ik heb reeds een goed half uur steken in mijn buik aan de linkerkant, ik heb dit nog nooit eerder gevoeld, zou dit een eisprong kunnen zijn?
Dat kan best, maar kan ook een teken zijn van een aankomende ongi, die klachten zijn vrijwel gelijk, maar als ik naar je banner kijk lijken het me eerder aankomende ongi klachten, of klopt je banner niet? Hoop dat je hier iets aan hebt
ik hoop eigenlijk dat het mijn ongi is dan kan ik aan een nieuwe ronde starten, want nu kan ik er totaal niet meer aanuit is het zo dat als je eisprong geweest is je altijd een hoge temperatuur hebt? want ik heb tot hier toe nog steeds geen hogere temp gehad, dus ook geen eisprong?
De een heeft een hogere temp dan de ander... Dat verschilt per persoon. Bekijk maar eens de tempkaartjes van verschillende meiden. Heb je je temp opgenomen vanaf ongeveer de 1e dag van je cyclus? Zo ja, dan kan je een mooi verschil zien ná je ei.. Dan is je temp hoger dan voor je ei.
ik heb mijn temp niet echt bijgehouden, af en toe maar. de keren dat ik mijn temp genomen heb had ik 's morgens telkens 35,6, vandaag ook, dus zal mijn eisprong niet geweest zijn gisteren denk ik toch bedankt!
Maar je banner zegt dar vandaag je eisprong is.. Ik voelde m'n rijpende ei toch echt hoor! En die steken waren heel anders dan als ik ongesteld werd. Succes!