Hoi, Ik wil heel graag weten wanneer jullie voor het eerst misselijk werden. Ik ben (nog) niet misselijk en hoop heel erg dat ik er onderuit kom! groetjes
Ik was al misselijk voor NOD en nu nog. Hoop dat je er onder uit komt, maar heel veel hebben het ook vanaf 6 weken. Succes
Hoi Ik ben ook nog helemaal niet misselijk geweest. Wel ruik ik alles veel beter en sterker is ook niet altijd fijn vooral niet toen er iemand met poep onder de schoenen bij ons de winkel was doorgelopen haha ik moest gewoon weg terwijl ik dat normaal best zou kunnen opruimen maaar toen werd ik wel even misselijk van de reuk. Maar verder nergens last van. Hopelijk heb jij ook een misselijk-vrije zwangerschap. Groetjes
ook ik ben geen een dag echt misselijk geweest, daardoor wel vaak onzeker of het goed gaat. Volgende week 1e echo en als het allemaal ok is, lekker van genieten ipv zorgen maken.
helemaal niet misselijk geweest en vorige zwangerschap ook niet. wel sneller gammel gevoel en dan moet ik eten maar niet misselijk. ik geloof dat 1 op de 3 maar misselijk wordt
ik ben vanaf ongeveer de 3de week tot nu (ben nu bijna 14 weken) misselijk. merk wel dat het nu wat minder word maar zal blij zijn als ik daar helemaal vanaf ben hoor. gewoon een keer normaal kunnen eten zou zo fijn zijn. maar idd niet iedereen heeft er last van. succes allemaal
toen ik 8 weken zwanger was begon mn misselijkheid en spugen en helaas tot de laatste dag is dat doorgegaan..
net als in mijn eerste zwangerschap al voor de 5 weken maar met week of 6 word het heftiger hopelijk heb jij ert geen last van
Ik heb niet echt last gehad van misselijkheid. Af en toe wel als ik honger kreeg of als ik teveel at. Maar dan was ik niet super misselijk ofzo, maar dan had ik meer een wee gevoel. Ik heb eigenlijk als enige kwaal dat ik echt moe ben. Kan de hele dag wel slapen
vanaf week 5 ongeveer. Een weeig/gammel/misselijk (beetje gevoel van wagenziekte) maar niet overgeven (nog niet tenminste!) De ene dag is het ook erger dan de andere dag. Maar al met al heel goed te doen gelukkig!
Ook hier niet echt misselijk, wel weeïg gevoel, net ook maar even een mandarijntje om dat te onderdrukken. (Wat nog niet gelukt is overigens..) Maar geloof dat we onszelf gelukkig kunnen prijzen met het niet constant boven de wc hangen, doe ik wel tenminste. Maar wie weet wat me nog te wachten staat! Groeten Annette
Bij mij begon de misselijkheid ong bij 6/7 weken. Eerste paar weken 's ochtends misselijk, daarna paar weken alleen smiddags misselijk en vervolgens s avonds na het avond eten misselijk. En dit is geweest tot ong 16 wk zwangerschap Het hoort erbij he, zeggen ze..
bij 12 wkn en 1 dag. toen ik 12 weken was zei ik nog: "haha dat ben ik mooi doorgekomen zonder misselijkheid,als het goed is komt het nu ook niet meer" prompt de dag erop hing ik boven de wc. tot 20 weken. gelukkig tabletjes gekregen dus toen werd het beter
bij de eerste met 8 weken en nu met 6 weken en goed ook! mag niet zeuren vindt ik maar ik ben echt aan het worstelen om de dag door te komen. kan echt niet te luchtjes zelf mij eigen parfum trek ik niet wil ook niet dat mijn vent ik bed naar mij toe ademt hahaha
1e 3 zwangerschappen niet misselijk. Nu wel en hoe, vanaf week 6 af en toe een beetje weeig, maar sinds dit weekend echt heel erg, de hele dag door. Hoef niet te spugen, maar of dat prettig is?