Wy hebben afgesproken met onszelf dat als we in januari niet zwanger zyn, we ermee naar de huisarts gaan....dat is dan ruim jaar na miskraam.kheb november positief getest en 2dec by echo erachter gekomen datt hartje niet klopte en groei gestopt was...dus tellen we vanaf daar....hopelijk houden we dat vol maar myn man is heerlijk nuchter dus ik verwacht datt wel lukt....vandaag was mn test weer wat donkerder maar niet knal...zo nog klussen en morgen wrs ook....vrijdag dagje niet en dan nog ff op vakantie keertje hihi.... Wanneer hebben jullie de eerste stappen genomen?? BYNA VAKANTIE:-D Truste dames tot morgen!!
Wij zijn na een jaar proberen naar de HA gegaan. Toen is alles gecontroleerd en was alles goed. Hierna werd ik vrij snel zwanger en toen kreeg ik een MK. Dit was in mei. Nu dus weer opnieuw bezig maar ik merk dat het aan me vreet dus nog maar een keer naar de gyn en kijken wat ze kunnen. Ben benieuwd. Ze zeggen ook jullie hebben al een kindje dus het moet gaan lukken. JA ja.....maar goed. Ga nu echt naar mijn bedje. Tot van de week!!
Ik snap dat het kan gaan vreten.je bent tog al best tijdje bezig!! Wy zyn vorig jaar juli gestopt met de pil.by myn man vreet het minder maar die is ook heel nuchter! Ik heb er soms meer moeite mee maar snap m wel.dus we wachten nog even af.de vk zei toen der tijd ook datt zomaar weer een jaar kon gaan duren....naja tis al byna jaar geleden....we hopen gwn nog voor januari zwanger te worden....zitten nu byna einde van vruchtbare periode...denk vandaag knaltest....we zullen zien.... Dames vandaag en morgen nog werken en dan hebben wy 3weken VAKANTIE:-D
Oh heerlijk dat je bijna vakantie hebt, Spannend! De mijne zit er bijna op, 6 weken lang, echt zo lekker. Hoop voor je dat je niet meer naar de gyn hoeft omdat je dan al zwanger bent! Loontje, ik geef je groot gelijk als je weer naar de gyn gaat. Wie weet kunnen ze toch wat voor je doen. Mijn afspraak met de gyn is dinsdag al. Ben heel benieuwd wat ze kunnen onderzoeken. Nog steeds ongi, maar verwacht dat dat dinsdag wel over is.
Kheb vandaag mn knaltest gehad.hopelijk morgen negatieve test.vanaf wanneer moet ik 1dpo tellen? Kbaal wel want dan is mn cyclus gwn weer langer dan dat ik hem ooit heb gehad...ik sla heel augustus met ongi gwn over.bizar!waar het aan ligt,geen idee....kheb nog maar 4ovutesten....ik hou denkk 4september als nod aan....nu alweer dag 19....welke dag zouden jullie als nod nemen of als testdag?iig voor my mn hele vakantie geen alcohol drinken:-/
Spannend, ik zou gewoon knaltest 14 dagen na je knaltest testen. Balen dat je cyclus deze ronde langer is! Ik heb vorige keer theunisbloemolie gebruikt. Mn cyclus was veel korter!! Maar lees weleens verhalen dat het kan leiden tot een miskraam. Heb het tot mn eisprong gebruikt, maar doordat ik idd een miskraam kreeg durf ik het nu niet meer te gebruiken. Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe mn lijf gaat reageren na mn eisprong. Na mn miskraam in februari was mn lijf namelijk erg van slag door de hormonen. Na mn eisprong had ik heel veel zwangerschapssymptomen, hopelijk heb ik dat deze keer niet. Is zo beroerd als je zo moe bent en het net lijkt of je weer zwanger bent, terwijl het gewoon een gevolg is van de miskraam.
Ik wil eigenlijk zo min mogelijk extra gebruiken zeg maar....ik slik wel foliumzuur van de c1000....dat slik ik al vanaf juli vorig jaar Ja je lichaam kan je erg voor de gek houden hè! Ik ervaar dat ook na mn eisprong....heb altyd aders op mn borsten dus daar kyk ik niet meer naar....nu sinds vorige en deze ronde dak grieperig voel rond eisprong....zeer vervelend!!!!
hey dames, vandaag weer mijn ovutest gedaan en zie foto! hij is wéér knal, net als gister! pff wordt er beetje gek van op dag 20...is nog niet eerder zo lang geweest...maja, ik neem nog 2 ovutesten mee op vakantie voor komend weekend en dan moet het maar mooi geweest zijn....afgelopen 3 dagen geklust...morgen nog een keer voor reserve, en de rest naar behoefte dan moet het wel voldoende zijn toch..... misschien dat ik nog reageer in mijn vakantie, maar wil het proberen zo min mogelijk te doen....maar weet niet of dit me lukt owja, en heb mn nagels weer ander kleurtje gegeven vind het mooi passen bij mn huid....
Hey dames, Alles goed met jullie? Hier heerlijk vakantie aan het vieren? Zo ontspannen en relaxed!! Egt super fyn! Was ik aan toe hihi.... Zaterdag voort laatst met tegenzin ovutest gedaan....had er eigenlijk weinig zin in, maar wilde ff laatste x doen....en hij was iets minder knal dan vrijdag....dus zit nu op 3dpo toch?? Voel me prima, lkkr ontspannen....zou dat nog effect kunnen hebben op een goede kans?? Dat relaxe gevoel tijdens wachtbankje??? Ik had zondag egt geen zin meer om te testen dus ook niet gedaan...ben er niet zoveel mee bezig gelukkig....tis zelfs zo erg dak te weinig foliumzuur tabletten mee op vakantie heb genomen, dus maar ff pakje scoren by de ah hier in de buurt haha....en kga zeker 1van komende dagen een doos druiven kopen,daar hek toch zo'n zin in!!!! Jullie weer aan het werk??
Hoi hoi, @ Spannend, je hebt goed weer uitgezocht voor je vakantie!! Heerlijk lekker genieten toch en idd niet te veel bezig zijn met zwanger worden. Hier ook op de wachtbank en ook van het weer aan het genieten. Heerlijk!! AL mag het van mij wel wat minder warm zeg maar. Leuke kleur nagellak heb je zeg. Ziet er echt vrolijk uit voor de vakantie!! Zijn jullie gewoon thuis of nog weg? Geniet nog lekker van je vakantie en ik zeg over een paar weken een knaltest. Hier ook hoop ik!!!
Loontje, zijn lkkr aant strand op vakantie hoe gaat het met jou? Ook vakantie? Wat voor werk doen jullie eigenlijk alsk vragen mag? Ik wel zelf in de gehandicaptenzorg bij een medisch kinderdagverblijf, weekenddagopvang en thuisondersteuning... Lkkr druk maar moet dan ook nog36u vullen..... Ik ben trouwens23 (3 september24) en ben vorig jaar1 april getrouwd met mijn man die afgelopen juni30 is geworden.... We zijn vorig jaar juli gestopt met de pil een zin dus nu inclusief miskraam meer dan jaar bezig.... Totaal 8 rondes omdak lange cycli heb een miskraam heb gehad.... Zo, heb ik mezelf meteen voorgesteld.... Haha
Lekker spannend aan het strand. Lekker genieten!! Ik werk als verpleegkundige op de Medium Care (onderdeel van de Intensive Care) in een ziekenhuis. Werk nog 32 uur. Ben 34 en vriendlief ook. Wij zijn niet getrouwd. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil en dus inclusief miskraam ook al meer als een jaar bezig. Al bijna 1.5 jaar. Jee dat klinkt al wel erg lang. Hoop maar dat het snel raak is. We zullen het zien. 3 sep naar de gyn. We zijn er toen al eens geweest en alles was goed dus ik weet niet wat ze dan kunnen. Ben benieuwd. Vanmiddag werken en morgen een nachtje. VAnmorgen de kleine al weggebracht en nu effe flink aan de poets. Moet ook gebeuren. Ach ja. Ben er vandoor. Tot van de week!!
Wat gaaf medium care! Lijkt me opzich ook wel heftig wat je allemaal ziet....of valt het mee? Dan werk je nog veel! Gaat dat goed met al een kleine?? Neeeeeeeeee, net licht roze by afvegen....4dagen na knal ovutest....kan tog niet mn menstruatie zyn hè......? Pff had dit niet verwacht....mja kunnen niks anders doen dan afwachten dus ga mezelf niet druk maken....maar jullie enig idee? Hier nog steeds alles relaxed:-D Hoe gaat het met de anderen??
Spannend, denk idd wat Beckje zegt. Heb het ook verschillende keren gehad. Loontje, vanaf maart is echt een vreselijk lange tijd. Je bent nu gewoon aan de beurt om zwanger te raken!! Ik ben leerkracht in het basisonderwijs. Ik werk 2 dagen en en heb 2 combigroepen. Nu deze week weer begonnen, na een vakantie van 6 weken. Gisteren bij de gyn geweest, over 2 maanden mag ik bloedprikken om te onderzoeken waardoor de mk-en komen. We gaan gewoon weer proberen deze ronde, ben ik over 2 maanden zwanger, dan maar geen onderzoek. Met het resultaat kunnen ze toch vaak niks. Alleen had ik gehoopt dat ik nu toch al bijna een eisprong zou krijgen, maar mn ovutest wordt alleen maar lichter. Ik test nog maar even door.
Hallo allemaal, @ Spannend, MC kan heftig zijn maar ook vaak rustig. Je ziet de dingen vaak aankomen en daardoor kun je vroeg handelen. Het is erg afwisselend want je krijgt echt allerlei ziektebeelden binnen. VAn ongelukken tot kraamvrouwen tot mensen met een grote operatie. Of mensen die heel lang slecht op de IC hebben gelegen en aan het opknappen zijn. Dan is het meer revalideren en blijven stimuleren enzo. 32 uur werken is goed te doen door de onregelmatige diensten. Ben zo in verhouding best veel thuis. Wil nog de IC opleiding gaan doen. Is nog een jaartje maar wil eerst een tweede en dan zien we wel verder. Dat roze afvegen lijkt me ook eerder een innesteling of ovulatiebloeding idd. Ben benieuwd over een week. Zag dat we evt op dezelfde dag kunnen testen. Spannend..... @ Kwebbel, balen dat je je ei niet kunt vinden. Hopelijk komt ie toch snel. Waarom mag je pas over 2 mnd bloed laten prikken?? Hoop voor je dat het niet meer nodig is ; ) . @ Hier vandaag een heel productief dagje gehad. Vanmorgen lekker met z'n 3en wezen zwemmen. Hierna Britt in bed gelegd en heel de zolder leeggemaakt en naar de stort gebracht. Had heel de zolder opgeruimd nl en er kon veel weg. En hierna nog naar poorten wezen kijken. En naar een nieuw bed voor Britt. Ze krijgt een grote meiden kamer. Dus veel gedaan. Morgen ga ik aan de volgende stap beginnen. Een kast leegmaken en kijken of ik deze in stukken naar de zolder kan transporteren. Ben benieuwd hoe ver ik kom. We zullen het zien maar vannacht eerst werken. Ga dan nu ook nog even mijn oogjes dicht doen. Meiden tot morgen!!
Werkse Loontje! Knap dat je zoveel doet op een dag terwijl je 's nachts moet werken. Wel lekker he, als er weer een heleboel zooi weggegooid is. Heb je al een leuk bed voor Britt gevonden? Ik mag pas over 2 maanden bloedprikken omdat m'n hormoonhuishouding nu nog niet normaal is. Daarom kan het pas 3 maanden na een miskraam.
Loontje, lekker veel gedaan vandaag lijkt me interessant mc! Ben zelf verpleegkundige dus ziekenhuis kriebelt wel! Werkse vanacht! En die onregelmatige diensten vond ik ook erg prettig nu sinds een maandje regelmatig aant werk maar moest int begin erg hard wennen!! Idd zelfde dag ongeveer.... Jij ging 3 september vóór de gyn testen tog? Ik ben 3 september jarig en ga 4 september testen alsk niet ongesteld word.... Dan ruim na mn nod... Kwebbel, lastig na zo'n miskraam hè! Mijn vk zei dat het zo weer een half jaar zou kunnen duren,,,, egt knudde voor een lichaam zo'n miskraam:x Leuk leerkracht! Ik werk ook weleens in school ondersteuning int bijzonder onderwijs... Leuk extraatje als zorg ondersteuner.... Wat was bij jou het resultaat van je licht roze bloeding die keren? Mijn buik is vandaag btj aant rommelen... Byzonder gevoel.... Kheb me toch partij jeukende ogen door de dag heen.... Vet irritant kheb geen hooikoorts....
Hey Spannend, oh wat leuk dat je af en toe ook in t onderwijs aan t werk bent. Grappig dat jij die onregelmatige diensten juist prettig vond. Mijn man zit bij de politie en die baalt soms flink van zn onregelmatigheid. Het is zeker een nadeel dat je lichaam zo overhoop is. Maar bij mij heeft het nooit een half jaar geduurd voor ik weer zwanger was. Echt zo super raar, gisteren zowat geen streep op mn ovutest en vandaag zijn ze ineens allebei even donker! Ik ga straks nog ff met een andere ovutest testen om te kijken of die ook positief is. Fijne dag!