alwéér een mk (snik)

Discussie in 'Miskraam' gestart door bieps, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey meiden...
    ik plaats hier ffies een berichtje,was 5 wkn zwanger en gisterenavond ging 't mis,had bij 't afvegen bloedverlies(helderrood) en vanmorgen zette 't door,kramp en meer bloed,weer een teleurstelling te verwerken,zien t niet meer zo zitten 4x op rij,hadden verwacht dat 't nu wel goed zou gaan,voelde beter dan de andere 3x,maar helaas(snik).
    voelen ons zwaar kl#t*!
    liefs van bieps

2. Lieve bieps,

wat een enorme teleurstelling, ik begrijp dat dit erg moeilijk voor je moet zijn.. weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik leef wel enorm met je mee. ikzelf heb het niet zo lang geleden zelf voor het eerst meegemaakt en vond dat al erg moeilijk, hoe moet jij je dan nu wel niet voelen..

heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel

3. hierom

hierom Lid

25 nov 2008
    14
    0
    0
    Heel veel sterkte, ik weet wel een beetje wat je nu doormaakt. Heb zelf nu 2x een mk gehad, de laatste keer begin december. En toen bleek er ook nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zitten, waardoor ik 2de kerstdag met spoed ben geopereerd. Vorig jaar juni heb ik ook een miskraam gehad. Ik heb zelf het gevoel dat ik het vertrouwen in mijn eigen lijf ben kwijtgeraakt. Als het al een paar keer is misgegaan...

Ik wens je echt heel veel sterkte, en kom hier maar lekker je hart luchten.

Ik huil met je mee... :cry:

Liefs en knuffel, iemand die ook erg verdrietig is op dit moment..

4. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Lieve biebs,
    Heel veel sterkte met het verschrikkelijke verlies.
    Ik heb het nu 3x meegemaakt.

Dikke knuff,
    Debora

5. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Lieve meiden,

Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen. Helaas weet ik ook wat jullie voelen.

Liefs Yvonne

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Heel veel sterkte, wat moet dit enorm moeilijk zijn.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He jakkes... Heel veel sterkte meid! Het is niet niks... :cry:

8. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Heeeeel veel sterkte, verschrikkelijk!
    Ook aan de andere meiden die hierboven gepost hebben en al meerdere (v)mk's hebben gehad wens ik sterkte.

Is meerdere mk's ook niet een aanleiding om bij een gyn onder behandeling te komen en om dan progesteron te krijgen in de eerste weken van de volgende zwangerschap?
    Weet iemand dit?

klusser1980

9. Beertje6676

16 sep 2007
    38
    0
    0
    Meid wil je eerst en vooral veel sterkte toesturen. En ook alle andere meiden die gereageerd hebben die ook een MK hebben gehad wil ik nog veel sterkte toesturen.

Bieps misschien kan je eens langsgaan bij je huisarts of genecoloog om er eens over te babbelen. Of kunnen ze misschien enkele testen doen om bepaalde dingen die aanleiding geven tot een MK uit te sluiten. Begrijp erg goed dat het verdriet voor jullie ondraaglijk is. Hoop dat als jullie terug voor een wondertje gaan het wel een goede afloop mag kennen. Dikke knuffel van hieruit!

10. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    lieve meiden,thnx voor jullie steunberichtjes en jullie ook veel sterkte met jullie verdriet...
    schrik ervan dat zoveel van ons in hetzelfde schuitje zitten,da's echt teleurstellend!
    @beertje6676:
    alle onderzoeken zijn gedaan,de gyn weet het zelfs niet meer,
    volledig baarmoederonderzoek gehad,
    allebei hebben we een kariotypering gehad(das een bloedonderzoek om te kijken of alle chromosomen aanwezig en compleet zijn en verder ben ik zelf nog geprikt op suiker,ijzer,eiwit schildklier enz enz...
    HELEMAAL NIKS...allebei kerngezond...
    zou je denken das goed nieuws maar...
    blijft de vraag wat is er dan fout dat ons beebje nie wil blijven zitten...
    weet niemand das frustrerender dan dat je werkelijk ïets"mankeerd!

liefs Bieps

11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Lieve Bieps,

Veel sterkte met het verwerken van jou verdriet. Ik ben ook 1 van velen, die 2 miskramen heeft gehad. We worden nu onderzocht op chromosomenafwijking en ik nog op schildklier en anderen vitaminen. Het is zwaar kl@#@. Het is net alsof alle vrienden en kennissen van mij makkelijk zwanger worden.. Ik kan de zwangere buiken niet meer zien. We zijn trouwens al 3 1/2 jaar bezig.
    Nogmaals veel sterkte en ooit.....ja ooit zal het lukken.GEEF NIET OP

12. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    ik ken dat hier zijn afgelopen jaar ook 4 geb.kaartjes in de bus gevallne,iig moet je op kraamvisite maar niet bij jou en je moet ook blij zijn voor hun...
    bieps

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Lieve Bieps.

Wat erg voor je!

Dikke knuffel!

Suzanne

14. Beertje6676

16 sep 2007
    38
    0
    0
    bieps: ja inderdaad dat is wel goed nieuws maar begrijp wat je bedoeld hoor je blijft dan met die vragen zitten waarom het dan eindigt op een miskraam.. heel erg frustrerend en natuurlijk heel erg zwaar voor jullie. Heb je je ook eens laten testen op vitaminen? Vitamine B12?
    Nog heel veel sterkte meid en als jullie toch besluiten er weer voor te gaan hoop ik dat het echt goed komt en jullie een wondertje in je armen krijgen! Zou dan wel goed op voorhand al foliumzuur innemen dit kan toch geen kwaad voor niets en dan bouw je al een mooie reserve op en als je het nog neemt kan je het nog altijd gewoon doornemen nu. Stuur je nog een dikke knuffel toe en veel kracht voor de komende tijd.

15. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @ beertje6676:

foliumzuur slik ik al vanaf de dag dat mn spiraaltje is verwijderd.
    en meer onderzoeken kunnen ze niet doen,zijn allebei HELEMAAL onderzocht en NIKS,mankeren NIKS!
    da's wel goed nieuws normaal gesproken,maar nu weten we dus nog niet waarom we iedere keer die mken krijgen...?

Deel Deze Pagina