Kwebbel, dat kan maar zo met je ovutesten.... Kan in één keer knal zyn! Nog andere geprobeerd? Dat word dan klussen vanavond of niet?? Zeker leuk int bijzonder onderwijs!! Met onregelmatige diensten had ik het idee meer en andere vrije tijd te hebben.... Whaa liepen net langs kruidvat en kon me gelukkig inhouden om een zw test te kopen.... Ik wil helemaal niet testen deze ronde omdat de afgelopen rondes steeds testte en daarna ongi werd.... Das zo funest voor je humeur die dag!!! Kben vandaag erg snel geïrriteerd, niet leuk!! Krijg er alleen maar snel discussie van Kheb geen bloeding oid meer gehad!! Snap er niks van.... Kga nu weer lkkr in mn hangmat boekje lezen..... Ben bijna jarig hihi
He dames, kom weer even kijken!! @ Kwebbel, had een leuk bed gezien bij de Ikea op internet maar viel erg tegen dus nog maar evne verder zoeken. En soms is onregelmatig werken ook niet handig maar ja het hoort erbij. Jippie, een posi ovutest, aan de slag jij!! @ Spannend, heb op dag 14 mijn een posi ovutest en dan heb ik ongever 14-15 dagen later mijn ongi. Zou das vanaf 29 aug kunnen testen. Ben de 30e vrij dus als er dan nog geen bruin verlies is ga ik testen en hoop ik vriendlief 's avonds verrassen. O hoop het zo. Zit net te bedenken dat ik dit dan doe door het shirtje aan te doen wat we al besteld hadden bij de miskraam. O spannend!! Begin ineens de kriebels te krijgen. We moeten eerst nog even geduld hebben! Ik heb nog 1 test liggen van de KV, geen meer van CB. Die heb ik opgebruikt en die ga ik pas weer kopen als die van de KV zwanger aangeeft. Luierze in je hangmatje!! Heerlijk. @ Hier vandaag een lekker dagje vrij. Vanmorgen even geshopt en dadelijk de kast leegruimen voor Britts nieuwe kamer. Schiet al op!! Ben ervandoor!!
Ik wil hier even zo af en toe meelezen, en evt tips of wat dan ook vragen.. Gister heb ik een miskraam gehad, heftig en t bloeden stopte maar niet, even later lag ik op spoed, en werd ik gelijk geholpen. gecurreteerd. Nu wilde ik vragen, is het normaal dat t bloeden nu al gestopt is? of moet ik me zorgen maken? vanaf wanneer kan je weer beginnen met ovu-testen?
Jeetje Krulletje wat heftig zeg. Na curratage is het volgens mij wel normaal dat het vloeien zo snel stopt. Ik heb geen idee wanneer je weer kunt beginnen met ovutesten. Vooral omdat je cyclus behoorlijk van slag kan zijn. Wij hebben de eerste maand zonder ovutesten gedaan. Mijn cyclus was gelukkig al snel weer normaal. Sterkte met het verwerken!!
Loontje, ok, ik heb mijn banner hier op zp ingesteld op 33 dagen geloof ik...vandaar dat hij over 4 dagen aangeeft...maar heb mijn knal ovutest op dag 20 gehad..dus later dan normaal...dus zou op dag 34 ongi moeten worden...dag 35 kunnen testen..maar ik wacht tot 38...omdat dan mn verjaardag voorbij is...hopelijk hou ik dat vol testen jullie niet samen? wij willen dat graag samen doen..vorige x ook gedaan..heb nu wel het idee om iets leuks voor hem te kopen alst zo ver is....weet alleen nog niet goed wat...Ideeën? Leuk om er zo over te denken he! Ik heb niet veel testjes meer liggen..geloof nog maar 1 of 2 van z&k....heb express nog niet bijgehaald..heb ook nog maar 3 ovutesten.... is het gelukt met het leegruimen van Britts kast? Krulletje, pff heftig zo met dat bloeden! Ik kan niet met je meepraten over de bloeding want bij mij was het lang niet zo heftig..maar het schijnt wel dat wanneer het er helemaal uit is zeg maar, het bloeden en krampen zo goed als stopt..dit was bij mij wel het geval...maar na curretage, geen idee sorry...en ovutesten..je kunt in principe weer beginnen..maar weet niet hoe je cyclus is??ik had ze gebruikt om te checken of ik eisprong had..en dat was gelukkig...het werkte dus weer...wel langere cyclus maar dat nam ik voor lief.....hoe voel je je nu? succes en sterkte met verwerken! en je mag hier altijd mee kletsen hoor!!!! hier nog steeds lekker relaxed op vakantie....ben al wel vanaf gisteravon in bed soms wat misselijk en vanavond met het ruiken van varkensvlees erger...maar is na het eten weg....komt af en toe opzetten....en heb last van mn onderrug, mn bovenbenen...allebei beetje vreemd gevoel...maja ik ga er niet te veel aan hangen, maar denk er daardoor wel aan....
Hoi hoi, Ik ben bang dat ik niet meer hoef te testen. Ik heb al wat bruinverlies al blijven wel de rest van de verschijnselen weg. Maar ik denk dat het wel door gaat zetten. Dus dan maar op naar de gyn. Ik wacht het nog maar even af. Ik heb de vorige keren ook alleen getest en toen de test onder de neus van mijn vriend geduwd. Was een hele leuke verrassing. Dus vandaar dat ik het maar weer zo doe. Hou jullie op de hoogte van het verdere verloop!! Spannend, klinkt wel goed maar ja je lichaam kan je voor de gek houden. Duim voor je!! Ben van za op zo nacht wel ziek geweest met overgeven enzo maar dat heeft vriendlief ook gehad dus ik denk een virusje of een bacterie. Inmiddels wel weer opgeknapt. Kast is leeg dus kan naar boven. Nu nog even tijd vinden . Moet vanmiddag werken dus ben er weer weg van!!
dag dames hier ben ik weer even. nadat het bloeden was gestopt is het zaterdag weer begonnen, en nu nog kleine druppeltjes iedere keer.. maar goed het kon 5 dagen duren en mag 10 dagen zij de gyn dus t was anders wel heel vroeg geweest. ik ga denk ook maar weer die testen kopen om eisprong tekijken.. ik dacht van t weekend had nog paar oude liggen doe s voor de grap.. wat denk je 2 knal ovu's dat kan toch helemaal niet..of zou dat kunnen dat t kindje al eerder is gestopt en mn lichaam toen al is gaan werken aan nieuwe cyclus of iets? heb er weinig verstand van.. maar misschien is dat mogelijk?..nu hebben we niet geklust nog vanwege bloed uiteraard.. maar goed.. dan zou t betekenen dat ik over ong 2 wk ongi zou gaan worden. (gezien andere cyclus had ik 2 weke na ei de ongi. voor ei was altijd 4 wk) had een cyclus van 6 wk. Ik hoop toch dat t niet heel lang op zich hoeft te wachten en mn lichaam gewoon weer normaal ga doen.
Loontje, NEE toch!!!! Heeft het verder doorgezet of is het nog niet veranderd? Geen bloed is moed zeggen ze toch!!!! heb je lekker gewerkt? Krulletje,het kan idd 5-10 dagen duren...bij mij is het op dinsdag (4 dagen na diagnose missed abortion) gestart het vloeien en was alles los gelaten die zondag erna....toen het laatste stolseltje was los gelaten, had ik zo goed als geen krampen meer en was mn bloedverlies ook zo goed als weg..... die knal ovulatie testen kunnen ook nog liggen aan je hcg van je vorige zwangerschap...dat blijft altijd nog een tijdje zitten geloof ik...dus daar zou ik me niet te erg aan vast houden.....over 2 weken zal dit al minder zijn waarschijnlijk...en anders gewoon even navragen bij je gyn of vk!! hopelijk is je cyclus weer snel de oude! hoe voel je je nu? Vandaag weer iets vreemds...zoiezo snel emo, kan niet tegen mn verlies bij spelletjes (nu nog minder dan normaal) en na het avondeten heb ik ineens een vieze bloedsmaak in mn mond...maar niets aan bloed te vinden...zo vies en niet leuk ook beetje die geur in mn neus..maja dat is niet constant aanwezig...die smaak nu al wel vanaf 19u....en heb een kapotte neus aan de binnenkant..erg vervelend ik heb mn banner even verzet...kga uit van een cyclus van 34 dagen..dat betekend dat ik over 5 dagen kan testen...maja ik hou het gewoon nog tot volgende week dinsdag.....dan is het in ieder geval ruim overtijd.....
Hoi hoi, Kom snel nog effe spieken. @ Krulletje, zal idd van het HCG zijn van je zwangerschap. Daar reageert een ovutest ook op. Het zal even afwachten zijn wat je lichaam gaat doen. Erg vervelend dat wachten hè? @ Spannend, het heeft nog niet doorgezet dus we wachten maar af. Ga uit van het slechtste. Spannend al die kwaaltjes. Hoop het voor je!! @ Hier lekker gewerkt. Best druk gehad. Zo dadelijk bedje slapen. Tot van de week meiden!
Loontje, hoe gaatt met je? Doorgezet of nog niks? Bij testen tog?? Hier nog niks... We hebben wel het idee dat mn borsten wat voller zyn mja kan ook dat we dat willen zien... Mn smaak in mn mond is nog niet weg... Heb af en tie alsk iets optil btj trekkingen in mn onderbuik en echt heel bizar.... Heb me tog veel zin in seks.... Echt stom!! Heb ik na mn eisprong niet zo extreem!!!!
Ja dat wachten.. pff duurt lang en t is nog mar zo kort geleden. maar goed.. heb de laatste tijd waat rare klachten dus vanmiddag hb geprikt die was 7.0 nu maandag even gesprekje met huisarts.. is de laatste maanden veel gebeurt.. (galblaasoperatie, miskraam) binnen 2 maand allebei. dus misschien zijn de rest van de klachten wel van de stress of iets. Ben alleen amar als te bang dat het erger is.. maar moet me misschien niet te druk maken.. en niet te veel google..afwachten maar.. misschien zegt de huisarts gelijk dat is stress..eerlijk gezegd hoop ik toch uitgebreid bloedtest, dan voor me zelf duidelijkheid.
Hallo dames, Mag ik me bij jullie clubje aansluiten? Ik heb in mei mijn tweede miskraam gehad en sinds die tijd houdt mijn lijf me ook steeds voor de gek. Het duurde maarliefst 2,5 maanden voor ik weer ongesteld werd en daarna heb ik regelmatig zwangerschapssymptomen gehad terwijl ik het duidelijk niet was, net als Kwebbel al schrijft. (ha Kwebbel, goed je hier weer te 'zien' ) Heel verwarrend en vervelend. Ondertussen doe ik hard mijn best om me niet meer gek te laten maken en er niet zo mee bezig te zijn, maar dat lukt me nog niet zo goed Deze ronde heb ik nog een extra verschijnsel dat ik eerder niet had: wittig slijmverlies sinds twee dagen. Ook zijn mijn borsten nu veel gevoeliger dan de vorige keren. Ik kan het gewoon niet helpen dat ik er weer hoop van krijg. Mijn hoofd zegt: laat je niet gek maken, ga ervanuit dat het niet zo is, mijn lijf zegt: JE BENT ZWANGER MUTS! Nou ja, nu maar gewoon mijn best doen om de tijd uit te zitten. En ik zou het fijn vinden om met jullie mee te kunnen delen. Gedeelde smart is halve smart, niet waar? Het is prettig om met mensen te kunnen praten die het begrijpen, in plaats van je te veroordelen. Nu maar hopen op een boel positieve testen voor ons allemaal!
Krulletje, 'helaas' ook welkom hier. Heftige tijd heb je achter de rug. Na mijn miskraam in februari had ik ook vage bloedingen tussendoor. Na de laatste miskraam alleen een heftige ongesteldheid van 2 weken. Tot nu toe geen rare bloedingen na mn ongi. Angelhope, welkom! Jij ook hier , gezellig dat je mee komt kletsen. Pff wat super frustrerend he, als het net lijkt of je weer zwanger bent! Hoop dat het ook echt zo is, maar had achteraf wel het idee dat het toch anders voelt als het PMS-klachten zijn. Ik zit nu 5 dagen na mn eisprong en heb tot nu toch nog geen klachten.... Hoop dat we snel met z'n allen zwanger zijn en elkaar moed in kunnen praten. Spannend, hoe is het met jou? Heb je al getest? En Loontje, al een testje gewaagd? Gisteren was mijn uitgerekende datum van de 2e miskraam. Ik vind deze periode wel moeilijk. Heb het op mn werk nu niet super naar mn zin en had anders nu (bijna) een kindje gehad. Hoop dat er snel betere tijden aankomen. Liefs Kwebbel
Ha Kwebbel, Tja, liever kwam ik je bij een wat positiever topic tegen, zwanger na miskraam ofzo Maar wie weet gaat dat binnenkort lukken. We houden moed he? Ik heb zelf nooit pms klachten gehad, helemaal niets. Bij al mijn zwangerschappen (1 goede en twee miskramen) had ik al na een dag of twee na de eisprong heel duidelijke symptomen, en bleek ik dus ook inderdaad zwanger te zijn. Maar sinds die miskramen heb ik iedere keer weer die duidelijke symptomen, en ben ik helaas dus niet zwanger Heel verdrietig. Ik vind het best zwaar zo. Nu dus inmiddels weer een week na mijn eisprong. Inderdaad, een dag erna weer symptomen, maar ik probeer er niet meer in te geloven. Al heb ik er nu twee symptomen bij die ik in de eerdere rondes niet had, en ook zijn mijn borsten nu nog veel gevoeliger dan de vorige keren. Hoe hard ik het ook probeer, het lukt me gewoon niet om mijn hoofd koel te houden en hoop te krijgen. Tja, en dan komt die klap van de negatieve test straks weer zo heel hard aan he? Nou ja, vooral doorgaan zullen we maar zeggen he? Ik hoop voor iedereen hier in dit topic dat we elkaar heel snel weer allemaal tegenmogen komen in een 'ik ben zwanger' achtig topic
Hey dames!! Angelhope, welkom! Pff 2 miskramen lijkt me echt zwaar!!! En inderdaad met veel kwaaltjes komt de klap van negatief hard aan! Dat is ook mijn ervaring! Heb afgelopen 2 cycli zw test gedaan en werd die dag ongi... Zwaar frustrerend!! Daarom wil ik deze ronde eigenlijk NIET testen.... Mja..... Wanner ga jij testen?? Kwebbel, sinds gister of eergisteren zyn mn tepels wat gevoeliger vooral s middags.... En gister had ik weinig gegeten en moest ik echt ff wat eten want werd gwn niet lkkr nou dat heb ik echt zeer weinig.... En heb spierpijn in mn bovenbenen mja dat kan ook door het afbreken van alles op de camping zyn.... En mn onderrug is erg gevoelig..... Mja daar kan ik ook niks van denken natuurlijk..... Dus tis afwachten.... Mja wil op zn vroegst pas zondag of maandag op mn verjaardag testen.... We zin wel btj van bijgeloof hihi want vorige zwangerschap op de verjaardag van mn schoonmoeder op zondag getest en komende zondag is mn zusje jarig dus zou gaaf zin maar maandag ben ik jarig en alsk dan nog niet ongi ben ist wel grote kans datt raak kan zyn..... Kheb nog maar 1 zw test dus niet m sparen hihi ik weet het nog niet wanneer ik hem ga gebruiken..... Wij zyn in ieder geval weer thuis van de camping... We komen gister droog inpakken en vandaag en morgen gaven ze minder weer aan dus hebben we nu droog in kunnen pakken in plaats van zaterdag misschien wel nat..... Nu zin we 1.5 week weg geweest in plaats van2.... Maar stiekem ok wel weer lekker om terug te zyn... Misschien morgen naar de efteling en we hebben nog 1.5 week thuis heerlijk! Loontje, heb jij al duidelijkheid???
hey dames, nou hier vandaag weinig nieuws, maar wilde even komen kletsen.....hihi....weinig verandering....heb niet veel gegeten vandaag en het vietnamese eten was ook lang niet evenveel als dat ik normaal eet....maja ik heb vaker voor mn menstruatie zulke dagen dat ik minder lust....sommige dingen ruiken echt vies..maja...en mn (.)(.)....vandaag erg gevoelig...Dit nu voor de 2e dag...Maar vandaag wel erger...lijken soms wat te branden en worden snel stijf...kan niet goed mn bh aan..in het begin echt wennen maar daarna voel ik het niet meer omdat ik dan aan die bh gewent ben...maar als ik dan weer iets of wat aanstoot voel ik ze weer....kan ook maar moeilijk met mn armen over elkaar zitten omdat dit gevoelig is....nu maar ff geen bh aan....pff zelfs een tshirtje voel ik erop....maja ook dat kan voor mn menstruatie zijn...al zei mn mannetje vandaag: je hebt dat nog niet zo gehad toch?....ze zeggen dat ze er minder mee bezig zijn, maar ondertussen he hoe gaat het verder met jullie? Loontje, ik ben zeer benieuwd naar jou!!!!
Dag dames.. hoe gaat het hier? ik hoop idd dat we elkaar ook snel mogen zien, bij zwanger na een miskraam.. nu een week geleden alweer..toch vliegt de tijd wel. k ben gister proberen te werken 5 uur, maar na 2,5 uur was ik zo slap als een vaatdoek. uiteindelijk ben ik na 4 uur naar huis gegaan. viel niet mee (ouderenzorg), dat vraagt toch wel veel van je. heb af en toe ok nog last van zweverigheid.. en spierpijn of iets.. of dat er allemaal bij hoort?? ik weet het niet. maandag gesprekje huisarts.. misschien wel spanning we zullen wel zien. al het maar niet iets geks is....afwachten..is soms moeilijk. hele dag je hoofd die blijft malen. k hoop zo dat mn cyclus beetje normaal blijft doen althans wat voor mij "normaal"is haha..
Ha Spannend, Voor jou wordt het nu echt weer spannend! Wanneer ga je testen? Ben je daar al uit? (of heb ik er overheen gelezen?) Ik kan pas over 6 dagen testen. Banner zegt 7 maar die zit er een dagje naast. Ik wil gaan proberen zeker tot mijn nod vol te houden volgende week donderdag, als het lukt misschien zelfs tot vrijdag. Maar als ik dan nog niet ongesteld ben, dan wil ik vrijdag uiterlijk testen. Vooral ook omdat het weekend wat praktische bezwaren heeft om te testen. Maar goed, voor hetzelfde geld heb ik het op woensdag al gedaan, of nog eerder Ik ga constant heen en weer tussen het gevoel van: 'shit, ik geloof toch niet dat het raak is hoor', tot 'nou als dit geen innestellingskrampen zijn, dan weet ik het niet meer', tot: 'denk aan de laatste twee cyclussen, die teleurstelling wil je toch niet meer?'. En zo maar door En ondertussen doe ik alles wat ik maar kan doen: granaatappelsap drinken, half aspirientje per dag slikken, gezond leven, eten en drinken, proberen zoveel mogelijk stress te vermijden , en verder natuurlijk hopen, bidden en smeken dat het deze keer raak mag zijn Ik hoop het zo, voor ons allemaal! En Krulletje, veel sterkte meid. Het valt allemaal niet mee, is echt heel heftig. Geef jezelf de tijd om te herstellen, lichamelijk en geestelijk. Ik hoop met je mee dat je cyclus snel weer zal herstellen en back to normal is zodat je weer kunt gaan vooruit kijken naar een hoopvolle toekomst in plaats van alleen maar terugkijken naar wat je nu moet missen... In ieder geval ben je hier met mensen die weten wat je hebt meegemaakt en met je mee kunnen voelen. Dat helpt een boel, vind je niet?
HOi meiden, @ Angelhope, welkom hier!! 2 mk dat is zeker niet mis zeg. Fijn hè, is dat dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Wordt er ook een beetje gek van. En het delen hier scheelt idd. @ Kwebbel, hoe is het met je? Kun je het allemaal verwerken? @ Spannend, spannend hoor. Hoop dat je posi test. Hier is testen niet meer nodig. Ben ongi geworden. Het leek eerst niet door te zetten en is ook echt veel minder als normaal maar wel vers bloed zij het zonder stolsels ofzo. Heb dit normaal eigenlijk wel. Het is eigenlijk heel anders als anders. Maar ja. Wel met vers bloed dus zal het maar beschouwen als mijn ongi. @ Krulletje, rustig aan doen hoor. Ik ben 2 weken thuis geweest na mijn MK. Werk in het ZH als vpk. Ons werk is lichamelijk gewoon zwaar. Je lichaam moet toch ook ontzwangeren. @ Hier dus een vreemde ongi. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Heb ook flink veel steken in mijn buik. Heb ik nooit. Heb normaal altijd een zwaar gevoel maar geen steken. Moet maandag naar de gyn dus we gaan het daar maar eens vragen. Meiden wij gaan naar ronde 16 ofzo. Ben het vertrouwen wel een beetje kwijt zeg maar. Maar even de gyn afwachten. Houd jullie op de hoogte.
Krulletje, wij gaan ons zeker treffen bij zwanger na een miskraam! is het niet nu, is het wel over een tijdje...toch?! tijd vliegt hè....knap dat je bent gaan werken..vooral in de ouderenzorg...dat is niet heel makkelijk na zo'n bijzonderheid!je moet wel op jezelf letten he!!!! weten collega's het van je miskraam? hoe voel je je nu? Angelhope, morgen kán ik testen....dag 35...maar ik ga op zn vroegst zondag pas testen....en als ik me zo rustig voel als nu, kan ik het wel rekken tot na mn verjaardag (ben maandag jarig)...dus is inderdaad spannend..maar ben er niet overuit wanneer dus precies maar wil morgen eerst afwachten zoiezo....voor jou ook spannend komende week! haha praktische bezwaren..dat vind ik een goeie hihi...ga je weekendje weg? *ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag altijd alles weten Ik herken dat gevoel wat je beschrijft...Al merk ik dat je daar wel rustiger in wordt! Tenminste ik....Maar vooral teleurstellingen wil je gewoon niet meer...dat is ook zeeeeeer herkenbaar!!! Half aspirientje per dag slikken? Dat heb ik nog nooit gehoord....Dan doe je meer dan ik hihi...Ik laat wel de gerookte zalm, sushi en alcohol staan....Verder lust ik de laatste dagen voor mn menstruatie vaak niet veel meer.... We zullen denk ik allemaal wel met je mee bidden, hopen en smeken dat het deze keer raak mag zijn Loontje, wat balen dat je ongi bent geworden..is het nog steeds niet zo veel als normaal? heb je niet nog extra getest? misschien is het een ander soort bloeding...je hoort ook weleens dat mensen die zwanger zijn ook bloed verliezen hè....zou dat niet kunnen als het minder dan normaal is? Vervelend die steken in je buik Ben benieuwd wat de gynaecoloog maandag gaat zeggen....Ronde 16.... Ik zeg: RESPECT!!!! Na hoeveel rondes waren jullie ook alweer naar het ziekenhuis naar de gyn gegaan? (sorry als ik er overheen heb gelezen)....Ik snap dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent....Maar kop op meid, wie weet heeft de gyn maandag een oplossing en is het zo raak bij jullie!!!! TOI TOI TOI Hier gaat het zijn gangetje...Vandaag lekker afleiding gehad....Vanmiddag met mn zusje gaan lunchen en hebben we mn nagels gelakt met de methode: water marble...Erg grappig om te zien...Maar wat een tijd gaat daarin zitten...Het geeft wel een leuk effect!!!! Mn zusje is heel de middag geweest....Erg leuk en eind van de middag ben ik naar mn mannetje gegaan, hij was de mozaieken aan het prikken voor komend weekend...Het is bij ons fruitcorso in Tiel..De muziekvereniging doet daar ook aan mee...Hebben een mozaiek gelegd en volgend weekend moeten we mee lopen in de stoet van fruitcorso.... www.fruitcorso.nl moeten jullie maar eens spieken nja, en ik ben net een half uurtje thuis.... hondjes uitgelaten en nu met de hondjeso p de bank tvoh kijken.... hier trouwens nog geen ongi...al had ik net bij afvegen iets helder rode stipjes...maar kan ook zijn dat ik te hard heb afgeveegd ofzo...of datt te droog was en ik te hard heb gedrukt ofzo..sorry voor de details...het is geen ongi in ieder geval...maar kan natuurlijk hierdoor morgen wel gewoon komen...we zullen het zien...zoals ik al had getypt wil ik morgen zoiezo niet testen omdat het me vaker is overkomen dat de dag dat ik geteest heb, ik alsnog ongesteld werd...dus dat wil ik eigenlijk niet meer..heb ook nog maar 1 zwtest liggen en die wil ik sparen....zondag is mijn zusje jarig..vorige zw op zondag getest en toen was mn schoonmoeder jarig en dat was een positieve test dus zou bijgelovig zijn om zondag te testen hihi wie weet..en anders til ik het naar 4 september dinsdag, dag na mn verjaardag...mn mannetje wil niet graag op mn verjaardag testen om teleurstelling te voorkomen....mn tepels blijven gevoelig..en hoef niet veel te eten vandaag...hoewel me dit niet is gelukt vandaag...met mn zusje lunchen werd een vet groot bord sla..maja kan dat niet laten staan als ik geen dingen wil laten denken, aangezien zij ook weet dat we weer zwanger willen worden...en vanavond bij de mozaieken was er een potie kapsalon gehaald (met allemaal "troep" erin hihi)...Ik had na een kwart eigenlijk al genoeg, maja ik kon het daar ook niet laten staan omdat ik het normaal ook gewoon opeet....beetje lastig dus...maar heb hem opgekregen en was best lekker....vanavond wel enorm veel dorst...en zit dan ook al snel op cola light..maja dat moet ook minder alsk zwanger zou zijn....verder eigenlijk weinig last van iets....vind dat wel beetje vreemd.....dus we zullen zien...zal me niets verbazen als ik gewoon ongesteld ga worden... dit weekend weer druk weekendje..heerlijk hihi....morgen overdag boodschappen doen, huisje poetsen, wasje draaien...savonds hebben we de prijsuitreiking van de mozaieken...zondag is mnz usje dan jarig en gaan we smiddags heen..eten daar savonds en dan dag daarna ben ik alweer jarig komt mn schoonmoeder smiddags gaan we bij de mozaieken kijken en dan savonds komt de andere visite en dan is het alweer dinsdag hihi...Of ik ben al paar dagen ongesteld, of ik moet testen dinsdag.... druk druk druk heerlijk deze keer hihi.... jullie nog plannen het weekend??