Help! Bloedprop of miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kitty1, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    Hallo,

ik ben (was) ongeveer 5 weekjes zwanger, gisteren had ik bloedverlies. Ik had naar de gyn gebeld en ze zei dat het om innestelingsbloed kon gaan, afwachten dus.

Kort daarna verloor ik een soort bloedprop (ik weet niet of het effectief een bloedprop was, maar het zag er zo uit). Ik heb onmiddellijk teruggebeld naar de gyn en ze zei als je maandstonden doorkomen dan is het niet goed, als je niet verder bloedt dan kom ja maandag eens langs en dan kunnen we het bekijken.

ze zei ook nog dat het eventueel een bloedprop kon zijn.

Nu heb ik vannacht en tot nu nog steeds geen bloed meer verloren.

HELP! die onzekerheid maakt me gek!

herkent iemand dit?

kan iemand me helpen aub?

Alvast bedankt!

liefs

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik kan je helaas niet helpen. Het enige wat je kunt doen is wachten tot maandag en alles goed in de gaten houden.
    Bij mij is het helaas fout afgelopen. Ik had dan wel geen bloedprop maar verloor wel 1 dag bloed. Ook daarna niets meer. Ben sinds afgelopen woensdag er helemaal klaar mee. Na een maand in onzekerheid en telkens terug voor een echo, ben ik gisteren eindelijk ongesteld geworden. Ben er echt heel blij mee.

Meid, doe rustig aan (is moeilijk, dat weet ik) en neem maandagochtend vroeg gelijk contact op als je nog steeds niet bloed. Sterkte!

Deel Deze Pagina