Ik heb echt even een schop onder mijn achterwerkje nodig. Mijn huis is stoffig en vies, heb al dagen niks gedaan en het eigenlijk best hard nodig. Maar ik heb pijn in mijn rug en ben erg moe en voel me bleh. Manlief werkt vandaag en voel me bezwaard om hem te vragen vanavond. Meestal werkt het wel als mensen op forums vertellen wat ze allemaal al in huis gedaan hebben. Dus vertel wat je in huis hebt gedaan vandaag en geef me een beetje motivatie
ondanks dat ik hier altijd bezig ben, blijft het hier rommelig met drie kleine kinderen. vandaag nog niet zoveel gedaan want ik heb een enorme bijholteontsteking. maar goed: al 2x gezogen, was gesorteerd, was opgevouwen, kindjes eten en drinken gegeven en hun verdere natje en droogje. een vaas gekocht en bloemen in het water gezet, vaatwasser in en uitgeruimd, bedden open gegooid
Stiekem vandaag alleen stofzuigen (ook even met de franse slag langs tafels en kastjes) en zorgen dat het er gepoetst uitziet. Dan morgen weer meer Of was dit niet de juiste schop???
Badkamer gepoetst Bedden verschoond Alles stof afgenomen Gezogen alles Gedweild alles Wc beneden gepoetst Keuken grote beurt 4 wassen weggewerkt Succes
Nou hier wil ik graag wat doen... Alleen lukt het niet ivm rugpijn en BI. en kan ik toe kijken hoe manlief alles doet
Uh.. echt specifiek thuis nog niet zoveel(nu twee uurtjes thuis) net afgewassen, vloer geveegd en de eerste was van vandaag is net klaar nu zo ophangen. En ik ben huishoudelijke hulp dus vanochtend al n appartement compleet gestoft, gezogen en gedweild.. *schopje ook voor mezelf hihi*
Zit nu trouwens alweer een uur te zonnen hoor enneh als ik vandaag geen zin had gehad had ik het gewoon morgen pas gedaan!
Jeetje, van welke planeet kom jij? Grapje hoor, maar ik vind het echt knap hoeveel jij al hebt gedaan
Ik heb de hele benedenverdieping schoongemaakt, was gedaan, andere was opgevouwen en alvast gekookt voor vanavond
Hier ook de hele beneden verdieping gedaan, stofzuigen, dweilen , soppen en de aankopen van de rommelmarkt gesopt en opgeruimd. Nu de bovenverdieping en daarna nog even in de tuin zitten ( of werkt dat nu net niet ? ) Ben in 2 uurtjes helemaal klaar iig
Was gedaan was opgehangen Gestoft Alles gestofzuign en gedweilt En de wc schoongemaakt Nu lekker naar buiten met de kids
Wat hier ook goed werkt is de wekker vd oven zetten op 60 of 30 minuten. En dan verplicht deze tijd wat poetswerk doen. Denk dat ik me er zo ook maar eens toe ga zetten.....blehhh......
Ik heb ook nog niet super veel gedaan, maar daar en tegen wel heerlijk met mijn dochter gespeeld en dat is me veel meer waard. Wasje 1 hangt en 2 zit in de machine. Cake gemaakt die staat in de oven. Speelgoed rommel van vanmorgen ligt in een mand want opruimen heeft geen nut want ze trekt toch alles er weer uit als ze wakker is. Vaatwasser maak ik verder af als ik mijn broodje op heb. Duss Schop onder onze konten!
Gestofzuigd Gedweild (nu even achter de computer met de voeten omhoog tot het droog is) Bij schoonouders op de koffie geweest De nieuwe planten in de tuin water gegeven Was gedraaid Wat ik nog ga doen vandaag: Nog meer wassen draaien Was opvouwen en opruimen Wandelen Boodschappen doen Koken Naar het tuincentrum Maar weet je, als je geen zin hebt, gewoon lekker niks doen! Morgen is er weer een dag toch.
Vandaag gedaan... Kasten afgestoft Keuken gesopt Tafels schoongemaakt Toiletten gedaan Al drie keer omtplofte speelgoedbom opgeruimd, zowel binnen als buiten Flink met de hond gewandeld Gekookt voor morgen (moet morgen werken) Een klaargezet voor vanavond Stofgezogen Nu even in het zonnetje zitten buiten! Straks nog even boven stoffen en stofzuigen en dan is het alweer tijd om kind uit bed te halen denk ik!