alweer 8 maanden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erith

Erith Lid

13 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loontje, succes met je herstel, meid, ik duim voor je dat je meid je de komende nachten wat rust gunt. Wel heel fijn dat ze op je werk zoveel begrip en ruimte bieden, dat maakt wel een wereld van verschil.

minimoon, spannend maandag, ik blijf gewoon nog even duimen. Was het leuk het te vertellen? Positieve reacties gehad?

Angelhope, hoe gaat het nu met jou?

Hier, niet echt aan 't klussen, griep... nu maar hopen dat het voorbij is voor maandag!

Fijne jaarwisseling allemaal en ik hoop op een heel positief, vruchtbaar;) 2013 vol met leven en mooie momenten voor ons allen. Tot volgend jaar!

2. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Loonje, ik heb je al even ge-pbt natuurlijk, maar ik leef met je mee. Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Maar het gaat goedkomen voor ons allebei meid, we houden er vertrouwen in hoor!

Minimoon, succes maandag. Nekplooimeting is natuurlijk ook weer een spannend moment. Ik zal voor je duimen.

Kwebbel, hoe gaat het met jou nu?

Hier alles 'goed' naar omstandigheden. Ik ben rustig en niet zo ongeduldig dit keer. Wat fijn is voor mezelf. Ik weet niet hoe lang dat nog zo blijft, maar voor nu geniet ik er maar even van.
    Wel ongeduldig tot het bloeden stopt, maar dat is vooral vanwege het hete weer hier. Hittegolf in Australie, oftwel een week lang rond de 41 graden :cool:, dan is het niet fijn als je niet kunt zwemmen :().

Verder lekker aan het genieten van onze vakantie. We gaan niet weg, maar wel lekker dagjes uit, en dat is ook heerlijk.

Op naar het nieuwe jaar, hopelijk een vruchtbaar jaar met een goede zwangerschap voor mij, Loontje en Erith! :) Kwebbel, ik zet jou er expres niet bij omdat ik natuurlijk hoop dat deze zwangerschap goed gaat aflopen voor je!

Liefs van mij

3. minimoon

minimoon Niet meer actief

He allemaal.

Fijn dat je meer rust hebt Angelhope. Knap en denk ik ook best goed voor lichaam en geest.

@Loontje - hoop dat het bij jóu ook een plaatsje krijgt.

@Erith - jammer dat je nu net ziek bent. Hopelijk vandaag al beter om vanavond nog eeen beetje mee te feesten.

@Kwebbel, Krulletje - jullie? Alles goed hoop ik.

@minions - al weer 22 weken denk ik zo? Al over de helft!

@hier - vanochtend vroeg nekplooi gehad. Super mooi binnen de grenzen. Alles groeide goed n klopte waar t moest kloppen. Dus ik ben blij en opgelucht. De 1ste drie maanden zijn nu echt voorbij dus het mag nu. Ik ben ook super blij met jullie steun hier. Ik zag het in september/oktober echt niet meer zitten en ook de steun in deze eerste drie maanden is mij zeer welkom geweest. Het is fijn om te kunnen delen, en jullie weten ook hoe alles voelt. Dus dank jullie wel!

En nu dus een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2013 voor iedereen. Dikke knuffel Minimoon.

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier?
    Allemaal een goed 2013 toegewenst!!

@ Angelhope, fijn dat je rustig bent. En met 41 graden idd niet kunnen zwemmen is niet fijn. Hopelijk stopt het vloeien snel. En idd op naar een vruchtbaar 2013!!

@ Minimoon, fijn dat alles goed was!! Super en nu genieten!!

@ Hier het jaar minder goed begonnen. Had maandag veel buikpijn. Contact opgenomen met de VK. Kan dit nog van de medicatie van de MK zijn? Kon eigenlijk niet meer, voelde ook anders. Urine laten controleren, bleek een blaasonsteking. AB gekregen. Met oud en nieuw het hele huis vol. Maar flink aan de paracetamol gegaan. Bleef veel buikpijn houden ondanks 4 x 1000 mg paracetamol per dag. 1 jan naar de HA post. Hier heeft even een paasei van een HA gekeken. Extra pijnstilling gekregen en als de AB morgen niet aan zouden slaan moest ik met andere AB beginnen. Dus weer naar huis. Bleef veel buikpijn houden ondanks andere pijnmedicatie. 's Avonds overgegeven en het gevoel gekregen flauw te vallen. Opnieuw naar de HA post. Nu wel met een goede HA. Doorverwezen naar de Eerste Hulp. Hier is bloed afgenomen en echo's gehad en inwendig en uitwendig onderzoek gehad. Bleek er bloed in mijn buik te zitten wat het buikvlies prikkelt en wat zeer veel pijn doet. En er zat een cyste op mijn eierstok. Waarschijnlijk allemaal van de zwangerschap. Het zou ook nog kunnen dat er een BBZ zou zitten. Dus opgenomen in het ZH. Bleek het idd een cyste was en bloed in mijn buik. Inmiddels weer thuis met de nodige pijnstilling. Britt is bij de oma's logeren en ik kan het rustig aan doen. Heb al vanaf de MK gelopen met erge buikpijn en dan toch alles moeten doen dus ben erg blij met de rust. Flink bijgeslapen en nu rustig op de bank. Was wel erg gek om opgenomen te liggen in het zelfde ZH als waar je normaal werkt. Maar ja. Teamleider is ook geweest. Zag dat het echt niet goed was. Mag nu ook de tijd nemen om uit te zieken. Geen druk dus. Is wel fijn. Zou helaas willen dat het anders gelopen was. Maar helaas. Nu eerst maar opknappen en hopen dat de pijn snel verdwijnt want dat is erg vervelend. Dan merk je pas hoe veel je met je buikspieren doet. Meiden tot van de week!!

5. minimoon

minimoon Niet meer actief

Jeetje Loontje wat een verhaal. Blij dat het wel goed is onderzocht uiteindelijk en sat je nu kunt bijkomen. Maar wat naar dat je de hele feestdagen naast verdriet ook die pijn hebt gehad. Sterkte de komende dagen. Laat je lekker verwennen en veel tv kijken :)

Deel Deze Pagina