alwéér een miskraam voor ons...

Discussie in 'Miskraam' gestart door bieps, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    oh wat vreselijk! heel veel sterkte!

2. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    heb al een volledig baarmoederonderzoek gehad,zijn allebei al geprikt op bloed voor een kariotypering(das een onderzoek voor het vaststellen of van beide het chromosomendna compleet is)...
    NIKS,zijn allebei volkomen gezond gyn weet 't ook niet meer en is een raadsel want gaat steeds fout in dezelfde periode...
    ik heb zelfs al 2 gezonde dochters zwangerschappen allebei verlopen zonder problemen!

hou jullie verder op de hoogte
    bieps

3. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Bieps,

Ik heb zelf ook alle onderzoeken gehad ivm herhaalde miskramen. Ook nisk gevonden, behalve een te lage b12-gehalte. Dit is toen omhoog gewerkt, maar ondanks dat toch weer een 4e miskraam. Mijn gynaecoloog geeft ook aan dat ondanks dat er niks is gevonden dat niet betekent dat er niks aan de hand is. Veel is nog niet bekend of te onderzoeken of zelfs niet te behandelen. Uiteindelijk zijn wij in wanhoop naar een alternatieve arts en iriscopist geweest, die bekent staat om haar goede resultaten bij herhaalde miskramen. Of het heeft geholpen moet nu blijken, maar voel me meer zwanger dan ooit! Ik weet niet of je op deze informatie zit te wachten, maar als je er meer over wilt weten mag je me pb-en.

Liefs trees

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Veel sterkte voor jullie

Deel Deze Pagina