Wanneer voor het eerst misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door arielletje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik wil heel graag weten wanneer jullie voor het eerst misselijk werden. Ik ben (nog) niet misselijk en hoop heel erg dat ik er onderuit kom!

groetjes

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik was al misselijk voor NOD en nu nog.;)
    Hoop dat je er onder uit komt, maar heel veel hebben het ook vanaf 6 weken.
    Succes

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik ben inmiddels ruim 11 weken zwanger en geen dag misselijk geweest. Hoop dat jij ook geluk hebt!

4. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi
    Ik ben ook nog helemaal niet misselijk geweest.
    Wel ruik ik alles veel beter en sterker:$ is ook niet altijd fijn vooral niet toen er iemand met poep onder de schoenen bij ons de winkel was doorgelopen :)haha:D ik moest gewoon weg terwijl ik dat normaal best zou kunnen opruimen maaar toen werd ik wel even misselijk van de reuk.
    Maar verder nergens last van.
    Hopelijk heb jij ook een misselijk-vrije zwangerschap.
    Groetjes

5. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik ben geen een dag echt misselijk geweest, daardoor wel vaak onzeker of het goed gaat. Volgende week 1e echo en als het allemaal ok is, lekker van genieten ipv zorgen maken.

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik ben ongeveer 3 a 4 keer misselijk geworden vwaarvan de eerste keer rond 9 weken.

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    helemaal niet misselijk geweest en vorige zwangerschap ook niet. wel sneller gammel gevoel en dan moet ik eten maar niet misselijk. ik geloof dat 1 op de 3 maar misselijk wordt

8. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik ben vanaf ongeveer de 3de week tot nu (ben nu bijna 14 weken) misselijk. merk wel dat het nu wat minder word maar zal blij zijn als ik daar helemaal vanaf ben hoor. gewoon een keer normaal kunnen eten zou zo fijn zijn.
    maar idd niet iedereen heeft er last van.
    succes allemaal

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    toen ik 8 weken zwanger was begon mn misselijkheid en spugen en helaas tot de laatste dag is dat doorgegaan..

10. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    vanaf week 4 elke dag helaas:(

11. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    net als in mijn eerste zwangerschap al voor de 5 weken maar met week of 6 word het heftiger

hopelijk heb jij ert geen last van

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Bij 6 weken begon de misselijkheid, en een week later het overgeven. Net voor week 14 was het over :)

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik heb niet echt last gehad van misselijkheid. Af en toe wel als ik honger kreeg of als ik teveel at. Maar dan was ik niet super misselijk ofzo, maar dan had ik meer een wee gevoel. Ik heb eigenlijk als enige kwaal dat ik echt moe ben. Kan de hele dag wel slapen ;)

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

vanaf week 5 ongeveer. Een weeig/gammel/misselijk (beetje gevoel van wagenziekte) maar niet overgeven (nog niet tenminste!) De ene dag is het ook erger dan de andere dag. Maar al met al heel goed te doen gelukkig!

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier niet echt misselijk, wel weeïg gevoel, net ook maar even een mandarijntje om dat te onderdrukken. (Wat nog niet gelukt is overigens..)
    Maar geloof dat we onszelf gelukkig kunnen prijzen met het niet constant boven de wc hangen, doe ik wel tenminste. Maar wie weet wat me nog te wachten staat!

Groeten Annette

16. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Bij mij begon de misselijkheid ong bij 6/7 weken. Eerste paar weken 's ochtends misselijk, daarna paar weken alleen smiddags misselijk en vervolgens s avonds na het avond eten misselijk. En dit is geweest tot ong 16 wk zwangerschap:( Het hoort erbij he, zeggen ze..:p

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

bij 12 wkn en 1 dag.
    toen ik 12 weken was zei ik nog: "haha dat ben ik mooi doorgekomen zonder misselijkheid,als het goed is komt het nu ook niet meer"
    prompt de dag erop hing ik boven de wc.
    tot 20 weken.
    gelukkig tabletjes gekregen dus toen werd het beter

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    bij de eerste met 8 weken
    en nu met 6 weken en goed ook!

mag niet zeuren vindt ik maar ik ben echt aan het worstelen om de dag door te komen.

kan echt niet te luchtjes
    zelf mij eigen parfum trek ik niet
    wil ook niet dat mijn vent ik bed naar mij toe ademt hahaha

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Bij de eerste vanaf 6 weken tot ong 12 weken en bij de 2e vanaf 7 weken tot ong 20 weken

20. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    1e 3 zwangerschappen niet misselijk. Nu wel en hoe, vanaf week 6 af en toe een beetje weeig, maar sinds dit weekend echt heel erg, de hele dag door. Hoef niet te spugen, maar of dat prettig is?

Deel Deze Pagina