Ja ik heb eigenlijk ook geen idee, weet allemaal niet wat ik kan verwachten. Maar dat hebben de meeste die voor de eerste keer zwanger zijn natuurlijk. Over dat slapen, ik neem liever geen slaapillen. Als ik vrij ben kan dat wel maar de brakke nachten zijn juist als ik de volgende dag moet werken. En ik ben dan erg bang dat ik erg beroerd wakker ga worden. Vanaf volgende week ga ik slaap inhalen. Liefs
@ slecht slapen, hier ook last van 's nachts. Maar ga dan maar tv kijken, van op internet zitten, word ik niet slaperiger, dus dan zou ik nog langer opblijven. Ik word de volgende ochtend dan best vroeg wakker, uurtje of 7, 8, en dan ga ik nog een beetje op de bank liggen. Soms val ik dan nog even in slaap, maar 's middags nog even een dutje doen is echt wel lekker hihi. @skatjuh, als je onder een warme douche gaat staan, en de pijn trekt weg, dan zijn het voorweeen. Wordt het erger dan zijn het echte weeen. En hoe regelmatig is regelmatig? Minuten enzo? Hier gisteravond een borstvoedingsvoorlichtingsavond gehad. Was wel interessant om de diverse houdingen goed uitgelegd te zien. Maar verder niet veel nieuws gehoord, wel manlief meegesleurd, zodat hij ook wat meer hoort over bv.
ik ben laatst een keer onder de douche gaan staan en toen ging het niet weg. Toen ik me aan het afdrogen was zakte het wel af en was het plots verdwenen. Soms heb ik 3 van die hoogtepunten en soms een stuk of 10 keer. Het is dan steeds een paar seconde erg pijnlijk en dan een minuut ofzo weg. Dan begint het weer opnieuw. Maar ik heb er dus geen harde buiken bij ( dacht dat dit hoorde bij voorweeen ) en het voelt alsof er iemand heel hard in mijn maag trapt. Dat is dan het hoogtepunt, verder is het lichte kramp. Liefs
zat ik ook al aan te denken maar ik ga het nog even aanzien. Ik werk natuurlijk nog en moet veel tillen, verder hebben we een nogal stressvolle periode thuis dus daar kan het ook mee te maken hebben natuurlijk. Dinsdag moet ik weer naar de vk en dan zal ik het ook wel even navragen. Maar dan heb ik gelijk een paar dagen rust gehad en hopelijk helpt dit al wat. In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties. Liefs
ja ik het ook hopen dat het allemaal goed gaat op de natuurlijke manier... jij in ieder geval succes met je laatste zware dag werken en straks kan je lekker rusten... trouwens die pijn die je hebt kan echt wel komen dat je te veel tilt en dat je gewoon je rust nodig hebt... dus vanaf morgen kan je genieten en hopen dat de pijn afzakt...
succes met je laatste dagje werken... wel een lange dag hoor pff!! ik ken ze,ik werkte ook dagen van 10uur op een kinderopvang! nu gelukkig verlof! geniet er dadelijk van,hopelijk haal je je slaap in!