ik zou graag van andere willen weten wat zij allemaal voelde de twee weken voor de NOD dag? ik voel vanalles maar denk ook vanalles en dat is erg frustrerend. a.s zaterdag is mijn NOD dag en ik heb deze week al de hele week gevoelige borsten. normaal heb ik dat pas ongeveer 3 dgn voor ik ongi word. ook was ik deze week behoorlijk moe. gisteravond had ik last van m'n buik en onderrug, het gevoel dat ik ongi word. vanmorgen was mijn afscheiding aan de roze kant. nu heb ik weer geen pijn aan m'n buik en rug. normaal gezien heb ik deze kwaaltjes pas echt maar 3 dgn voor ik ongi word en nu heb ik ze al op dag 24! vind het erg spannend allemaal, moet zeggen dat ik me deze keer ook 'anders' dan de andere keren maar dat kan misschien ook komen doordat ik het WIL voelen! ik hoop op wat reacties.. lieve groet denise
misschien ben je der inderdaad wel iets te veel mee bezig. maar denk niet dat je de enigste bent hoor! ik voel helemaal niets raars maar ben 2e dag overtijd of gewoon iets latere menstruatie(kan ook natuurlijk)
Hallo, Ik ben voor de 3e keer zwanger zijn we vanmorgen achter gekomen. Ik had ongeveer een cyclus van 30 dagen en de langste was 34 dagen. Met 30 dagen heb ik getest negatief. Vanmorgen weer getest was nu 37 dagen en ja hoor een mooi streepje. Ik denk dat het bij ons nog pril is natuurlijk maar het is er. Ik heb nu wat last van maagzuur. Soms wat weeig op de maag. En de laatste 2 dagen soms zeer pijnlijke borsten. Echt aan de zijkant. Heb normaal ook pijnlijke borsten maar dit is toch aardig anders. Schrijnend branderig pijn. Werd er de afgelopen 2 nachten wakker van. En eerst de ene borst en vanacht de andere borst. Verder ben ik de laatste week wat vermoeider. Nou ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes en succes, Daantje
Ik voelde helemaal niets. Ik heb ook in de mmm gezeten en was tijdelijk gestopt, dus wist niet eens dat ik een eisprong had gehad. Toen maar voor de 'gein' getest en positief. (2 weken erna brak de hel wel los hoor , toen was ik 6 weken)