Wanneer weer naar bureau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niki, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag...
    In mei zijn we verhuisd en Hugo is voor 't laatst bij het cb geweest met 1,5 jaar.
    Nu hebben ze mij verteld dat er vanzelf contact word opgenomen wanneer Hugo weer moet komen (dit keer niet meer bij cb, maar bij jeugdbureau?), maar ik vroeg me af op welke leeftijd ze weer moeten komen. Ik beb namelijk wel benieuwd naar zijn lengte en gewicht en verdere ontwikkeling.

Kan iemand me dit vertellen?

Bedankt!

Gr. Niki

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben vandaag bij het cb geweest voor de 14 maanden prikken. De afspraak was eigenlijk eind augustus maar vanwege de vakantie heb ik die verzet. De arts zei tegen me dat we over ongeveer een half jaar een oproepkaartje thuisgestuurd zullen krijgen met het verzoek een afspraak te maken.

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik ben met 1.5 geweest en moet nu weer als lars 2 is. afspraak staat voor een week na zijn eerste verjaardag. staat overigens ook gewoon in het groeiboekje ;) (althans, in het mijne staat steeds een blokje met hoeveel maanden/jaren)

4. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    hoi,
    dat staat in je groeiboekje wanneer je weer moet.
    Groetjes

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 2 jaar en ik zou gewoon eens gaan informeren bij het CB ! Je hebt tenslotte op veel plekken ook inloop spreekuren / weeg uurtjes. Dan ga je daar gewoon eens naartoe.
    Volgens mij gaan ze pas met de 4 jaar over naar de jeugdzorg.
    Maar na de prik van 14 maanden hoeven ze alleen nog maar met de verjaardagen zeg maar ;) .

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hier ook wer met 2 jaar

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook weer met 2 jaar, krijg je als het goed is automatisch een oproep voor!

Maar als je het niet zeker weet, gewoon even bellen hoor! Wie weet zijn ze het vergeten!

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    vanaf 1,5 heet het geen zuigelingenburo meer maar peuterburo (is mij verteld)

eerst met 1.5 nog een keer, maar die had TS geloof ik al gehad.

9. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Bedankt voor jullie antwoorden, ik ben meteen gaan googlen om te zien waar hier het CB zit!
    Heb 't telefoonnummer opgeschreven en ga morgen meteen bellen. Hugo is namelijk afgelopen maandag 2 geworden en ik heb nog niks vernomen... dus ben toch wel benieuwd!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nog gefeliciteerd !

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Volgens mij moet je er echt achteraan; ik kwam laatst bij mijn CB en daar was iemand die een half jaar geleden naar Assen was verhuisd. Haar zoontje stond nog stééds niet in het systeem! Terwijl ze er al een aantal keer over had gebeld, ook om het dossier deze kant op te krijgen etc.

En nog gefeliciteerd inderdaad! :D (Mijn neefje heet ook Hugo! Je hoort de naam niet vaak tegenwoordig he?)

Deel Deze Pagina