Rick heeft sinds 1,5 week iets nieuws: hij "eet" zijn onderlipje op (een soort van zuigbeweging net als bij zijn fopspeen, maar dan op zijn onderlipje)... Heeft iemand enig idee wat dit betekent? Is het een zuigbehoefte (hij sabbelt ook heel veel op zijn knuistjes/vingertjes) of wil hij er iets anders mee duidelijk maken? (ik wil voorkomen dat dit een of andere tik gaat worden, 'k vind het een beetje gek uitzien.... ) Groetjes, Ramona
dimphy doet dit ook en speelt ook graag met de tong. kan haar wel 2/3 keer per dag een ander shirt aan doen. liefs mamsie
Mn oudste deed dat dus ook al vanaf de geboorte, t was net een soort Donald Duckje. Is vanzelf weer over gegaan. De jongste doet het niet (kan misschien nog wel komen..)maar speelt ook met haar tong net wat mamsie vertelt. Ze kauwt een beetje op haar tong en tegelijkertijd is ze aan het lachen als ik tegen haar praat of rare geluiden maak. (het zoem geluid vind ze erg leuk) En het kwijl vliegt er dan ook met slierten tegelijk uit. (dan maar weer een schoon pak, dan kan ze tenminste toch echt álles eens aanhahaha) Dus Ramoontje, niks om je zorgen over te maken hoor, komt vanzelf weer "goed". Groetjes Suus
Sarah doet het ook sinds een paar weken, echt grappig vind ik het, maar ze heeft nu dus wel tandjes gekregen...dus misschien...
Iris deed het ook, zo zag je een onderlip en floep... daar was ie weer weg... het is bij haar vanzelf overgegaan