alweer 8 maanden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erith

Erith Lid

13 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa!!! Krulletje! Gefeliciteerd! Wat leuk en spannend!

Miek, nou wij nog, nu kunnen we natuurlijk niet achterblijven he?;)! Hoe staat het met jou?

2. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    krulletje!! gefeliciteerd!!!! die laatste is toch wel erg duidelijk he!!:)
    nee Erith wij moeten eigenlijk ook haha, we willen zo graag...
    Ik moet me echt inhouden niet te testen hoor, pff maar vandaag lukt gelukkig al niet meer.
    Hier gisteraaf heel erg branderige steken gehad in borsten, eigenlijk echt ff vervelend en pijnlijk, nog nooit gehad, en nu vaag hoofdpijn, soms gevoelige onderbuik,... dus niets duidelijks, kan alle kanten weer op he:(
    @ Krulletje, hoeveel dagen voor nod heb je getest dan??:) haha
    alle dames verder leuk weekend gehad?? sorry dat ik niet overal op gereageerd heb, heb alles wel steeds bijgelezen met mijn telefoon, maar dan vind ik reageren niet handig.

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Hahaha dat weet ik dus niet exact. zelf denk ik dat vandaag 2 dagen voor nod is. ik heb zowiezo altijd heel onregelmatig. was voor t laatste 21 okt ongi geweest. nu had ik de 12 en 13 positieve ovutest. dus denk eitje 14e geweest. dan zou 28 nod zijn... Hihi.. best bizar eigenlijk.. k voel verder niet heel veel. wel zere tepels, zo af en toe lucht op boeren. hahah...Hoop zo dat alles goed gaat nu.
    wanneer zou k kunne bellen naar verloskundige voor de 1e afspraak? vind t erg voorbarig om nu al te bellen.

4. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nu wil ik ook graag morgen testen!! zit ik ook 1 of 2 dagen voor nod, maargoed ik kan natuurlijk ook net zo goed ongi worden woensdag of donderdag...
    Maar echt helemaal super voor je!! ik zou eind deze week bellen denk ik?? zowiezo na je waarschijnlijke nod, tegen mij werd toen gezegt, zo gauw je weer zwanger mag zijn, mocht ik bellen en eerder voor echo komen, rond 7 weken zogauw hart actie tezien kan zijn, i.v.m eerdere miskraam.
    Hoop ook echt dat het goed gaat voor je, komt vast goed!! Ook lekker toch als je nergens last van hebt?? zijn er genoeg die nergens last van hebben!!

5. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff weer nieuwschierig, wanneer hebben de andere zwangere dames hier positief getest eigenlijk??:)
    Ben eigenlijk zo bang weer ongi te worden en weer als enige niet zwangere over te blijven hier net zoals bij andere forums

6. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Allereerst natuurlijk Krulletje, van harte gefeliciteerd meid! Zie je wel? Een zeer vruchtbaar topic dit, en zeer besmettelijk.

Jullie tijd komt vast ook gauw Miek en Erith.

Miek, ik had tegen mijn eigen planning in, 3 dagen voor mijn nod getest (omdat ik zulke duidelijke symptomen had, uiteindelijk toch besloten het erop te wagen), een licht streepje, maar geen tuurstreepje. Het was echt wel een duidelijke streep hoor.

Nou, ik heb vandaag mijn echo gehad meiden, en ik kan jullie zeggen, het was het wachten dubbel en dwars waard....

Ja ja, dubbel en dwars....

Ik verwacht (alweer) een tweeling!!!! :$ :$ :D :D

Oh man, ik kan mijn geluk niet op, ik ben helemaal hotel de botel en over mijn toeren gelukkig :D Ik kan het gewoon niet geloven. En twee kloppende hartjes ook nog, wat wil een mens nog meer?

Wel ietsje terug gezet qua termijn, volgens de metingen zou ik 6 weken en 4 dagen zijn. Maar blijkbaar is dat niet iets om je al te veel zorgen over te maken :(. Over twee weken mag ik terugkomen voor nog een echo, omdat het dan hopelijk allemaal wat beter te zien is.

Mijn huisarts gedroeg zich trouwens weer verschrikkelijk :x Ik wacht nog even af per wanneer ik bij het ziekenhuis terecht kan. Als dat nog lang duurt, ga ik in de tussentijd toch echt naar een andere dokter, want dit is helemaal niets.

Maar goed, dat mag verder de pret niet drukken natuurlijk. Ik ben helemaal 'over the moon!'.

Jammer genoeg kan ik ml niet te pakken krijgen, en heb hem het grote nieuws nog niet eens kunnen vertellen. Ook familie in Nederland is allemaal aan het werk nu, en ik ga zo weer slapen, en als ik wakker word, dan liggen jullie daar weer allemaal te slapen... DAt schiet dus niet op ;)

Zit ik hier dus in mijn eentje, te barsten van geluk! :p Gelukkig heb ik jullie om het mee te delen :)

7. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even lezen.

@ Krulletje, gefeliciteerd!!! Lijkt me duidelijk!!

@ Kwebbel, hier ook zooo moe. Nooit geweten dat een mens zo moe kan zijn. Kan me dit niet herinneren van de eerste zw.schap maar dat komt natuurlijk ook omdat ik toen kon gaan liggen als ik dat wilde en dat is nu wel effe anders zeg maar. Fijn dat het allemaal ook goed voelt. Ik kan toch wel genieten en jij? Wanneer ga je het de familie vertellen?

@ Minimoon, hoe waren je dagen weg? Lekker genoten?
    En mijn symptomen wisselen ook hoor. Maar let er idd ook wel op maar probeer er niet te veel aandacht aan te schenken.

@ Erith, waarom was je man zo boos? Heb je al de echo gehad? En wordt je gevolgd gedurende een cyclus? Ben benieuwd.

@ Miek, spannend!! Duimen draaien.
    Ik heb 1 dag voor NOD getest omdat ik dan allerlei afspraken af kon zeggen (moet natuurlijk 24 uur van te voren) wat me een hoop geld heeft bespaard. Had anders op NOD getest.

@ Angelhope, gefeliciteerd!! Een tweeling!! Geniet lekker van het goede nieuws!!

@ Hier, moeeeee. Jee nooit geweten dat je zo moe kunt zijn maar ja het is voor een goed doel. Dus pas me maar aan. Verder geen gekke dingen ofzo. Nog 2 weken wachten en dan echo!! Ben zo benieuwd. Vooral na al die goede echo's ;). We gaan het het weekend aan de familie vertellen. Leuk!! Heb er zin in!! EN dan komt Sinterklaas ook nog. Zin in!! Meiden kom van de week weer kijken!!

8. Erith

Erith Lid

13 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelhope, wat super! Dubbel geluk:). Nog heel erg gefeliciteerd, nu lekker genieten!

Loontje, ik ben vorige week geweest voor een echo, daarop zag alles er goed uit. Nu volgende week naar de gyn voor een follikelecho. Als er dan nog geen eitje op knappen staat, moet ik een paar dagen later nog eens. Of er nog meer in kaart gebracht gaat worden, weet ik eigenlijk niet, dat is niet gecommuniceerd.
    De reden dat mijn man zo boos was is dat wij in dit ziekenhuis voor die echo al twee redelijk slechte ervaringen hebben gehad. Zowel na de geboorte van onze zoon als bij mijn curettage is er vrij onvoorzichtig en slordig met mij en onze kleine omgegaan, waar we beide keren lang last van hebben gehouden. Nu ik er weer was en niet gehoord werd/aangeslagen raakte, werd ml gewoon heel boos, het is voor hem ook heel veel geweest, hij wil mij gewoon beschermen.
    Veel plezier met het vertellen van je geweldige nieuws aan de fam, en natuurlijk met de goedheiligman, staat jouw kleine ook al zo op haar kop? Mijne is er nu voor het eerst een beetje bewust van, maar vindt het nu al geweldig! (vooral die lieve pieten die hem in de stad met snoepjes verwennen).

Miek, spannend! houd je het vol tot woensdag? ben wel benieuwd! Zou toch wel heel grappig zijn als het bij jou ook raak is... Dan ben ik de volgende in de rij die me wil laten besmetten, hoor!

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Wauww.... DUBBEL gefeliciteerd dus:D.. geweldig.. heb je nog een tweeling?? dat er zo staat alweer??..wel heel bijzonder lijk mij.

10. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ angelhope super voor jouw gewoon dubbel alles goed!!!! wanneer komt je man weer thuis??
    @ Loontje, idd het is voor een goed doel!!:)

@ Erith heb me niet in kunnen houden... heb net getest met kruitvattest die met een pipeptje, bedoelen ze die altijd met 2 voor 5 euro?? nouja hij was in ieder geval negatief.. bah baal er nu alweer van, had nog wel weer veel witverlies en hoofdpijn, maar miscchien is het ook wel ongihoofdpijn, ik baal echt alweer ook al is mijn nod nog niet geweest maargoed!
    Ik wacht nu lekker op mijn vriendje, fijne avond allemaal dames!

11. minimoon

minimoon Niet meer actief

Jeetje wat een nieuws allemaal.
    @Miek - wat een teleurstelling. Ik heb zelf deze keer op NOD getest. Kruidvat is gevolig, maar je kunt ook pas later hcg gaan aanmaken. en weet je je ovu precies? Ik wist voor de testen niet dat ik een late eisprong heb, dus relatief latere innesteling. Dus weer later hcg aanmaken etc etc.

@Angelhope - SUPER SUPER SUPER. wat leuk weer een tweeling. En een mooi bericht. Jammer van de ha. Gewoon switchen.

@Krulletje - héérlijk! Ook al zo'n lekker bericht.

@Loontje - ik was bij mijn dochter in t begin ook zo moe. Maar ja, toen kon ik idd gewon eindeloos op de bank hangen! Sterkte.

@Erith - ben benieuwd hoe de onderzoeken gaan zijn. En kun je wisselen van ziekenhuis ivm ervaringen?

@Kwebbel - hoe is t daar?

@hier - morgen echo......

12. Erith

Erith Lid

13 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miek, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb echt nog nooit voor mijn NOD positief getest. Bij mijn zoon had ik pas 2 weken daarna een positieve test met een predictor, bij mijn mk 6 dagen na NOD met de kruidvat 2 voor 5 (inderdaad, die met het pipetje). Zoals minimoon al zegt, niet iedereen maakt snel HCG aan, sommigen juist razendsnel. Een vriendinnetje had zo'n CB digitale, die een veel langere zwangerschapsduur aangaf dan het geval was, zij maakte klaarblijkelijk veel sneller de hormonen aan. Ik blijf nog even duimen.

@Minimoon, spannend morgen! Duimen draaien (nog steeds)! Ik kan trouwens in principe van ziekenhuis wisselen, maar ik woon tien minuutjes lopen van het ziekenhuis af, de andere optie is 40 minuten rijden. Liever lui dan moe ;) en zeker voor spoed ben ik toch echt op dit ziekenhuis aangewezen.

13. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minimoon, ja a.s donderdag is het precies 14dgn geleden dat ik ei heb gehad, dus ben wel vroeg geweest idd. en veel plezier met je echo!!! gaat vast goed komen!!:)
    @ Erith dan moest jij ook wel geduld hebben zeg voordat je echt een positest had!! nouja we wachten af, krijg bijna weer hoop door jullie.

Nu had ik vanmorgen wat, ik haalde(zoals zoveel meiden) de test van gister nog ff tevoorschijn, en nu zie ik wel een 2de streepje!! maargoed ik weet het, dit mag je niet meetellen, want na 5 minuten mag je niet meer aflezen i.v.m valse uitslag...:(
    Maar eigenwijze ik denk dat er komt alleen maar zo'n streepje als er ook maar iets van dat hormoon is?? goh wat zit ik mijzelf weer gek te maken!!
    Maar heb vanmorgen niet getest, wil nu bijna straks gaan testen haha.
    NOu ben nog lekker vrij vandaag, ga eens ff aan de poets, meot verder hele week werken.

14. minimoon

minimoon Niet meer actief

Niet vandaag testen!! Gewoon morgenvroeg doen als je echt niet kan wachten. Ochtend is echt altijd beter! Poets ze lekker. Ik zit een presentatie te maken op mn werk... altijd leuk!

15. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik wacht tot morgen of donderdag:) ik was ff iemand nodig die me bij de les houdt!!
    werkse!
    Ik ga ff bakkie koffie drinken en dan maar beginnen!

16. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames ben ik weer... ik heb toch getest en nu wel echt licht vaag 2de streepje!!

[

17. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet alleen niet hoe ik de foto's moet erop moet zetten!! jeetje wat spannend dit, ik zie het echt, heb al tog foto's ervan gemaakt en ook hierop is het te zien.. sorry dat ik niet luisterde minimoon, ik dacht doe het toch anders blijf ik eraan denken, dacht dan is het negatief en weet ik eerst genoeg en nu ditt!!!

18. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze nu op mijn profiel gezet, bij fotoalbums, graag jullie reacties! nou ga nu echt wat doen, komt niets van terrecht zo, waarom moet dit altijd zo zenuwslopend zijn...

19. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Miek, gefeliciteerd meid! Wat SPANNEND! :D

Minimoon, heb je nou vandaag of morgen de echo. Ik ben in de war omdat ik hier 8 uur voorloop op jullie kloppen de tijden bij de berichten niet meer. Hoe dan ook, super spannend, ik zal voor je duimen dat het nog steeds goed gaat.

Kwebbel, Loontje, Krulletje, hoe is het met jullie?

Bij jou nog nieuws verder Erith?

Nou, hier van een ongelooflijke high naar toch wel een beetje een low gegaan :(

Ik werd vanmorgen op mijn werk gebeld door de huisarts. Ze had het rapport van de echo binnen gekregen en begreep nu waarom ik over twee weken terug moest komen. Blijkt dat er wat bloed in (of om, dat weet ik niet zeker) het vruchtzakje van Twin B zit, ook blijkt de hartslag van Twin B onregelmatig te zijn...

Op mijn werk kon ik daar verder weinig mee natuurlijk, dus in zak en as, want ik heb geen idee of dat ernstig is of niet, maar lekker klinkt het niet natuurlijk. Op gegeven moment twee onafhankelijke midwifes (los van elkaar) gesproken per telefoon die alleen maar konden afgaan op mijn verhaal natuurlijk. De eerste die ik sprak kwam vrij negatief over, of op zijn best neutraal. Kan alle kanten op was min of meer haar reactie. De tweede was wat optimistischer, die zei dat het best vaak voorkomt. Dat die bloeding waarschijnlijk veroorzaakt is door innestelling of iets met de placenta, en dat dat vanzelf zal gaan verdwijnen gedurende de komende weken. Als ik niet zelf heel hevig bloed en pijnlijke krampen heb enzo, is het waarschijnlijk onschuldig zei ze. Toen vroeg ik naar die onregelmatige hartslag, en toen zei ze dat het nog wel heel erg vroeg is, en heel pril. Het hartje is pas net op gang gekomen. En de een ontwikkeld zich nu eenmaal wat sneller dan de ander. Ze vond dat ik me niet al te veel zorgen moest maken, en 'gewoon' die twee weken af moet wachten.

Tja, die tweede was heel lief en reageerde heel uitgebreid op mijn vragen (terwijl ze eigenlijk geen barst met mij te maken heeft, dus ze had niet HOEVEN antwoorden). En dat waardeer ik dus ook enorm. Toch vind ik het heel erg moeilijk om niet in een paniek te schieten.

Bij mijn laatste miskraam heb ik ook nooit bloed verloren, maar had ik wel bloed in het vruchtzakje. Dus daar word ik wel nerveus van. En ik vraag me af of een onregelmatige hartslag erg is of niet. Ik had van te voren gelezen dat je bij het zien van het hartje, veel grotere kansen hebt op een goede afloop. Maar telt dit ook als het hartje zien? Of niet echt? :(

Jullie zien het al, ik ben een beetje de weg kwijt en ben erg nerveus en ongerust :( Kan er nu helemaal niet meer van genieten. Ben bovendien uitgeput, zwaar misselijk en heb een knallende hoofdpijn.

20. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff proberen, hier 2 foto's

Bijgevoegde bestanden:

• test1.jpg
      test1.jpg