alweer 8 maanden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door spannend22, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hey dames..

Op mijn werk weten ze van mn miskraam..omdat ik bij 6 weke al zo gegroeid was, hebben we het met 8 weken (na die goed echo) tegen "iederen" verteld. ik moest positiekleren aan kon niets anders meer aan. dus ja iedereen wist het.. dat is soms het frusterende.

vandaag weer ff 3 uurtjes gewerkt.. komt er bezoek bij bewoner.. en zegt mn collega net, ga jij mar ff rustig zitten dan ga ik met andere collega die zware bewoner wel doen.. waarop de bezoek zegt.. o hoezoo... ben jij zwanger ofzo:( grrrr wat een nare gedoe was t ff. komt dat hard aan zeg.

spannend@ ja zeker... !!! we gaan "snel" naar dat topic toe;)..De hcg is volgens mij echt al helemaal weg. (testjes zeggen t tenminste..) nu hopelijk dat de ovu testen beter gaan worden. T is misschien heel raar, maar toch hoop ik dat t deze maand of volgende maand toch raak mag zijn..ben er zo mee bezig dat is eigenlijk niet goed.. maar ja.. dr van af kom ik ook niet;)

t weekend@ nou eigenlijk niet veel plannen... oja k wil nog een konijntje kopen.. manlief wilde eerst niet.. maar hij heeft toch toegegeven:) vond het op zicht toch wel leuk haha.. van de week kwam hij thuis met konijnenhok:p..alvast voor mn verjaardag volgende week vrijdag.. en de konijn zou k van de kinders krijgen...ben gelijk in mn sas. mannetje is de dag voor mij jarig...haha iemand nog iedeetjes kwa cadeau's???

angelhope@ ja idd. dat helpt zeker, dat je zo toch wel je "ei" kwijt kan. vandaag op werk sprak k mn collega, die t ook heeft meegemaakt. ze zei nog.. normaal zeggen mensen die t niet weten wat t is al gauw van a joh volgende keer beter of je bent nog jong dus t kan nog..maar daar heb je niets aan, ze zegt omdat ik het zelf ook heb meegemaakt, doet t me nu ook gewoon verdriet, omdat k kweet wat t is. zo lief die collega.

fijn weekend dames.. en hoop en duim voor je spannend dat je positieve test mag hebben.

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Hey dames hier even ego berichtje....
    Khad vanochtend egt ongikrampen dus ik dacht dak wel ongesteld zou worden....dit trok na paar uurtjes weg....tot nu toe niks meer gevoeld als alleen btj gevoelige soort trekkerige onderbuik.... Ik durf morgen egt niet te testen....stel dat ik weer na de zw test ongesteld word...pff weer die teleurstelling en dat wil ik eigenlijk niet meer.... HELLUP!!!!!

Sorry voor dit ego berichtje.... Kga weer verder met de was en de tuin:-D

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whaa, is weer erg spannend, Spannend!
    Ben heel benieuwd naar je testje!

Oh wat naar dat je zo'n opmerking kreeg Krulletje, komt dan hard aan he?!
    Bij mij vroeg een keer iemand, hoe oud is jullie zoontje? Dus ik zei zn leeftijd, zegt ze: 'Oh dan wordt het tijd voor een 2e!' Terwijl wij net een mk hadden gehad. Dus mn man zei toen, ja dat willen we ook graag, maar we hebben helaas net een miskraam gehad.
    Oeh wat voelde zij zich toen lullig.

Angelhope, ik heb nu precies hetzelfde als jij.
    Weer allemaal kwaaltjes, maar ik herken ze precies van na mn vorige miskraam.
    Vannacht sliep ik heel slecht door de hormonen. Erg hongergevoel als ik niet op tijd eet en spierpijn in mn buik.
    Eigenlijk weet ik dus al dat ik niet zwanger ben omdat ik dit herken.
    Maar dit soort symptomen heb ik ook gehad toen ik ongeveer 3 weken zwanger was.
    Dus stiekem hou je dan toch hoop.

Loontje, heeft je ongi al goed doorgezet? Wel fijn dat je maandag naar de gyn mag. Succes gewenst voor maandag!

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Erg he soms die opmerkingen van mensen, kan er soms slecht tegen. idd mn zwager doet ook altijd zo hij zei nadat de jongste net geboren was al van wanneer komt de 4e? echt zo naar zulke opmerkingen, je hebt zulke dingen niet zelf in de hand he.

Spannend@ hoe is het bij jou? nog getest?

vandaag ovutest geprobeert, ik weet t veel te vroeg natuurlijk, omo wit..maar goed, wil graag mn ei opsporen..

Morgen huisarts toe@ ben best wel beetje bang..maar wil duidelijkheid.. had trouwens met plassen ok behoorlijk troebel urine...kan dat nog te maken hebben met hormonen na de miskraam? zowiezo heel t lijstje met "vage" klachten maar eens voorleggen aan de HA.

5. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe was het bij de huisarts Krulletje?

Vandaag ben ik 4 dagen te vroeg ongesteld geworden.
    Maar mn symptomen gaan niet weg.
    Vorige keer verdwenen die toen ik ongesteld werd.
    Ben benieuwd hoe dit afloopt.

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Spannend, gefeliciteerd met je verjaardag!! En heb je al getest?? Ben nieuwsgierig!!

@ Krulletje, ja die opmerkingen kunnen zeker hard aankomen al zijn ze vast niet zo bedoeld. Maar het doet idd wel zeer. Hoe was het bij de HA?

@ Kwebbel, jee wat vreemd allemaal. Mijn lichaam verzint ook iedere maand weer iets anders. Hoop voor je dat het raak is!!

@ Hier heeft mijn ongi gewoon doorgezet. Dus vandaag op naar de gyn. Die kan eigenlijk weinig anders zeggen als afwachten en geduld hebben. Vooral omdat ik nu weer zwanger ben geweest. Dan begint de teller eigenlijk weer op 0 dus start je weer in ronde 1. Als ik volgend jaar april nog niet zwanger ben mag ik terugkomen. Had het eigenlijk al wel verwacht. Ben natuurlijk niet gek. Maar het is wel even balen. Het blijkt wel weer wat voor wonder het is om zwanger te worden. Maar goed. De ovutesten liggen al weer klaar en ik hoop maar dat mijn pendels uitkomen. Ga zo bedje slapen. Tot van de week!!

7. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    #67 Kwebbel, 4 sep 2012
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
    Spannend, heb je al getest?!!!

Loon, ik vind het wel balen voor je dat een gyn niet gewoon kijkt hoe lang je onderweg bent!! Zwanger worden en blijven is zeker een wonder. Ik hoop zo voor je dat het deze ronde wel raak is!

Hier heel erg last van mn darmen. Op mijn buik liggen voelt beroerd.
    Mn man is uit bed gegaan met ons zoontje, maar mij lukt het niet om uit te slapen.:(

8. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Spannend22: ik zit met spanning mee te lezen, ik duim voor je dat je zwanger bent!!!

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames.;)

ben ik weer..

Gister idd huisarts geweest. ff gepraat. dr is veel gebeurt met me de afgelopen tijd, moet me lichaam rust gunnen zei ze, en dat ik liefdevoller voor me zelf moest zijn.. en k echt niet aan wat ernstigs moet denken... (pff ben er zo bang voor, ben nog mar 24, maar toch t kan altijd.. mn pa is overleden aan kanker, toen ik 15 was...en als je dan mar iets voelt, denk je gelijk het ergste)..
    moest urine inleveren voor zekerheid..ik vanmorgen gedaan, daar werd op t eerste gezicht geen afwijkingen aan gevonden. Omdat ik toch wat klachten had, moest t op kweek, dat hoor ik dus morgen.

misschien zal t wel spanning en stress allemaal zijn die klachten..maar goed zie dat maar eens aan de kant te schuiven. tzijn dr nog al aardig wat..

Vanmiddag 2 verstandskiezen getrokken:(..ook nog ff lekker pijn dr bij.. haha zit me ff niet mee, maar goed hoop nu dat k overal vanaf ben, hopelijk goede uitslagmorgen en dan probere mn rust te gaan pakken.

morge boodschapjes in huis halen haha.. donderdag mannetje jarig, vrijdag ik drukke boel dus.

vanavond mannetje konijntje gehaald.. (wilde ik zograag hah wist niets te vrage voor verjaardag, dacht eerst voor zoontje verjaardag, maar goed waarom niet die van mezelf:p.. hok hadie vorige week al gekocht.. en nou t juiste konijtnje:p donkerbruin hangoortje.. zooo lief:D....

Spannend@ hoe is t bij jou?? ben benieuwd of je nog getest heb

10. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier lijkt het ook weer mis te gaan, nu drie dagen bruinverlies met slijm en af een toe een klein beetje helder bloed gehad, precies hetzelfde als vorige maand :( Het heeft nog niet echt helemaal doorgezet, maar ik heb niet veel hoop meer op deze ronde.

Ik vind het zo zwaar! Al die zwangerschapssymptomen twee weken lang, er toch gewoon steeds meer van overtuigd raken dat het echt wel raak MOET zijn. Dan komt de klap zoveel harder aan dan wanneer je al wel doorhad dat het niet raak was he? :(

Nou ja, kop op, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Willen jullie me proberen te helpen er dit keer iets rustiger onder te blijven? Blijkbaar lukt me dat in mijn eentje niet zo ;) Ik wil er proberen wat minder mee bezig te zijn. Ben ook van plan minder op deze website rond te kijken (alleen dit topic wil ik wel bijhouden natuurlijk :D)

Spannend, je houdt ons allemaal wel in spanning zeg, heb je al getest?

He Kwebbel, we zitten weer in hetzelfde schuitje he meid? Zullen we een afspraak maken voor volgende maand in een nieuw topic? ;)

Krulletje, heb je je ei al kunnen ontdekken? Ook altijd lastig die spanning he? Te vroeg testen kost veel geld, maar te laat testen kost je misschien een hele maand. Ik vind het altijd lastig en stressvol. Succes meid!

Loontje, balen zeg dat je zo in onzekerheid moet zitten. Maar inderdaad, je bent nog hardstikke jong en hebt nog veel tijd. (bij mij begint de 'window of oportunity' behoorlijk te sluiten :(

Nou meiden, ik zeg tegen ons allemaal: kop op, vooral doorgaan, er komen betere tijden! We zijn weer een maandje dichterbij de zwangerschap :)

11. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    #71 Angelhope, 6 sep 2012
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
    Hmmm, gisteren de hele dag geen bruinverlies of bloedverlies. Mijn symptomen worden wel steeds minder. :(

Wel steeds een menstruatie gevoel. Ik schommel de hele dag heen en weer tussen: 'nee, hoor, daar komt het' :(, en 'zou het misschien toch nog kunnen?' :(

Ik durf er niet op te hopen. Ik durf ook niet meer (eerder) te testen. Misschien durf ik helemaal niet meer te testen tot ver na mijn nod. Ik geloof niet dat ik nog een keer zo'n omo witte test kan handelen ;).

Afwachten dus maar.

Hoe is het bij jou nu Kwebbel?

12. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee, balen! Nu toch weer bruin/oud rozig slijm :(

He wat is dit toch rot en zwaar! :x

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat super balen Angelhope!
    Bij mij heeft het ook doorgezet. Maar het heeft voor mij ook voordelen.
    Wij gaan in de herfstvakantie op vakantie naar Turkije.
    Aangezien mn miskramen alle keren een vakantie verpestten, heb ik nu minder kans dat het nog een keer tijdens of voor een vakantie gebeurd.
    Verder had ik altijd lange cyclussen van 35 tot 40 dagen en nu 28 jippie!!
    Ik zie liever ook geen witte testen.
    Nou volgende ronde met zn allen naar een nieuw topic in de zwanger clubs.

Krulletje, heb je de uitslag van de dokter al??

Spannend, waar ben je?

14. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    #74 Kwebbel, 6 sep 2012
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
    Hey meiden,

Ik kreeg net een heel leuk bericht!
    1 van ons in dit topic had een hele mooie test.
    Ze wil niet dat iedereen mee kan lezen, maar als t goed is komen jullie er zelf wel uit als je even puzzelt, haha. Zo niet, dan mag je pb-en hoor!
    Meis, gefeliciteerd!

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Als ik mag raden.....Gefeliciteerd!!! Super hoor dat wij allemaal maar mogen volgen!!

16. minimoon

minimoon Niet meer actief

Hoi,

Ik heb al eventjes meegelezen en wilde toch even meepraten. Ik heb in april met 10 weken een missed abortion gehad, na ong in ronde 10 zwanger te zijn geraakt. Nu zijn we al weer in ronde 7 sinds de miskraam en .... Het duurt. Iedere maand probeer ik er niet mee bezig te zijn, maar dat lukt niet goed. We hebben al een dochter, van bijna drie en een half, dus we weten dat t kan.... Maar soms ga ik er aan twijfelen.

Veel succes voor iedereen in een volgende ronde en natuurlijk ook plakbeebs gewenst!

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ben benieuwd wie het is;)

haha..
    minimoon@ pfff erg he dat wachten...Hoop dat je snel zwanger mag raken.

Hier@ Vandaag jarig!!!! hahah gister mn mannetje jarig en zijn saampjes gister weze uit eten:D.. alhoewel t toch dubbel is houden we t wel..
    Nog geen ei kunnen ontdekken. k zit nu ok net pas 2 wk na miskraam dus denk t ook nog wel ff duurt.. blijf ook enorm veel last houden van pijnlijke spieren/aders. iedereen zegt spanning, maar ik heb mn vraagtekens. k weet ok niet wat k ermee moet.. volgende week weer ff langs huisarts en vraag k denk bloed test.. Urine kweek was niets te zien. weet niet in hoeverre ze dit kijken, maar goed dat was al wel positief natuurlijk.

Iedereen veel succes, en ik hoop dat er spoedig meer mogen volgen met Postief!!!! resultaat;)

Fijne dag all.

18. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Hoe is het met iedereen??
    Krulletje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier alweer 8 dagen ongi, nou ja als het maar op tijd stopt en we kunnen klussen voor de eisprong.
    Hoop alleen dat ik de volgende ronde niet zo'n last heb van PMS-klachten, want ben net weer een beetje bijgeslapen.

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hoop voor jou het snel mag lukken!!

dank je.. hier verder rustig.. nog steeds rare klachten, morge bloed prikken.. ben zo benieuwd/angstig.. als k maar neits geks heb..

Truste iedereen!!

20. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik dacht: ik laat ook maar eens even weer wat van me horen, al heb ik weinig te melden. Heb in een mega dip gezeten de afgelopen dagen, maar nu heb ik mijzelf weer bij de kladden gevat, en moet ik weer door :(. Hopelijk krijg ik gauw mijn ei en kunnen we voor de volgende ronde aan de slag. :)

Krulletje, ik zou me niet al te ongerust maken als ik jou was hoor, bij mij duurde het maarliefst 2,5 maanden voor ik weer ongesteld werd en 3 maanden voor ik voor het eerst weer mijn ei ontdekte. Ik zeg dit niet om je verdrietig te maken, maar om aan te geven dat het helemaal niet hoeft te betekenen dat er iets mis is met je. Zomaar ineens kun je je ei weer gaan ontdekken. Ik hoop voor je dat dat heel gauw zal gebeuren. Dat afwachten in onzekerheid of je lijf weer back to normal is, valt niet mee he? Sterkte meid! :)

Kwebbel, hoe gaat het bij jou? Is je ongesteldheid al over inmiddels? Lekker een vakantie in het vooruitzicht, lijkt me sowieso een goed iets. Misschien kun je het dan allemaal een beetje meer loslaten en ontspannen. Ik wou dat ik een vakantie in het vooruitzicht had, maar voorlopig nog lang niet jammer genoeg. :(

Ha Minimoon, welkom bij ons clubje. Wij hebben rond dezelfde tijd een miskraam gekregen, en onze jongens zijn ook 3,5 jaar :). Hopelijk hebben we binnenkort allemaal positieve berichten hier, dat zou toch mooi zijn he?

Nou, ik ga maar rustig wachten tot mijn ei komt, en daarna weer op het wachtbankje. Ik hoop dat ik dit keer mijn hoofd koel kan houden en niet op alle symptomen ga zitten letten. Tot nu toe schreef ik elke dag precies op hoe en wat, maar dat wil ik deze ronde dus niet meer gaan doen. Het enige wat ik wil opschrijven is de symptomen van rond mijn ei, om mijn cyclus goed in kaart te brengen. Maar niet meer daarna al die mogelijke zwangerschapssymptomen, want dan word ik echt helemaal gek. Nu is al drie keer gebleken dat ik daar toch geen wijs meer van kan worden. Sinds die miskramen van mij lijkt mijn lijf gewoon helemaal anders in elkaar te steken. Dus hopelijk lukt het me het allemaal te negeren en gewoon braaf af te wachten tot mijn ongesteldheid of een paar dagen na NOD ;)

Succes voor ons allemaal :D

Deel Deze Pagina