He meiden, Hoe is het met jullie? @ Kwebbel, fijn van je vakantie aan het genieten? Lijkt me heerlijk. En dat ver-van-mijn-bed-show idee is denk ik ook een mechanisme ter zelfbescherming. Heb het zelf ook. Hoop wel dat het allemaal goed komt. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen. Maar eerst fijne vakantie!! @ Minimoon, kan me voorstellen dat het een moeilijk moment is dat je vriendin bevalt als jullie dezelfde uitgerekende datum hadden. Knuffel meis!! Hoe verloopt je week verder? Is er nog tijd om te klussen?? Anders tijd maken toch . Lastig dat je zonder ml bent en als je man moe is. Hopelijk is je ei idd op het goede tijdstip geweest. Snap wel dat je baalt. Duim voor je!! Veel plezier met je daagjes weg!! @ Angelhope, ei al gevonden? O ja, lees het al. En een keer extra klussen kan nooit kwaad toch? Een zaadcel leeft wel minimaal 48 uur dus denk wel dat je goed zit als je eergisteren nog geklust hebt. Heb hier afgelopen keer ook een vreemde cyclus gehad en vooral ook kort. Hoop idd dat het bij jou positief uitvalt dat hij nou wat langer is. Uitstrijkje al gehad?? Of toch nog maar verzet? @ Hier, nog steeds aan het wachten. Heb niet echt symptomen al is mijn reuk wel beter maar ja dat kan ook toeval zijn. Rook van de week wierook bij mijn ouders thuis. Deze hebben ze ook regelmatig aan maar nu niet aan geweest en zat toch een stukje van het stokje af. Heel apart. Verder veel honger maar zit in de nachtdienst dus dan zijn mijn darmen zo ie zo van slag. Dus weet het gewoon niet. We wachten het af. Iig nog geen bruinverlies wat ik de laatste maanden voor mijn menstruatie heb. We zullen het zien. Met Britt leek het zo goed te gaan in het grote bed en nu is het de laatste dagen een ramp. Ze wilde zondag ook niet bij mijn vader en moeder slapen en maandag en gisteren was thuis ook een ramp. Al hoewel het wel beter gaat. Vanavond ging het gelukkig meteen goed. Hopen dat het zo goed blijft gaan. Ze vindt het gelukkig wel geweldig in haar grote kamer. Is helemaal trots. Heeft hem straks nog aan opa laten zien. Echt heel leuk. Meiden ben er vandoor. Nog even bankhangen. Moet nog 1 nachtje en dan ben ik eruit!! Dan lekker 4 dagen vrij!! Zin in!!
Ha Minimoon, Ja, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen hoor. Ook al zet je in je hoofd dat het niet gaat lukken deze maand, ergens blijf je toch altijd hopen he? Maar goed, wellicht was je toch op tijd. We blijven duimen! En Loontje, Lijkt me echt verschrikkelijk zwaar, nachtdiensten. Ik zou het niet trekken. En dan nog een dochter die niet goed wil slapen. Onze tweeling was eerst ook onregelmatig op hun nieuwe kamer, eerst heel goed, en toen weer heel slecht. (een van de twee is wel altijd een slechte slaper geweest hoor, in 3,5 half jaar tijd maar heel af en toe een nacht kunnen doorslapen ). Mijn advies: wat je ook doet: hou het vol. Wij zijn overgegaan op een beloning voor een nacht dat ze niet hun bed uit zijn gekomen, en dat helpt best heel goed. En verder gewoon steeds heel rustig weer terug leggen zonder te veel te zeggen. Nou, geniet maar lekker van je paar dagen vrij. Zo te horen heb je ze wel verdiend Hier ondertussen toch weer onzekerheid of ik mijn ei wel of niet heb gehad. Iemand heeft gereageerd op mijn vraag elders op dit forum, zeggende dat een follikel ook eerder al kan barsten waarbij wel wat bloed vrijkomt, maar niet perse het ei al vrij komt. Zij heeft het regelmatig, zegt ze. Tja, je leert hier nog iedere dag nieuwe dingen he? Kortom: ik ga toch nog maar even door met testen. Vooral omdat ik gisteren toch ietsje meer streep had dan de dagen ervoor. Verder heb ik mijn man gisteren wel kunnen verleiden, dus ik ben in ieder geval wel gerust op dat gebied. Nu maar gewoon kijken wat die ovutesten doen. Na dagen van griep/verkoudheid begin ik me heel langzaam aan weer pietsje beter te voelen, maar voel me nog alles behalve lekker. Vandaar dat het klussen/verleiden ook niet meeviel! En mijn libido is sowieso altijd al erg laag.... Maar goed, het is voor een goed doel he? Oh ja, uitstrijkje heb ik pas volgende week, maar ik denk dat ik het toch ga afzeggen. Bij mij lijkt het steeds rond de innestelling fout te gaan (wel positieve zwangerschapstest, maar dan paar dagen erna weer negatief), dus ik wil gewoon geen risico lopen door mijn stress en de pijn die erbij komt kijken. Toch maar weer proberen te verzetten naar een beter tijdstip. Valt alleen niet mee, tussen ongesteldheid, vruchtbare periode en innestellingsperiode een goed moment te vinden En ik had het eigenlijk al een half jaar geleden moeten doen, maar toen was ik dus zwanger.... En zo modderen we dus maar door. Toch maar weer hopen op een positief resultaat over een week of twee/drie...
Hoi meiden, Even snel na mijn nachtdienst. Bruinverlies is begonnen dus we kunnen denk ik weer door naar de volgende ronde. Balen maar ja het is niet anders. Zo modderen we idd maar door zoals Angelhope zegt. Wordt een beetje moedeloos. Vooral toen van de week een collega zei zwanger te zijn in ronde 1. Leuk voor haar maar ik dan.....Ze zei wel dat ze het erg moeilijk vond om het tegen me te zeggen. Ze is ook wel lief hoor en gun het haar wel maar ik wil ook!!!! Maar ja wie niet hier toch? @ Angelhope, je leert wel omgaan met nachtdiensten. Gelukkig slaap ik overdag goed dus dat is wel lekker. Meestal is het rustig. Heb deze 3 nachten een foto album in elkaar gezet van de vakantie vorig jaar. Zo ben je een beetje bezig en kun je wel wakker blijven. Dochterlief sliep gisterenavond meteen dus hoop wel dat het zo bijft gaan maar we wachten het wel af. Ze komt er gelukkig niet zelf uit. Maar even geduld hebben. Balen van de onduidelijkeid van je ei. Hopelijk wordt je test toch een keer positief. Fijn dat je je uitstrijkje kunt verzetten. Het zal wel een heel geplan zijn ja. Meiden ga zo naar bedje. Kan maar 3 uurtjes slapen en dan zie ik jullie morgen weer!!
He Loontje, wat balen zeg, van dat bruinverlies. Is echt alle hoop al vervlogen? Ik zelf blijf namelijk toch altijd hopen totdat het echt doorzet, maar misschien is het bij jou gebruikelijk om bruinverlies te hebben? En anders inderdaad maar weer doormodderen Ik had vandaag een positieve ovulatietest! Had ik dus eigenlijk niet meer verwacht! Ben dan ook erg dankbaar voor die ene reactie op mijn vraag, anders was ik vandaag niet meer gaan testen namelijk. Nu maar hopen dat ml vanavond nog een keer zin heeft of kan maken . En mocht het dan morgen ook nog een keer kunnen, dan ben ik echt helemaal tevreden Het grote voordeel hiervan is dat we hierdoor mooi regelmatig om de dag hebben geklust (schijnt goed te zijn voor kwaliteit van het zaad) en ook dat ik me niet meer zo hondsberoerd voel en me dus minder zorgen zal maken over ziek zijn rondom de bevruchting. Daarna maar hopen op een mooi (ietwat verlaat) verjaardagscadeautje
Dag dames.. weer ff gelede, haha k pen ok zoveel dak niet eens bij hou waar allemaal Hier gister nacontrole gehad. de gyn verteld dat k bijna jaar lang bruinverlies heb tussen cyclus door, en k nu nog niet ongi ben geweest, maar erg onregelmatig ben. nu wilde hij me een kuur geven. maar eerst even een echo om te zien of t verder allemaal goed was. er was niet echt iets te zien, tot hij later wat lacherig goed keek en zei. dit lijkt wel iets van een beginnende zwangershcap wat ik daar zie.. ik zei dat kan niet want heb vanmorge test gedaan en die was negatief. Hij wilde dat k bloed ging prikken..daarvan morgen de uitslag...is het niet een zwangerschap krijg ik de kuur alsnog. (restweefsel kon eigenlijk niet zei hij, want dan had ik meer en langer moeten bloeden na de curretage.) maar hij wilde gewoon zekerheid, en zat steeds te grijnzen.. ben dus erg benieuwd wat t mrogen zal zijn. Neus@ hoe is t met jou? loontje@ ***dat bruinverlies...word je echt sago van he hoop toch dat niet al je hoop verdwijnt.. en je alsnog snel positief mag testen. angelhope@ hoop dat je nog plezier kan hebben vandaag je weet nooit he
Ha Krulletje, Inderdaad al weer even niets van je gehoord. Sjonge, wat een spannende ontwikkeling bij jou zeg! Zou toch wat zijn, dat je ineens ongemerkt zwanger bent? Het klink in ieder geval heel erg hoopvol. Zo'n man gaat vast niet zo maar eventjes zo'n opmerking maken. Dan zal ie toch best behoorlijk zeker van zijn zaak zijn zou je denken Nou, mijn duimen draaien in ieder geval voor je hoor! Hier heel moe maar tevreden Ha ha, mijn man weet niet wat hem overkomt deze maand! Hij had eigenlijk geen zin gisterenavond (is nog nooit voorgekomen!) maar ik als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb . Helemaal super zou het zijn als het vanavond ook nog een keer zou lukken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf echt geen zin meer heb. Ik ben zo moe (letterlijk) van al dat geklus Niettemin wijzen 'resultaten in het verleden' erop dat het wel eens zou kunnen lonen. Want voorheen op de dag van positief geklust, niet zwanger, de dag erna geklust, wel zwanger.... Misschien vandaag maar lekker rustig aan doen en dan vanavond nog een keer zin maken En jij Kwebbel, jij ligt waarschijnlijk heerlijk te relaxen met je billen in het zand Het is oneerlijk verdeeld in de wereld Hoe gaat het met de andere dames hier?
He meiden, Hoe is het hier? @ Angelhope, jee een posi ovutest!! Fijn dat jullie goed geklust hebben. Al dat klussen op commando is ook erg vermoeiend. Vind ik ook. Vooral ook omdat ik er nog onregelmatig bij werk ook. Ben dan af en toe pas laat thuis. Ik heb meestal bruinverlies de laatste maanden voordat ik ongi wordt. Had ik eerst niet. Kon geen kwaad zei de gyn. @ Krulletje, spannend!! Hou je ons op de hoogte!! Hoe snel was je zwanger met je mk?? Hoop het voor je. Ben wel een beetje jaloers dan hoor!! @ Hier heeft het bloedverlies niet heel hard doorgezet. VAnmorgen alleen maar bij het afvegen en verder niks. Niks in mijn inlegkruisje. We wachten het maar weer af. Zo frustrerend. Zal zo blij zijn als het raak is!! Meiden ben er weer vandoor. Tot van de week!!
he allemaal hoe is het? @Loontje - nog nieuws? heeft het doorgezet? Ik hoop natuurlijk van niet..... @Krulletje - nog nieuws?? Ik hoop alleen goed nieuws van de gyn? Wat ontzettend spannend. Ben super benieuwd. En toch ook zeker fijn dat de gyn meteen wat wilde doen!! Toch goed dat je het meldde, niet? @ Angelhope - klinkt als een goede week met veel klussen rondom de belangrijke data! Fingers crossed dat het tot een succesvolle maand leidt! @ Kwebbel - hoe was de vakantie? Heerlijk gehad? Hoop het. @ hier - heerlijke paar dagen gehad met mijn dochter en zus. Lekker genoten. Wel vriendin gezien die zwanger was van de derde (haar tweede is de dag na mijn eerste (en enige...) geboren), dus dat was weer even slikken. Toch helpen een paar dagen weg wel even, omdat je dan toch weer met andere dingen bezig bent. En ook de drukte op het werk heeft wel geholpen. Nu ben ik stiekum toch wel weer een beetje aan het aftellen. NOD 31 okt, dus nog even te gaan........
He meiden, Hoe is het hier? Erg rustig geloof ik. @ Minimoon, fijn dat je genoten hebt van je dagen weg. Blijft confronterend iedereen die zwanger is. Blijf er ook last van houden ondanks dat ik weet dat het wel een keer goed gaat komen. Afleiding doet idd wel goed. Mijn duimen draaien hoor. @ Hier, ben ziek geweest en nog niet helemaal opgeknapt. Nog slap op de benen en nog buikpijn. Hoop niet dat het van mijn menstruatie is geweest want dan is het iedere maand prijs. Was misselijk, buikpijn en helemaal belabberd. Ben dan ook een paar dagen thuis. Heb ook even flink bijgeslapen. Dat was ook hard nodig. Mijn ongi heeft dus wel doorgezet al niet helemaal zoals ik gewend was. Za avond wat helder rood bloedverlies. Zo 1,5 tampon vol en dat was het. Heel weinig dus maar. Heel vreemd. Maar ja. Tegenwoordig kun je er niks meer van zeggen. Snap niks meer van mijn eigen lijf. Maar ja. We zien het wel. Ik neem aan dat we door zijn naar de volgende ronde. En dan vallen mijn vruchtbare dagen waarschijnlijk tijdens een weekendje weg dus das wel erg lekker. Hopen op een goed resultaat maar we zien het wel. Meiden tot van de week!!
Hallo dames , Hoe is het hier met iedereen? Krulletje, heb je de uitslag al gekregen? Is er al meer bekend? Loontje, je zegt dat je menstruatie wel heeft doorgezet, maar toch klinkt het ook weer een beetje als niet doorgezet, als het zo weinig is? Heb je er nog eens een testje aan gewaagd? Of heb je reden om zeker te zijn dat het geen zwangerschap is? Minimoon, voor jou wordt het ook al weer spannend zeg. Ga je wachten met testen tot na je NOD? Kwebbel, ben je al weer terug van vakantie? Hier al weer helemaal gesettled op het wachtbankje. En ondanks alle goede voornemens toch wel weer erg bezig met symptomen Tja, het is heel erg lastig om te negeren dat ik weer diezelfde lange slijmdraden heb als in de vorige ronde en daarvoor nooit. Vorige ronde was toch vroeg positief getest, en dus ben ik geneigd te geloven dat de bevruchting in ieder geval gelukt is. Nu de innestelling nog. Ik voel ook van alles in mijn onderbuik. Tja ach, wat zal ik zeggen. Ik kan niet meer dan mijn best doen om rustig te blijven he? En nogmaals: ik heb niet zozeer het geloof/vertrouwen dat ik deze keer zwanger raak, maar meer dat de eerste stap wel geslaagd is, maar nu nog vele, lastiger stappen voordat je die positieve test in handen mag houden. Gelukkig komen er nu een paar dagen vol met afleiding voor me aan, ik hoop echt dat ik het dan een beetje beter los kan laten! Vrijdag gaan we naar de info dag voor de kindy waar onze jongens vanaf februari heen zullen gaan, zaterdag zwemles, markt en boodschappen en zondag mijn verjaardag, lekker de hele dag erop uit met 34 graden . Als het me dan nog niet lukt om het los te laten, dan weet ik het ook niet meer
Hoi hoi dames, @ Angelhope, moeilijk he om alles van je af te zetten. Blijft hier ook iedere maand. Hopelijk is het raak voor je. Ik heb vandaag op advies van de VK hier op de site idd een test gedaan en deze was hartstikke omo wit dus helaas was dat mijn ongi. Niet erg als hij zo kort duurt als het dan maar geen kwaad kan. We zullen het zien. We gaan iig weer de volgende ronde in. Op naar ons weekendje weg en de dagen ervoor. Vandaag ben ik nog ziek thuis maar vanaf morgen weer gewoon beter al rommelt het nog wel aan alle kanten in mijn buik dus rustig aan de draad maar weer eens oppakken. Heb nog 2 dagen vrij, moet het weekend weer werken. Heb er wel zin in. Thuis zitten is echt niet mijn ding maar ja soms is het nou eenmaal beter. Morgen even een afspraak maken bij de VK om mijn verhaal eens neer te leggen. Vind hen toch persoonlijker als de gyn en zij doen ook aan een kinderwensspreekuur dus dat lijkt me wel wat. Meiden ga even koken en kom morgen weer eens even kijken. Tot morgen meiden!!
He allemaal, @Loontje - wat zei jouw eigen vk? Raar is het toch he, als je lichaam opeens anders doet dan anders. Hopelijk volgende ronde met de dagen weg en rust meteen resultaat! @Angelhope - hoe voelt t nu? Nog symptomen? Ben je nog bij de dokter geweest of idd uitgesteld? @hier - geen symptomen maar verwacht ook weer niets deze maand. Ben nu ook erg verkouden dus ook even geen klus zin. Volgende maand weer. Ik ga dus ook niet testen. We zien wel.
Hallo iedereen, Mag ik erbij ? Om een lang verhaal kort te maken : mei 2010 met de pil gestopt. oktober 2011 een HSG onderzoeken gehad. November 2011 positieve test 28 december 2011 curretage van een vruchtje dat gestopt was op 9w en 1 dag. 26 oktober 2012 : nog steeds niet terug zwanger en pas IUI 3 achter de rug. Eerst zolang moeten wachten om zwanger te worden, en dan ook nog de pech hebben om een miskraam te krijgen. Tot nu toe is er geen reden gevonden waarom het niet zou lukken. Als deze ronde mislukt dan pauzeren we even en wordt er waarschijnlijk een kijkoperatie gepland waar ik geen zin in heb! veel succes voor jullie
Hoi meiden, Wat een rust hier. @ Minimoon, ook al ziek. Lekker uitzieken hoor. Heb de VK gebeld en zij bellen mij terug voor een afspraak te maken omdat het toch al snel een uur duurt zo'n gesprek. Ze bellen volgende week terug dus we wachten het maar even af. Zal wel blij zijn als ik daar mijn verhaal ook neer kan leggen. @ Hopen op, welkom hier!! Natuurlijk mag je erbij. Jee jullie hebben ook al heel wat moeten doorstaan. Hopelijk snel een posi test ondanks alles. @ Hier liggen de ovutesten weer klaar en kan het klussen weer beginnen. Hopelijk helpt ons weekendje weg mee. We zullen het zien. Fijn weekend allemaal!!
@hopen op - wat een teleurstellingen en dan is iedere dag wachten bijna 1 te veel kan ik me zo voorstellen. Welkom hier. @ loontje - even afwachtn dus. Wel fijn dad ze de tijd gaan nemen. En dat je gehoors wordt. @kwebbel, krulletje en Angelhope - bij jullie nieuws? Angelhope bijna tegen teatdagen aan. Krulletje en kwebbel ook op het wachtbankje? @ hier - vandaag was ik uitgerekend. Dus. Ben beetje in rare bui vandaag (en vind natuurlijk dat manlief dat moet snappen zonder dat ik iets heb gezegd..... Dus ben lekker vriendelijk tegen hem. Altijd goed voor n gezellig weekend, maar niet heus). Nou ja. Ik geef t denk ik maar een beetje op. Het is te vermoeiend met testen en sown, en het leidt toch nergens toe (nou ja klussen is op zich atuurlijk leuk, als het niet voelt als moeten). Goed. Jullie horen/lezen t. Ff niet zon zin vandaag!
Hopen op, welkom hier. Wat moet jij al een lange tijd geduld hebben zeg!! Minimoon, raar is dat he, als je je uitgerekende datum voorbij gaat zonder weer zwanger te zijn. Sterkte! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Angelhope, hoe is het met jou? Hoe voel je je, wat zou het heerlijk zijn als de tijd gewoon voorbij vliegt zonder dat je van alles denkt te voelen! Hoop dat je snel een mooie positieve test in handen hebt. Ik heb de afgelopen week eens even lekker alles los kunnen laten. Wat was dat lekker, een onbezorgde vakantie vakantie in Turkije. (vorige vakantie kreeg ik mijn mk) We hebben 4 dagen mooi weer gehad (30 graden) en 3 dagen regenbuien, maar dan was er ook wel een zwembad of strandmoment. Verder lijkt het erop dat mn eisprong eraan komt/ of geweest is. Heb erg veel waterig slijm, maar mn ovutesten zijn op, dus we gaan maar gewoon veel klussen en dan zien we t wel. Weet dan dus ook niet wanneer ik mag testen omdat het nog gokken is hoe lang deze cyclus gaat duren. Meiden, het wordt tijd voor een hoop nieuwe zwangeren, ik duim voor jullie!! Loontje, wat super balen dat je test wit was. Ben erg benieuwd hoe zo'n kinderwensspreekuur verloopt.
Hallo allemaal, Eindelijk weer eens even tijd om hier in te loggen Hoe is het met iedereen? Kwebbel, welkom terug, we hebben je gemist hoor . Fijn dat je zo'n relaxte vakantie hebt gehad en alles even lekker kon loslaten. En nu maar hopen dat het klussen eindelijk weer eens resultaat oplevert he? Op naar die positieve test! Minimoon, kan me jouw gevoel heel goed voorstellen hoor. Ik ga me denk ik ook niet happy voelen op de uitgerekende datum in november, is toch heel begrijpelijk? Hopelijk voel je je gauw weer beter en optimistischer nu die datum voorbij is. Loontje, goed en productief weekend gehad? En welkom Hopen Op. Ik hoop met je mee dat het tij gauw zal keren en je een positieve test zult hebben. Krulletje, hoe gaat het met jou? Al meer duidelijkheid? Ik hoop zo voor je dat het goed nieuws is. Maar die lange stilte maakt me wel een beetje bezorgd.... Hier inderdaad weer spannende dagen voor de boeg. Ondanks een boel afleiding kon ik het toch niet echt uit mijn hoofd zetten hoor. Vooral ook omdat ik nu al sinds de eisprong iedere dag wel een klein beetje van dat witte slijmverlies heb gehad, in lange draden. Net als de vorige ronde. En vandaag ontzettend misselijk en gewoon een raar gevoel in mijn onderbuik. Maar goed, ik weet inmiddels uit ervaring dat dat helemaal niets noppes nada hoeft te betekenen, dus ik hou mijn hoofd wel koel. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, misschien toch wel weer een paar dagen voor NOD, omdat je dan in ieder geval weet of de bevruchting wel is gelukt als je dan een positieve test hebt, en daarna negatief. En dit keer zal ik me bij een vroeg positieve test toch een stuk minder happy gaan voelen. Meer zoiets als: de eerste stap is er, nu nog een week afwachten of het blijft zitten. Maar goed, nu klink ik wel 'moedig', misschien dat ik in de praktijk niet eens durf te testen Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval. En ondertussen maar weer hopen, bidden en smeken . GOD, wat is het verlangen groot ondertussen, zoals jullie allemaal zullen weten en kunnen invoelen Succes allemaal maar weer
Hallo dames, Nou, ik heb de moed kunnen opbrengen hoor, vanmorgen getest en.... EEN DUIDELIJKE STREEP!!! Ik ben heel voorzichtig blij, aangezien ik nu al een paar keer heb meegemaakt dat ie voor mijn NOD positief was en daarna toch nog misging. Maar niettemin, de eerste horde is genomen zullen we maar zeggen Ik ben wel optimistischer dit keer omdat de streep duidelijker was dan vorige ronde terwijl ik een dag eerder heb getest. Ook zijn de symptomen erg duidelijk aanwezig. Man, wat kun je dan blij zijn met die misselijkheid Nu maar hopen dat het blijft zitten, en dat het resulteert in een goede en gezonde zwangerschap die ik tot het einde aan toe uit mag dragen. Dat ik maar straalmisselijk mag zijn de komende weken . Ik hou jullie op de hoogte en hoop natuurlijk zoals altijd dat er nog meer positieve testen zullen volgen hier in dit onderwerp
Whaaaaaa Angelhope, van harte gefeliciteerd!! Duim voor je dat het deze x goed gaat. Lastig he, dat je niet gelijk onbezorgd kan gaan genieten. Maar deze zwangerschap gaat gewoon goed!
Bedankt lieve Kwebbel, ik hoop zo dat het voor jou ook deze ronde raak zal zijn! Hier overheerst de blijheid toch wel over de bezorgdheid hoor. Ben nog steeds erg misselijk en de andere symptomen/kwaaltjes zijn ook nog goed aanwezig. Ik ga me pas weer echt ongerust maken als die gaan afnemen. Tot die tijd toch maar lekker genieten. Nu op dit moment is het toch even raak