Hallo allemaal, Hoe gaat het hier met iedereen? Kwebbel, hoe is je echo geweest? Kan me je zenuwen helemaal voorstellen, hier hetzelfde. Is ook te begrijpen. Ik hoop dat je een pracht echo hebt gehad met een heerlijk kloppend hartje! Mini ons, gezellig dat je hier ook weer even komt buurten. Er is een boel gebeurt zoals je vast hebt gelezen Heerlijk dat je al zo ver op weg bent. Gaan jullie ook laten uitzoeken of het om een jongetje of een meisje gaat? Erith, keep up the good work! Ik hoop zo voor je dat het wat oplevert meid! Hier is de rust weer enigszins weergekeerd voor zo lang het duurt Ik heb verder geen bloed meer verloren, ook geen heftige buikkrampen of zoiets dergelijks. Ben af en toe nog wel eens misselijk, al is het wel minder dan voorheen. Ook de andere symptomen zijn er nog wel, maar minder. Maar goed, dat kan natuurlijk ook gewoon zo zijn, zonder enige betekenis. Tenzij er nog iets echt heftigs gebeurd waardoor ik me terecht zorgen zou gaan maken, moet ik gewoon tot maandag wachten, tot de volgende echo. Bloednerveus ben ik daarvoor, zoals jullie allemaal zullen herkennen en begrijpen Tja, terug naar het hopen, bidden en smeken voor twee kloppende hartjes op maandag. Nu eerst de thuiskomst van ml zaterdagnacht, en zondag hebben we hier een kinder kerstfeestje met Santa en cadeautjes, dus een leuke afleiding. Ik kom hier natuurlijk morgen nog wel even buurten als het kan! Ik kan niet zo heel lang zonder jullie hoor!
Angelhope, fijn dat de rust is weergekeerd! Ik hoop en duim met je mee voor een goede echo. Hier een slechte nacht gehad. Maar gelukkig zag het er goed uit. Een kloppend hartje en 7.3 wk zwanger. Dus 1 dagje minder ver dan ik zelf dacht, maar ik heb geen ovutesten gebruikt, dus het was ook maar een gokje. Helemaal blij dus, ben nog nooit zo ver geweest zonder bloedverlies, alleen bij onze zoon.
Heerlijk kwebbel, zo'n goed bericht! geniet er lekker van! Fijn, Angelhope, dat het bloedverlies niet door heeft gezet en de rust weer wat hervonden is. spannend maandag, snap ik inderdaad , duimen blijven gewoon nog even draaien. Fijn dat je dit weekend in ieder geval genoeg afleiding en gezelligheid hebt!
He meiden, Ben ik weer. De nachtdiensten heb ik weer overleefd. Even lezen. @ Miek, hoe is het? Nog getest? @ Minimoon, je bent bijna de 9 weken voorbij. Voelt goed denk ik toch? Snel op naar de 12 weken. @ Erith, heb je ovutesten gebruikt? Ei al geweest? Druk aan de klus ? O je wordt via de gyn gevolgd. Bij mij groeide mijn eitje 2 mm per 2 dagen. Spannend. Mijn duimen draaien voor een goed resultaat. @ Angelhope, spannend allemaal hoor. Gelukkig is het bloedverlies gestopt. En de symptomen kunnen wisselen en op een gegeven moment raakt je lichaam ook aan de hormonen gewend. Op naar maandag!! Kop op meid!! Veel plezier met het kinderfeestje!! Ik vind het wel heel bijzonder dat je aan de andere kant van de wereld woont. @ Mini ons, gezellig dat je mee komt kletsen. Rustig aan doen hoor. Denk aan jezelf. @ Kwebbel, fijn dat de echo goed was. Super!! @ Hier, rustig aan en voel me lekker zwanger. Borsten groeien, ben misselijk met vlagen, heb geen trek en toch wel weer honger en ben moe!! Vooral met die nachtdiensten. Nog 1x en dan ben ik er voor een jaar vanaf. Moet even kijken hoe het tegen die tijd gaat want zou ze al niet meer hoeven te draaien maar ja. We wachten het effe af. Maandag echo!! Spannend. Het voelt allemaal wel goed en heel anders als met de MK dus denk wel dat het goed is. Zou anders echt wel een klap zijn. Maar ja, je weet nooit. Hou maar even een slag om de arm. Verder een erg leuke Sinterklaas gehad. Britt is weer goed verwend. Ze speelt nu wel met alles dus hartstikke leuk wel. Lekker genieten. Meiden ben er vandoor. Kom morgen nog een keer kijken. Fijne dag nog allemaal.
@Angelhope - klinkt een stuk rustiger bij jou. Fijn dat t bloeden gestopt is. En een heerlijk weekend voor de.boeg. fijn dat ml weer thuis komt. @loontje - ook bij jóu klinkt t opgewekt. Jammer allen v.d. vermoeiende nachtdiensten. Nog ff en dan ben je er van af. En spannend voor maandag! @kwebbel - ook al zo'n heerlijk nieuws. Wat een opluchting kan ik me voorstellen. @mini ons - kan me best voorstellen dat iedere echo toch weer spannend is. Maar het ondanks de vermoeidheid toch lekker dat je al zo ver bent! @ erith - nog ff goed klussen - welke dag weer voor de echo? @Miek - waar ben je? Hoop toch echt dat alles goed gaat daaro @krulletje - en bij jóu? @hier - weekend. Heerlijk. Supermoe en s avonds een beetje misselijk. Maar goed, hopelijk voor t goede doel. Nog 6 nachtjes en dan weer een echo. En nog maar anderhalve week werken en dan een weekje vrij. Heerlijk.
Hoi meiden, Rustig hier. Hoe is het met iedereen? Iedereen de sneeuw overleefd? @ Minimoon, fijn dat het goed gaat. Heerlijk een weekje vrij. Dat zou ik ook wel willen. Ben wel met de Kerst 6 dagen vrij dus ook wel lekker. Heb er wel zin in iig. @ Hier zijn gangetje. Blijf moe helemaal ook omdat ik vandaag heel de dag thuis zit. Vriendlief heeft de auto mee. Zou eigenlijk naar een vriendin gaan die best ver weg woont dus dat maar afgezegd vanwege de sneeuw en de andere vriendin woont op loopafstand maar ik heb geen zin om door de sneeuw te glibberen dus maar even gebeld en gekletst maar ja wel veel binnen gezeten. Zo nog heel even in de sneeuw spelen met Britt. Hebben we vanmorgen ook al gedaan. Ze vindt het zo leuk. Meiden ben er vandoor. Fijn weekend en tot van de week!!
Hallo dames, Kwebbel, wat heerlijk dat de echo goed was. Kun je nu wat meer relaxen of blijft dat toch moeilijk? Loontje, lekker aan het zwangeren, heerlijk toch? Ik snap dat je een slag om de arm houdt, maar je komt toch behoorlijk gerust over, klopt dat? Geniet er maar lekker van! Minimoon, de echo is er al weer bijna he? Ben jij ook weer zo nerveus? Ik hier dus wel. Het komt in vlagen, soms denk ik dat het wel goed gaat komen, en andere keren geloof ik er niet zo in. Wat is dat toch zwaar! Zal blij zijn als het maandag is en er meer duidelijkheid is. Natuurlijk hoop ik op twee prachtig kloppende hartjes. Als dat zo is, dan ga ik daarna echt proberen me geen zorgen meer te maken Verder ben ik wat aan het rondkijken naar tweelingkinderwagens. Die van de jongens heb ik allang weggedaan. Toen tweedehands gekocht en een ware miskoop. Bovendien dacht ik niet nog eens een tweeling te krijgen, dus het ding weggegooid Maar oh, wat is dat toch leuk om te doen he? Winkelen voor je beebje(s) Man, ik zie me al weer helemaal achter zo'n wagentje lopen, kan niet wachten! Als maandag die echo goed is, ga ik er meteen een kopen om het te vieren. Heb een mooie tweedehands gezien hier, met een beetje afdingen ook voor een goede prijs te krijgen. Nou, vannacht komt ml thuis. Kijk er erg naar uit. Onder andere omdat ik erg angstig ben de laatste tijd. Ben ik anders nooit, zou het door de hormonen komen? Maar ik besef ineens de kwetsbaarheid hier, zo buiten de stad. Deuren en ramen vaak gewoon open, maar zelfs als die dicht zijn is het echt een eitje om naar binnen te komen. En dan heb ik ineens die schrikbeelden zo voor ogen, en probeer dan nog maar eens in slaap te vallen (of te douchen!). Zal blij zijn als mijn stoere beschermer er weer is Fijn weekend allemaal. Geniet van de sneeuw. Ik ben wel jaloers hoor! Nou ja, 37 graden is ook niet verkeerd
He hallo @Angelhope - ach joh, ik weet PRECIES wat je bedoelt re echo. Gister wist ik zeker dat t mis was dus heb nauwelijks geslapen. Ben zo jaloers dat jij maandag al mag (suf he?!?)! Maar dan zeg ik maar tegen mezelf dat ik er nu toch niets meer aan kan doen..... Ik probeer het los te laten, maar is echt super moeilijk. En dan als je dan even geen last hebt van misselijkheid of oprispingen - crisis. Enfin. We zullen t gaan zien. Ben trouwens ook wel jaloers op de 37 graden hoor; ik vind sneeuw erg leuk als het vers mooi ligt, maar nu is het bereglad bij ons en koud..... warm is toch fijner! @Loontje - ben je klaar voor maandag? Spannend. Maar zoals Angelhope zegt - je klinkt gerust ondanks de slag om de arm. Heeft iemand Miek nog op een ander forum/topic gezien toevallig?
He meiden, Rustig hier hoor. @ Angelhope en Minimoon, vervelend dat jullie zo op en neer worden geslingerd tussen goede gevoelens en minder goede. Snap het wel. Bij mij voelt deze zwangerschap gewoon heel anders als bij de MK. Toen heb ik vanaf het begin buikpijn gehad en minder kwaaltjes. Nu heb ik dat niet dus vandaar dat ik geruster ben en idd wel nog een slag om de arm houd. @ Angelhope, lekker hoor 37 C. Zou ik ook wel willen. Ben een echt zomermens. Leuk dat je toch al kijkt naar nieuwe spulletjes. Zegt toch ook wel wat denk ik. Maandag echo!! Mijn duimen draaien!! Lekker hoor dat ml weet thuis komt. Kan me het hier niet eens voorstellen ramen en deuren open. Fijn hoor. Succes maandag!! @ HIer op naar maandag. Heb er zin in!! Ben benieuwd. Dames fiujn weekend npg en laat jullie maandag iets weten!!
Hey dames, Spannende dag zeg, maandag! Ook ik heb dan de echo, weliswaar een heel andere, maar toch. Ik ben heel benieuwd. Eergisteren/gisteren rekbaar slijmverlies, wat ik zelf associeer met 'n ei, vandaag weer afgenomen. Volgens google is het op de echo ook te zien als de eisprong al geweest is, ik duim dat dit 'm was. Maandag is namelijk dag 20 en als hij dán nog niet gesprongen is, zou dat mijn luteale fase wel heel minimaal maken, aangezien ik dag 29 altijd ongesteld word. In mijn achterhoofd zit wel een heel vervelend stemmetje, die blijft herhalen dat 't er niet in zit, dat m'n lijf gewoon niet meer van plan is te doen waar het voor bedoeld is... Aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat er geen tweede zal komen hier, zo dubbel! Wat dat betreft zitten we toch in hetzelfde schuitje, meiden, die wisselende gevoelens, om gek van te worden! Loontje, wat ontzettend fijn dat je zo positief staat in deze zwangerschap! veel plezier maandag! Minimoon, wat een onzekerheid weer, probeer wel goed je rust te nemen, hoor! Ik duim gewoon nog even door! Angelhope, ik denk inderdaad dat dat de hormonen zijn, ik zag tijdens mijn zwangerschappen ook overal gevaar, had zelfs moeite met door de gang te lopen zonder ml, terwijl ik meestal heel wat mans ben en mijn man eigenlijk een stuk minder . Fijn dat je man weer lekker thuiskomt en dat je ondanks de nervositeit zo lekker de toekomst in kan kijken. Geniet van het mooie weer en ik duim voor 2 mooie flikkerlichtjes maandag. Fijne zondag allemaal, voor de mensen waar er wél sneeuw ligt (hier is het helemaal sneeuwvrij), veel ijspret!
Angelhope en Loontje, veel succes bij jullie echo morgen. Ik hoop dat jullie allebei mooie echos hebben. Erith, ik duim voor je dat je toch een goeie eisprong krijgt en het deze maand raak is. Minimoon ik herken je onzekerheid heel erg. Gisterenavond heel hard gepest voor ontlasting, toen volgde er helderrood bloed. Is gelijk weer gestopt, dus zal wel een adertje zijn. Maar heb er wel erg slecht door geslapen. Heb ook weer erg veel last van mn darmen.
Hallo allemaal, Tot mijn grote verdriet kan ik jullie vertellen dat allebei mijn kindjes zijn overleden Ik weet nog niet zo goed hoe ik hier overheen moet komen. Liefs van mij
Lieve Angelhope, Wat vreselijk verdrietig dat de kindjes overleden zijn!!! En wat super oneerlijk dat dit jullie alweer moet overkomen. Ik vind het zo erg voor jou en je man. Een dikke knuffel voor jou! Liefs Kwebbel
Oh Angelhope. Wat ontzettend verdrietig en naar. Wat een enorme teleurstelling na een goede eerste echo. Kan me heel goed voorstellen dat je niet weet hoe je hier over heen moet komen. Fijn dat je ml er in ieder geval is. Super dikke knuffel vanuit NL naar jóu.
Oh nee! Angelhope, wat afschuwelijk meid, dat dit je nu weer moet meemaken! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet reageren... Ik denk aan je, leef met je mee. Heel veel sterkte, meis, ook voor je man.
@ ego, mijn echo gaf een heel verwarrend beeld, ook voor de gyn zelf, mijn bm ziet er uit alsof er inderdaad een eisprong is geweest, maar de follikels zijn onveranderd, waaruit hij zou afleiden dat er geen eisprong is geweest. De gyn kon me niet meer vertellen over de mogelijke oorzaak van deze discrepantie en ik ben meer verward dan ooit. Er is nu bloed afgenomen om te controleren op progesteron, zodat helder wordt of er een ei is geweest. Mijn lijf schreeuwt tweede helft van de cyclus (hoofdpijn, moe, prikkelbaar, pijnlijke borsten), maar ik word steeds meer bang dat mijn lijf maar wat aanklooit... een horloge zonder batterijtje Woensdag de uitslag van het bloedonderzoek, ik ben op... Sorry voor het ego-bericht, maar ik moet het even kwijt, kan ml niet bereiken.
He Erith. Wat raar. En kan me voorstellen dat je hier onzeker van bent. Zeker als ook3 gyn het niet weet (was dit de betere?). Wanneer hoor je over het bloed? En dan? Sterkte hoor!
He meiden, @ Angelhope, wat verschrikkelijk meid!! Leef met je mee!! Dikke knuffel vanuit hier. Sterkte!!! @ Erith, vaag allemaal zeg. Niet fijn. Hopelijk vinden ze snel wat er speelt. @ Hier, goed nieuws. Echo zag er goed uit. Was een duidelijk hartje te zien. Was toch wel opgelucht ondanks dat ik er een goed gevoel over had. 31 dec termijn echo. Blijft spannend.
Hallo dames, Na een rotnacht, nu een rotdag gehad. Met een huisarts die weer lekker lomp bezig was. Maarliefst twee keer vond ze het nodig om te vragen of ik niet gewoon tevreden kon zijn met mijn twee gezonde kinderen. Twee keer, op de dag nadat ik ontdek dat ik een tweeling kwijt aan het raken ben! Wat een rotwijf! :x Sorry, dat moest er even uit Ik ga nooit meer naar haar terug, dat is duidelijk. Daarna naar het ziekenhuis geweest, altijd lang wachten op de emergency, maar dit was het wachten waard. Een schat van een man obstetrician/gyniacologist (geen idee wat het in het Nederlands is en of ik het juist heb gespeld). Maar hij had duidelijk verstand van zaken. Nam uitgebreid de tijd voor al mijn vragen. Toen hij hoorde van die dork van een huisarts, is hij meteen zelf naar de miskramen kliniek gelopen om voor mij een afspraak te boeken. Terwijl je daar normaal maanden voor op de wachtlijst moet. Fantastisch dus. Verder een afspraak geboekt bij een nieuwe huisarts. Alleen de receptioniste al was een schat van een mens die aangaf dat zij desnoods zelf wel op mijn jongens zou passen als ik geen oppas kon vinden, maar dat ze wilde dat ik echt deze week haar lieve huisarts en midwife (vroedvrouw?) zou komen zien Wat een verschil toch he? Kan me haast niet voorstellen dat deze huisarts ook een dork is, dus alleen al daarvoor is het de moeite waard. Verder natuurlijk nog kapot van verdriet. Vooral gisterenavond, bij het naar bed gaan. Lampen uit, tv uit, man valt in slaap, en dan lig je daar in het donker, kan je je gevoel niet meer ontvluchten. Afschuwelijk Vandaag wel heel weinig licht bruin slijmverlies gehad, misschien dat mijn lijf het dan toch dit keer zelf gaat opknappen. Ik hoop erop. Ik hoop dat ik niet aan de pillen hoef en ook geen curretage, want vorige keren duurde het me veel te lang voor mijn lijf weer back to normal was. Ik hoop gauw weer kunnen te gaan proberen, nog even al dat hcg dat hier rondvliegt benutten Jullie strooien toch nog wel even wat mijn kant op he? Even wachten tot de miskraam is afgelopen.... Ik lees met jullie allemaal hier wel mee, maar even geen puf om erop te reageren. Dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef. Geef me even wat tijd, en dan kom ik weer meebabbelen, okee? Ben blij dat ik jullie heb!
Oh, Angelhope, wat een vreselijk slechte huisarts om jou zo te benaderen op hét moment dat er juist voor je gezorgd moet worden! Echt ongelooflijk!:x Gelukkig dat zij in het ziekenhuis zorgvuldiger met je om zijn gegaan. Wat is die miskramen kliniek precies? Wanneer kan je daar terecht? Ik hoop voor je dat je nieuwe huisarts net zo lief is als de assistente, en dat ze daar zorgvuldiger met jouw gezondheid en volgende zwangerschap omgaan. Heel veel sterkte de komende dagen, neem je tijd, zorg voor jezelf, en schrijf waar je de behoefte hebt het van je af. @ loontje, fijn dat je gevoel overeenstemde met wat je kon zien op de echo, geniet er lekker van!