Alweeeeer een miskraam... *snif*

Discussie in 'Miskraam' gestart door Debby18, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Heel veel sterkte ermee.
    Lijkt me nog veel moeilijker als je geen zekerheid hebt.

2. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Dag meiden,

Ik heb dus dinsdag die urinetest laten doen, en zou woensdag de VK terugbellen om het door te geven. Woensdagmorgen dacht ik bij mezelf: ik doe eens een zwangerschapstest. Met ochtendurine een zwangerschapstest gedaan, en de test gaf negatief resultaat weer. Niet zwanger dus. Ik wist dat mijn voorgevoel goed was. Dus ik belde de VK op met de mededeling dat de urinetest geen blaasontsteking aangaf, en de zwangerschapstest negatief was. Ze wou dat ik vrijdag (vandaag dus) de zwangerschapstest nog eens zou herhalen, voor alle zekerheid. Gisteren ben ik gestopt met vloeien, en vandaag wederom een negatieve test. Dus heb de VK vandaag weer op de hoogte gesteld, en ik kon ervan uitgaan dat het zeker een miskraam was, maar dat mijn eigen lichaam dit prima op had gelost, want als het vloeien stopte, was ook de baarmoeder leeg. Aan de ene kant is het natuurlijk jammer, maargoed een miskraam krijg je vaak omdat er iets met de vrucht niet goed is, en nu weet ik wel waar ik aan toe ben. We zien wel hoe het loopt, en ik hoop dat ik me snel weer mag melden in het topic "Ik ben zwanger" en dan met een beter resultaat!

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun!

Liefs xxx,

Debby

3. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hey.. veel sterkte he... ik weet hoe je je voeld, ik heb het nu ook, 3e x miskraam in 3 jaar, en ik heb al bijna geen zin meer om zwanger te raken want het gaat toch weer fout :(..

succes verder..

groetjess

Deel Deze Pagina