`Waarom ben ik na 11 weken nog steeds niet ongesteld na mn miskraam. Mijn vriend en ik wilden er gelijk weer tegenaan,maar ik word maar niet ongesteld. zijn er meer mensen die dit hebben?
Bij mij duurde het de laatste keer 6 weken en dat vond ik al lang. Daarna een menstruatie die ook ruim 5 weken duurde, nu na 12 weken eindelijk weer een eisprong gezien gelukkig. Heb je een curettage gehad? Want dan zou ik ff aan de bel trekken bij je gyn hoor. Het is heel zeldzaam, maar het zou kunnen dat je verklevingen hebt. Ik had dat na de 3e miskraam/curettage, ik werd wel ongi maar had alleen bruin bloedverlies. In ernstigere gevallen kan het zijn dat je helemaal niet ongi wordt. Is wel goed om dat uit te sluiten.
hoi mamamadelon heel veel sterkte gewenst en ff een vraag heb je een curretage gehad of een spontane miskraam want als je een curretage heb gehad zou ik een afspraak maken met de gyn ik heb dit vorigjaar gehad en was na 13weken nog niet ongesteld toen heb ik een baarmoederonderzoek gehad en daaruit bleek dat ik een lichte verkleving had in mijn baarmoedermond en als het een spontane is dan zou ik even naar je huisarts gaan misschien een echo om te kijken of alles wel helemaal weg is
Mijn laatste miskraam is nu bijna 11 weken terug en ben ook nog niet ongesteld, tussendoor wel 2 keer een bloeding gehad. Het hCG is pas sinds deze week uit mijn lichaam. Ik moet nu maandag weer terug naar de gynaecoloog en dan krijg ik provera om een menstruatie op te wekken. Eindelijk kunnen wij dan weer verder. Hoop dat jij ook weer snel verder kan. Suc6!
hallo meestal komt je menstuatie tussen de 6 en 8 weken in iedergeval zo hoort het volgens mij ik had na 8 weken ook geen mensgtruatie bleek gewoon weer zwanger te zijn van me dochter ben tussen door niet ongetsteld geweest dus je kan gewoon zwanger worden je bent zelfs heeeel erg vruchtbaar na je miskraam of r zit iets anders dwars dat kan ook laat anders echo maken groetjes
ik zou ook ff naar de huisarts gaan. Het kan ook zijn dan je en korte tijd een pil krijgt waardoor je cyclus weer op gang komt. Niet mee rond blijven lopen hoor!
ik heb een curretage gehad..... dinsdag moet ik naar het ziekenhuis,dus dan weet ik meer... mijn vriend en ik hebben wel sex gehad onveilig,maar ik heb 2 weken geleden ongeveer nog een test gedaan,en ik voel me helemaal niet zwanger. (vorige keer merkte ik het gelijk) nah ja even afwachten maar dan...
dan wordt je iig gecontroleerd gelukkig. Ik heb ook een curretage gehad maar daarna na een aantal weken gewoon weer ongesteld. Sterkte daar iig!
Ik ben zelf ook op 1 oktober gecurreteerd en was na 9 weken ook nog niet ongesteld geworden toen heb ik primolut gehad en op 11 weken na de curretage heb ik mijn ontrekkingsbloeding gehad op 17 December. Nu is mijn cyclus gelukkig weer op gang want ben 11 januarie ongesteld geworden . Soms heeft je lichaam een zetje nodig.