oma, mijn eigen ouders hebben al twee kleinkids! Ik vinnut nu al spannend!
ik had voor mijn moeder een boek gekocht wat ze graag wilde hebben. Dat ging ik haar geven, toen zei ik tegen me vader we hebben voor jou ook een boek gekocht. Toen hij het uitpakte keek hij ons aan en zei: ja echt? ja echt? ja? haha het was het boek: Opa, vertel eens! een boek waar hij verhalen in kan schrijven over zijn leven.
Ik vierde mijn verjaardag. heb een taart bij de hema besteld met een foto van de positieve test erop en daarbij de tekst"Hoera, wij zijn zwanger!" Ik liet mijn moeder de taart aansnijden. Haha, ze was er stil van. Het was een daverend succes. Kan natuurlijk ook als je niet jarig bent!