Hoi hoi, @ Mini ons, het is goed om te lezen dat het ook goed kan lopen. Hoop voor ons allemaal dat we jou gewoon snel mogen volgen. Hoop voor je dat de klachtjes snel zakken maar ach ja het is voor een goed doel toch? @ Angelhope, jee wat balen ook een vals posi test. Even lekker uitgehuild en nu er weer tegen aan. Hier gaat het ook zo iedere maand eigenlijk. De ene maand gaat beter als de andere. Heb me nu ook voorgenomen om er minder mee bezig te zijn. En heb me bedacht dat ik mezelf nog tot eind volgend jaar geef dus dat er nog kansen genoeg zijn. Maar ja, het duurt allemaal lang hè? @ Minimoon, hier wordt de babykamer ook anders als van e voren gedacht. De kommode en de kast gaan mee naar de nieuwe kamer en we kopen pas een andere kast voor Britt als ik zwanger mocht zijn en alles goed is. Kast is tenslotte ook zo gekocht. Is wel een fijn idee. @ Krulletje, nou daar ben je ook klaar mee met zo'n antwoord. Idd maar even aan de gyn vragen. Ben benieuwd. @ Hier, van het weekend starten we weer met klussen en dan ook omdat we een keer een weekend lekker samen hebben en niet weg hoeven enzo. Dat is echt wel 8 weken geleden ofzo. Heerlijk. Heb er ook echt zin. Gaan ook Britt's kamer in orde maken. Een lekker weekend voor de boeg dus. Meiden, zie jullie na het weekend!! Fijn weekend allemaal!!
He allemaal, Dank voor de lieve woorden weer. Het gaat al weer beter- zoals altijd als ong even bezig is of voorbij is. Vinden jullie niet? Dan ga je toch weer denken aan ei, en mogelijkheden etc. Deze maand ga ik geen ovutesten gebruiken wat ben toch weg. Is wel ons 12 jarig jubileum net voor vruchtbare periode dus wie weet wat dat oplevert @ Loontje: Mijn dochter is bijna 3,5. In juni jarig. Hoe is de kamer geworden en lekker weekend samen gehad? @Angelhope: kan me de huilbuien helemaal voorstellen. Maar dat had je al door denk ik Nu weer wat moed? Kan je er thuis goed met ml over praten? @ Krulletje: hopen dat de gyn iets weet. Groetjes
Hoi meiden, Wat een rust hier. @ Minimoon, goed om te lezen dat het weer wat beter gaat. Help je duimen dat het een goed effect heeft jullie 12 jarig jubileum. You never know. @ Hier, mijn ei is geweest en we hebben het hele weekend geklust. Heerlijk tijd voor elkaar gemaakt al waren we alle twee wel moe. Dus nu op de wachtbank maar ga er deze keer eht geen drama van maken. We zien het wel. Ben het beu om er zo mee bezig te zijn. Over 2 weken weten we meer. Ook zijn we een heel eind gekomen met Britts kamer. Muur is geschilderd, bed staat alleen hadden ze het matras niet op voorraad dus dat moeten we woensdag nog even halen. En dan kan ze het weekend over. Spannend.....Ben benieuwd. Moet straks werken dus ga nog even bankhangen. Tot van de week!!
Ha Minimoon, Fijn te horen dat het weer beter met je gaat. Ik herken dat inderdaad wel, als de menstruatie eenmaal goed op gang is, dan pep ik mezelf ook weer op en raak toch wel weer optimistisch voor de komende ronde, met een boel goede voornemens (er niet meer zo mee bezig zijn, meer sporten, gezonder eten etc. ). Tja, je kunt ook niet echt anders natuurlijk he? Hopelijk hebben we allemaal de komende ronde meer succes! Nou, misschien is jouw 12-jarig jubileum wel een goed voorteken! Hier zit mijn 37e verjaardag eraan te komen eind van deze maand, misschien krijg ik dan een prachtig cadeau! Jammer genoeg kan ik er totaal niet over praten met mijn man, hele moeilijke situatie waar nogal veel in meespeelt . Ik voel me erg alleen, vooral omdat ik ook nog eens ver weg van mijn familie en vriendinnen woon. Gelukkig hebben we zp Loontje, hopelijk 'loont' het klussen Nu inderdaad weer rustig afwachten. Ik hoop voor je dat je echt kalm kunt blijven (ik beloof het mezelf steeds weer, maar is me nog niet gelukt tot nu toe ) Sterkte en succes meid, we duimen voor je Krulletje, hoe gaat het met jou? Nog nieuws? Ik ben zelf nu weer aan het afwachten tot mijn ei komt, hopelijk ergens dit weekend al, want dan heb ik nog kans om rond mijn verjaardag te testen. Success allemaal!
@Angelhope: he wat jammer dat je er met ml niet echt over kunt praten. En dubbel zwaar als je idd zonder vriendinnen in de buurt zit. Ik merk dat hier de vriendinnen er ook niet altijd in 'mee ' kunnen, Hoewel ze het wel meer begrijpen dan de mannen Ben nu uit eten en collega komt er net aan, dus later meer.
Zo daar ben ik weer. @ Angelhope: hoop dat ei snel komt en dat je het ook een beetje kunt loslaten. En meld je vooral om iets te delen. Hoe is t met de anderen: Kwebbel, Loontje en Krulletje? Sterkte allemaal.
Hoi hoi meiden, Hier alles goed hoor. Zijn gangetje. @ Angelhope, kan er wel goed mijn met vriend over praten en op het werk zijn er een paar collega's in het zelfde schuitje dus daar wordt er ook druk over gepraat en ook met vriendinnen. Ben wel blij dat ik het kan delen. Snap dat je je erg eenzaam voelt hierin. Maar idd ZP helpt mij ook. Daar kan je het gewoon even neerzetten als je tijd hebt en een vriendin heeft niet iedere dag tijd zeg maar. Hopelijk snel je eisprong. Duim voor je!! @ Minimoon, lekker gegeten?? Wanneer heb jij je ei?? @ Hier, rustig op de wachtbank en met vanalles en nog wat bezig. Heerlijk. Merk dat ik het eindelijk allemaal los kan laten en niet overal iets achter zoek. We zullen het zien. Het weekend werken en Britts kamer afmaken. Ze kan er zaterdagavond in slapen. Ben benieuwd hoe ze de overgang gaat vinden. Meiden tot van de week!!
Hola, eten gisteravond was super lekker. Vanavond pannekoeken met dochter. Heerlijk. Nu lekker vrij tot zondag. Moet helaas wel een beetje werken want heel druk. Maar hoop dat t weer t hier in nl goed houdt (hoe is t bij jou Angelhope? Zomer?). Anyway. Ei komt denk ik pas woensdag of donderdag. Dan weg dus geen geklus... Ik test dus ook niet deze maand..... Klinkt alsof je idd wel rustig bent deze maand Loontje! En hopen dat t ei dit weekend komt Angelhope. Fijn weekend!
Hallo dames , Fijn dat het met iedereen redelijk lekker gaat hier, hopelijk resulteert dat in wat positieve testen deze ronde Ik heb op dit moment even niets te 'delen' hoor, ik ben goed bezig met het er niet mee bezig zijn . Ik heb nog geen voortekenen van mijn ei, dus verwacht dat ik het niet in het weekend zal krijgen. Ik had een week geleden een dokters afspraak geboekt (uitstrijkje) voor de dag na mijn verjaardag omdat ik toen ook naar de tandarts moest. Die twee liggen naast elkaar, en omdat het nog al op afstand is van ons, dacht ik: ik boek ze mooi tegelijkertijd. Maar ik denk dus dat ik die dokters afspraak maar af ga zeggen, want ik vind het lastig als ik dan net rond mijn innestellingsperiode zit. Niet alleen voor een uitstrijkje met alle stress van dien rond de innestelling maar ook vervelend als ik dan net nog niet weet of ik wel of niet zwanger ben, aangezien doktersbezoeken hier (veel!) geld kosten, en ik het dus ook liever gecombineerd zou hebben. Kortom, de afstand, het geld en het soort onderzoek in die tijd, is achteraf gezien niet zo handig. Dus afzeggen maar, denk ik. En dan hopen dat ik hem voor een weekje of misschien twee later alsnog kan boeken met positief nieuws Tja, ik heb eigenlijk gewoon bar weinig te melden hier op het moment. Niet verkeerd. Lekker kalm het weekend in hier. Inderdaad, het is lente hier. Maar je zit hier niet echt te wachten op de zomer zoals daar bij jullie hoor. Het is hier eigenlijk het hele jaar door prachtig weer. In de zomer soms een beetje te heet om nog plezierig te zijn. Dus hier verlang je meer naar het voorjaar en naar het najaar. Maar winter en zomer zijn ook prima Fijn weekend iedereen hier!
Hoi hoi, @ Minimoon, gezellig hè pannekoeken eten. Had ik ook gepland voor zaterdag maar nu gaan we met mijn schoonouders uit eten. Nog beter toch? Heb er wel zin. Gewoon lekker gaan zitten en verder niks. Heerlijk. @ Angelhope, wel een dilemma ja. Gewoon doen wat goed voelt. Waar woon je ergens? Niet in Nederland begrijp ik nu. Zou wel zeer zomer willen. Dat rotweer hier is ook niks. Ben nu de winter/herfst al weer beu maar ja. Het duurt nog zo lang. Zou beter een beer kunnen zijn met een winterslaap. Maar ja. @ Hier weinig te melden. Zijn gangetje. Werken het weekend dus zal er niet veel zijn. Meiden fijn weekend allemaal en tot volgende week.
Nou, ik ben dus gisteren ineens flink verkouden/grieperig geworden. Was net beter na de vorige :x Ik heb het steeds rondom mijn eisprong, nu al drie rondes achter elkaar. Ik word daar een beetje nerveus van omdat mijn laatste zwangerschap dus uitliep in een miskraam. Ik was toen ook flink ziek geweest rondom ovulatie/bevruchting. In het ziekenhuis kreeg ik toen een foldertje over miskramen waarin stond dat een virus rond die tijd een miskraam kan veroorzaken Nou ja, ik kan er verder natuurlijk weinig aan doen, behalve vitamine pillen en anti griep pillen. Maar nu hoop ik dus juist eigenlijk dat mijn eisprong nog even niet komt dan heb ik nog wat tijd om op te knappen.... gelukkig nog geen voortekenen. Wel jammer dat ik dan pas na mijn verjaardag zal kunnen testen, maar ja, lekker belangrijk! Fijn weekend allemaal
@Angelhope: vervelend dat je niet lekker bent. Als je denkt dat dit echt iedere keer rond eisprong is, is datmisschien wel iets om met de dokter te bespreken? Ik heb overigens ook een uitstrijkje gehad toen ik hoopte zwanger te zijn. Bij mij zeiden ze dat dat helemaal niets uit zou maken omdat ze alleen maar in de bm mond komen. Maar je moet idd doen wat goed voelt, en als je twijfelt betekent het vaak beter niet doen. @Loontje: ben benieuwd hoe Britt de nieuwe kamer zal vinden en heo ze zal slapen. Hier was helaas iemand (lees dochter) vroeg wakker vanochtend, dus ik ben nog aan het bijkomen. Het weer lijkt beter dan gisteren, dus vanmiddag lekker naar buiten (vanochtend zwemles voor E). @Kwebbel: bij jou nog nieuws? En @Krulletje: nog berichten van de gyn? En @mini ons: hoe gaat het bij jullie? Voel je je goed? Fijn weekend!
Ja, ik weet wel dat die behandeling op zich geen kwaad kan, maar ik maak me meer zorgen om de stress en spanning die het oplevert. Heb een nogal heftige ervaring achter de rug, en ondanks dat het al best lang geleden is, kan ik me nooit ontspannen en doet het als gevolg daarvan altijd erg veel pijn. Niettemin vind ik het wel heel belangrijk om me te laten testen, want veel familieleden verloren aan kanker, dus zit een beetje in dubio. Ik denk dat ik eerst maar even afwacht hoe het gaat lopen, wanneer mijn eisprong plaatsvindt en hoe ik me dan voel....
Hoi meiden, Toch nog snel even tijd voor ZP. @ Angelhope, jee balen zeg dat je je iedere keer niet goed voelt rond je eisprong. Maakt het klussen ook lastiger lijkt me. Beterschap iig!! MEt het uistrijkje kan het toch ook geen kwaad als het een week later is ofzo. Dus gewoon verzetten. @ Minimoon, Britt vond het helemaal geweldig in haar nieuwe bed en heeft haar gewone tijden geslapen. Wel een geruststelling. Nu nog de finisching touch aan haar slaapkamer en dan is het klaar. Balen dat je dochtertje vroeg wakker was. Vanmiddag dan maar even rustig aan toch? @ Hier zijn gangetje. Rustig aan. Moet vannacht gaan werken dus dadelijk ook even de oogjes dicht doen. Verder wachten we nog maar even af!! Fijn weekend nog allemaal!!!
Hey meiden, Angelhope, beterschap. Ik hoop dat je als je opgeknapt bent snel je eisprong hebt! Loontje, wat leuk dat Britt gelijk heerlijk sliep in haar nieuwe kamertje. Al weer bijna tijd om te testen zie ik... Wat is je gevoel erbij? Hihi, Minimoon, ik had op net als jij pannenkoeken gegeten met mn zoontje. Hij vindt dat zo lekker! Hoe ver zit jij in je cyclus? Krulletje, ik las dat jij je ei gevonden had, fijn! Nu dus op het wachtbankje! Bij mij heeft mn ongi gelukkig uiteindelijk goed doorgezet. Heb het idee dat het dinsdag als we op vakantie gaan aardig gestopt zal zijn. Ik bestel na onze vakantie pas nieuwe ovutesten en neem ze ook niet mee. Vind het ook wel lekker om er even niet mee bezig te zijn maar te genieten van andere dingen. 't Is wel raar, maar het lijkt nu zo een ver-van-mn-bed-show dat we ooit een gezonde zwangerschap zullen hebben. Morgen naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor de mk. Ben benieuwd of daar wat uitkomt. Dinsdag op vakantie, dus zal een weekje niet reageren hier. Meiden succes en hoop dat ik na de vakantie goeie berichten lees hier. Liefs Kwebbel
He allemaal @Kwebbel - fijn dat het toch heeft doorgezet ondanks de teleurstelling. En even zonder testen is wel even rustig, toch? Ik doe deze maand ook even zonder; ben toch weg (zonder ml) dus de kans is zeer klein. Natuurlijk hoopt er een klein deel van mij dat het dan juist gaat gebeuren, maar.... @Angelhope - voel je je al beter? Ik hoop het. En ben je al plannen aan het maken voor je verjaardag? @Loontje - fijn dat ze goed heeft geslapen, is toch altijd spannend in een nieuwe kamer! @Krulletje - alles goed? @hier - lekker genoten vanmiddag van het betere weer (lees: geen regen) in de speeltuin en kinderboerderij. Vriendin heeft net iets te vroeg 3e kindje gekregen - slechts 1900 gram dus een week op neonatale zorg. We waren gelijktijdig uitgerekend. Even een moeilijk moment dus. Korte week deze week maar superdruk (nu al geen zin!)..... Hopen maar dat er tijd is om te klussen
Ha meiden Tja, verzetten heeft weer flinke gevolgen, omdat ik niet zo makkelijk even naar de dokter kan hier (logistiek gezien, nogal ver weg). Hoe dan ook, ik kijk het maar heel even aan, en dan kan ik het altijd nog afzeggen als het niet goed aanvoelt. Mijn eisprong nog niet kunnen ontdekken, dus zal niet kunnen testen op mijn verjaardag. Maar op zich ben ik daar wel 'blij' mee, want dan wordt de dag niet verpest als ie weer negatief is, en ook heeft het eitje wat meer tijd om te rijpen. De laatste tijd steeds heel korte rondes gehad, en ik geloof niet dat dat nou zo goed is Alle keren dat ik zwanger raakte, was het bij een wat latere eisprong. Bovendien ook prettiger als ik niet meer zo ziek ben, en ik ben wel aan de betere hand, dus allemaal positief hier Minimoon, dat is even pittig inderdaad. Maar het klinkt alsof je je er wel redelijk overheen kunt zetten? Nu maar tijd MAKEN om te klussen als je die positieve ovutest in handen hebt Lieve Kwebbeltje, geniet lekker van je vakantie meid. Heerlijk ontspannen en er even niet zo mee bezig zijn lijkt me heel goed. Ik wou dat ik met je mee kon. Hoewel, misschien niet zo productief voor jullie klussen dan Ik ga je missen, maar ik kijk uit naar opgewekte verhalen na afloop van je vakantie Loontje, ik ben ook wel benieuwd hoe jij je voelt bij deze ronde? We duimen voor je voor een positieve test! Okee, ik ga maar weer eens even werken hier
@Loontje - ben benieuwd hoe het bij jou is? Ga je testen of afwachten? @Angelhope - al een ei? @Kwebbel - jij bent al lekker met vakantie. Hoop dat de bloedtest iets van info geeft. En wellicht helpt de vakantie met een positief resultaat! Toch zeggen ze vaak dat als je er niet mee bezig bent.... (of in ieder geval iets minder ) @Krulletje - bij jou nog nieuws? @HIer ws morgen/overmorgen mijn ei. Ik test niet deze maand. En ben vanaf morgenochtend zonder ml, dus kan er ook weinig aan doen. Gisteravond geklust, hopelijk vanavond nog ff. En dan maar lekker even paar daagjes weg. Dan pas eind van de maand weer verder kijken
Ha Minimoon, Nou, hopen dat je ei dan inderdaad komt, dan ben je toch nog mooi op tijd geweest. Lastig als je man regelmatig weg moet he? Mijn man gaat vanaf het nieuwe jaar ook een week per maand weg, en soms twee weken per maand. Dan gaat het dus extra stress vol worden. Ik hoop maar dat het ons gaat lukken om voor die tijd zwanger te worden, en dit keer ook te blijven! Hier heb ik mijn ei niet gespot met de ovulatietesten, maar ik heb wel alle symptomen van een eisprong (die zou zijn geweest dan) Ik had een dag of 3/4 geleden vruchtbaar slijm, al was het minder dan normaal. Gisteren een flinke steek in mijn links onderin mijn buik, voelde echt wel als een eisprong aan. Als ik geen negatieve test in handen had gehad, zou ik het vrijwel zeker hebben geweten. Maar nu vanmorgen ineens heel licht bloedverlies . Ik heb tegenwoordig bijna altijd een dag na mijn eisprong licht bloedverlies, een ovulatiebloeding. Dus dat zou dan betekenen dat ik gisteren mijn ei heb gehad! Nu baal ik dus enorm dat we niet hebben geklust Gelukkig de dag ervoor wel geklust, dus niet alle hoop is verloren. Maar ik vind het wel heel jammer, want anders had ik zeker gisteren nog even heel erg mijn best gedaan. Wat denken jullie, vanavond ml nog maar verleiden, of heeft dat dan totaal geen zin meer? Ik ga later vandaag nog wel een keer een ovutest doen, gewoon voor de zekerheid. Maar als die dan ook weer negatief is, dan laat ik het er maar bij voor deze ronde. Wordt een beetje een dure grap zo :x
He Angelhope. Ik vraag me dat ook altijd af. Het kan natuurlijk geen kwaad maar de eicel leeft maar 12 tot 24 uur (ik ga daarbij zelf dan altijd maar uit van de kortste tijd). Het lijkt als je het zo beschrijft wel alsof het ei geweest is. Het kan best dat je het met testen hebt gemist omdat een piek niet heel lang hoeft te duren. Bij mij is die altijd heel kort..... Voel je je wel beter? Ik had hier nog goede hoop om gisteravond nog wat te klussen, maar ml was pas laat thuis en was toen te moe (had geen zin) en vanochtend moest ik er vroeg uit. Ik denk dat mijn ei vanavond/morgen moet komen, dus baal wel. Ondanks dat ik wel dacht dat het deze maand qua timing niet zou lukken - toch vervelend. En nog erger omdat ik - naast dat het ' goed' zou zijn om te klussen - ook gewoon erg veel zin had! Pfff, dat verhoogde libido soms.... Hier nu weer thuis op de bank aan eht werk (als ik zp afsluit). Morgenmiddag vrij en dan paar daagjes weg. Zin in.